AGR / EGR
Re: AGR / EGR
svitící motůrek není nouzový režim, bohužel bude svítit do dalšího nastartování, to neřeším.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
Re: AGR / EGR
To vím, ale někde jsem slyšel, že pak při delšim svícení kontrolky a zaslepeném EGR může auto spadnout do nouzáku. Tak snad to není pravda. Tady na fóru se o tom ještě nikdo nezmínil tuším...spermin píše:svitící motůrek není nouzový režim, bohužel bude svítit do dalšího nastartování, to neřeším.
Re: AGR / EGR
Po zaslepení EGR ventilu jsem ujel kolem 600km a začínám mít pocit, že auto opět lehce pocukává a není to stejný, jako když jsem EGR zaslepil (minulý pátek). Je to vůbec možný?
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGR / EGR
Zaslepení EGR může a nemusí fungovat, furt je elektromagnetickej a ECU nad ním má kontrolu a když zjistí nesrovnalosti začne se to nesmyslně chovat
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
- mr.login
- Příspěvky: 215
- Registrován: 10 pro 2008, 19:25
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGR / EGR
Najde se někdo z Ústí nad Labem, nebo okolí, kdo by mi byl ochotnej deaktivovat EGR v ŘJ? Atˇ mi nesvítí ta ......... kontrolka?
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM
Daignostika VAG-COM
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGR / EGR
No to právě u X16xelu nejde.... (šlo to myslím jen u Ztkovejch motorů Z16tky a z14tky nepletu li se?)
Musíš si vybrat buď jezdit se svítící kontrolkou.
Nebo kontrolku odpojit (což nedoporučeno neb objeví-li se jiná závada kt. by byla vyznačena touto kontrolkou tak ty ji neuvidíš, tohle mi nedoporučil i Denny když sem to s ním konzultoval)
No a nebo dát těch 1500kč a koupit EGR novej v záruce a mít na dva roky minimálně klid.A když koupíš kt. se za ty peníze prodává (Nebo piertburg kt. je dražší) , myslím že to byl poslední EGR v životě toho auta.
Musíš si vybrat buď jezdit se svítící kontrolkou.
Nebo kontrolku odpojit (což nedoporučeno neb objeví-li se jiná závada kt. by byla vyznačena touto kontrolkou tak ty ji neuvidíš, tohle mi nedoporučil i Denny když sem to s ním konzultoval)
No a nebo dát těch 1500kč a koupit EGR novej v záruce a mít na dva roky minimálně klid.A když koupíš kt. se za ty peníze prodává (Nebo piertburg kt. je dražší) , myslím že to byl poslední EGR v životě toho auta.
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: AGR / EGR
Také mám pocit, že to nejde.
Tak zkus znova vyčistit pořádně EGR ventil pak zaslepit a v podložce nech udelat výřez na tu jehlu
Nevím jestli je to kec, ale někdo říkal že po jízdě se svítící kontrolkou se motor po nějaké době neshodl s ŘJ a byl hozen do nouzáku. Nevím jestli je to fakt.
Tak zkus znova vyčistit pořádně EGR ventil pak zaslepit a v podložce nech udelat výřez na tu jehlu
Nevím jestli je to kec, ale někdo říkal že po jízdě se svítící kontrolkou se motor po nějaké době neshodl s ŘJ a byl hozen do nouzáku. Nevím jestli je to fakt.
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
- mr.login
- Příspěvky: 215
- Registrován: 10 pro 2008, 19:25
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGR / EGR
Ten ventil je čistej, zaslepenej i s dírou na jehlu. Když je zaslepenej, tak při zahřátí motoru na provozní teplotu a začne se brzdit motorem, někde nad 2200 otáček, tak se ventil otevře a vyhodí hlášku o nedostatečným podtlaku a rozsvítí se kontrolka motoru. Ale nouzák to není. Jede to normálně. Pouze svítí ta kontrolka. Po vypnutí zapalování a novém nastartování už zase kontrolka nesvítí. Nemá to žádný vliv na chod motoru (nebudu brát vyšší emise a nižší spotřebu), jen ta svíticí kontrolka blbě vypadá.
Právě že jsem tady tenkrát čet, že to tady kluci deaktivujou, jenže nevim u jakejch motorů to šlo...
Právě že jsem tady tenkrát čet, že to tady kluci deaktivujou, jenže nevim u jakejch motorů to šlo...
