Tak auto ma za sebou vacsi vylet a najazdenych 1500 km.
Motor je urcite tichsi, hlavne ked je teply. Video som skusal natocit, ale fotak to skresluje, takze by to vyzeralo podobne.
Tesne po dosiahnuti 1500 km konecne prestal teply motor vydavat divny zvuk v zatazi pri nizkych otackach (rozbeh).
Studeny to robi stale...ale vidim svetlo na konci tunela , asi to chce este viac km.
Predbezne to vyzera na plany poplach.
Na celkove hodnotenie zalozim inu temu, aj tak tu uz je dost OT.
Novy 1.4 Twinport (Z14XEP) - zvuk ako diesel
- Reklama
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: 24 led 2007, 11:36
- Bydliště: Vysočina
Re:
Nazdarek, kde jsi přišel na ta čísla pro 1.6 twinport?? Já mám v servisní knížce uvedeno pro Z16XEP 10 let / 150 tis. km tak ted teda nevim...Astra - R@SAG píše: ...výhodou řetězu je naopak výměna po 10 letech a nebo 160 000 km ( pokud by to byl řemen jak je tomu u 1.6 16v Twinportu, bylo by to 4 roky a nebo 60 000 km)
Astra Classic II Z16XEP, 5 dv. HB, r.v. 2007
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 06 srp 2006, 14:27
Re: Novy 1.4 Twinport (Z14XEP) - zvuk ako diesel
Vy nemate remen, mate tiez retaz ? To sa mi volajako nezda, niekedy davnejsie som sa dost vela okolo tohoto hrabal a vsade som nachadzal, ze iba motor 1.4 ma retaz. Mozno, ze rok vyroby 2007 uz robili aj 1.6 s retazou. To by bolo mile prekvapenie.bubak.velkej píše:Nazdarek, kde jsi přišel na ta čísla pro 1.6 twinport?? Já mám v servisní knížce uvedeno pro Z16XEP 10 let / 150 tis. km tak ted teda nevim...Astra - R@SAG píše: ...výhodou řetězu je naopak výměna po 10 letech a nebo 160 000 km ( pokud by to byl řemen jak je tomu u 1.6 16v Twinportu, bylo by to 4 roky a nebo 60 000 km)