Příspěvek
od Lishak » 11 lis 2012, 21:40
v pátek v noci N95 za 34,80 v Praze Shell na Českobrodský
ALE - po asi jednom kilometru na mě začalo svítit žlutý voko výfukových emisí (tak se to v českym návodu jmenuje), a přitom motor (Z14XE) jel naprosto normálně, jak za mlada. A protože bylo už dost pozdě, vlastně sobota ráno, dojel sem už těch pár kilometrů domu a začal to řešit až druhej den. Vyblikání kódu mi ukázalo 0130, což je chybný signál lambda sondy. Že by fakt ten benál, nebo to čidlo mělo nějakou příhodu? Jednu špatnou zkušenost s ucpanym katem už mam, tak jsem byl trochu nervózní, nicméně mě ukliďnoval bezproblémový chod motoru. Někde sem se dočetl, že po dvaceti úspěšných startech motoru se chyba z ŘJ vymaže, což se v mym případě stalo už po deseti a kontrolka už nesvítí. Od tý doby je klid, tak doufam že to tak zůstane a že to byla jen náhoda...