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM
Daignostika VAG-COM
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: AGR / EGR
uXelu to nejde šlo to u Ztkovejch...
máš možnosti viz co jsem psal výše
máš možnosti viz co jsem psal výše
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: AGR / EGR
Tak už jen kontrola podtlaku, jestli není někde něco uvolněného nebo není prasklá nějaká hadička
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Re: AGR / EGR
Nazdar,
uz dlhsiu dobu pozorujem, ze auto pri ubrani plynu alebo pri jazde na cca 2000-2800 ot./min. mierne trha.
Stava sa to, len ked je motor zohriaty viac ako na 60°C (mam digitalny teplomer, ktory berie data z ECU) pri rovomernej zatazi. Pri zrychlovani je to v poriadku.
Prestudoval som niekolko tem a identifikoval som to na EGR ventil. Dal som ho teda vycistit, co pomohlo asi na 3 dni.
Momentalne zvazujem niekolko moznosti:
1. Zablokovanie EGR cez ECU (pokial to je mozne)
2. Zakupenie originalnej zaslepky od Opla a jej instalacia
3. Ak zlyhaju prve dve moznosti, tak zakupenie noveho EGR
Ak by som mal kupit novy, nasiel som slusnu ponuku na ebay, je to vyrobok firmy Pierburg
Vedeli by mi niekto povedat, ci originalny diel od GM je OEM od Pierburgu?
Mate niekto skusenosti s EGR Pierburg?
Pripadne ak mate iny typ, mozete napisat.
Dakujem.
P.S. Este maly postreh. Symptomy spojene s EGR sa zacali prejavovat v den, ked som vyzdvihol auto zo servisnej prehliadky. Boli menene sviecky, palivovy a vzduchovy filter. Zaujimave je, ze predtym sa to neprejavovalo.
Este mi napadlo, ci by to nemohlo byt napr. aj cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
uz dlhsiu dobu pozorujem, ze auto pri ubrani plynu alebo pri jazde na cca 2000-2800 ot./min. mierne trha.
Stava sa to, len ked je motor zohriaty viac ako na 60°C (mam digitalny teplomer, ktory berie data z ECU) pri rovomernej zatazi. Pri zrychlovani je to v poriadku.
Prestudoval som niekolko tem a identifikoval som to na EGR ventil. Dal som ho teda vycistit, co pomohlo asi na 3 dni.
Momentalne zvazujem niekolko moznosti:
1. Zablokovanie EGR cez ECU (pokial to je mozne)
2. Zakupenie originalnej zaslepky od Opla a jej instalacia
3. Ak zlyhaju prve dve moznosti, tak zakupenie noveho EGR
Ak by som mal kupit novy, nasiel som slusnu ponuku na ebay, je to vyrobok firmy Pierburg
Kód: Vybrat vše
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-Vauxhall-Opel-Pierburg-7-22875-16-0-/400466186806?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d3da51236
Mate niekto skusenosti s EGR Pierburg?
Pripadne ak mate iny typ, mozete napisat.
Dakujem.
P.S. Este maly postreh. Symptomy spojene s EGR sa zacali prejavovat v den, ked som vyzdvihol auto zo servisnej prehliadky. Boli menene sviecky, palivovy a vzduchovy filter. Zaujimave je, ze predtym sa to neprejavovalo.
Este mi napadlo, ci by to nemohlo byt napr. aj cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
Opel Astra Classic II 5-dv., 1,4 Twinport, r.v. 2009
galéria: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=17705
galéria: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=17705
Re: AGR / EGR
Nevím, jestli to pro tvůj motor je možné, ale nejjednodušší krok na identifikaci EGR jako původce problémů je ho na nějakou dobu odpojit. Naject pár set km s odpojeným, pak zase připojit. Tak nejlépe poznáš, jestli se problém po odpojení a připojení objevuje a mizí. Pak jak říkáš, zeptat se v Oplu, jestli tě můžou EGRu zbavit (někdo tady třeba bude vědět z hlavy).
Astra J Sports Tourer, A20DTH, 2012
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Předchozí: Astra G Caravan Njoy, Z16XE, 2003
Re: AGR / EGR
ahoj vsichni zitra budu menit na astre g r.v.2002 1.4 16V AGR ventil.Chci se zeptat jestli se ta kontrolka sama zhasne po instalaci noveho ventilu a nebo jestli budu muset odpojit baterku ci me ceka opet diagnostika v opelu? dikec za odpovedi
Astra g 1.4 16V 2002
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: AGR / EGR
Jednoduche, najsamprv netreba robiť nič, len vyčkať a až potom ako druhu možnosť skúsiť baterku. GM diagnostika, to snad nie..
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: AGR / EGR
ok diky moc za radu, nerad bych zase daval opelu 300 za vymazani chby
Astra g 1.4 16V 2002