Dragonič předběžně dnes dostal nadílku od Ježucha... Startovací kabely a multimetr ( multimetr jako pojistka pro ověření, zda se vypínač na autobaterii povede ) Jdu do sebe Aleši, co ?
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Ale pro jistotu mám otázku na znalce - Když červený kabel zapojím do zdířky vlevo ( 10Amax ) + černý kabel vpravo ( COM ) a čudl pootočím o 8 poloh směrem vlevo ( 10A ), tak ihned přístroj neodpálím při měření klidového odběru 220-3?0mA, že ? Samozřejmě pokud dodržím postup měření, tak jak jsem to postupně očíhnul u ostatních
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Hm, ta elektronika mě nemá opravdu ráda Že já vůl si naivně myslel, jak to měření bude jednoduché Ale kupodivu přístroj je stále funkční
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Nevím jakých deset poloh do leva. Prostě to nastavíš na 10 A stejnosměrných (na tom měřáku jsem myslím neviděl střídavý) a v sérii měříš.
Pokud bys multimetr náhodou připojil opačně, mělo by se ukázat - s hodnotou na displeji.
No takto jsem to měl také nastaveno po prostudování manuálu ( hold elektronika nebyla nikdy moje hobby, mě stačí že chápu polaritu na žárovce )... Jen ta hodnota nikdy v měřáku nezůstala na pár vteřin, ale tak na milisekundu Takže odhadem měřák ukazoval hodnotu 1.95 - 2.25 a po odpojení pojistky serva 0.02 - 0.08... Možná je to ale tím, že červený kabel od měřáku má od počátku poškozenou izolaci
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Nejsem si vědom, že bych se něčeho tím nezaizolovaným místem dotýkal. Jen mě zaráželo, že hodnota se ukazovala ( no, spíše furt měnila ) pouze v případě, pokud jsem měřícím hrotem pohyboval na měřeném místě. Jakmile jsem hrotem nepohyboval, tak měřená hodnota v mžiku zmizela
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Cestou z práce jsem furt nadával na ty kr****y co musej svítit furt mlhovkama a jedou jak po****ý na sněhu.Už se s tím nepářu,peru to do nich dálkovejma zepředu,zezadu,s**u na ně,mám jen jedny unavený oči.
Musel jsem si někde ulevit
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol: