Kombinace typ motoru+zaslepený EGR - svítí/nesvítí kontrolka
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
"Krabička" na bloku motora vedľa EGR s dvomi veľkými konektormi je riadiace jednotka motora. Vrchný konektor by mal viesť k čidlám na motore a spodný vedie k prístrojovej doske.
Jednotka vľavo dole v podblatníku je riadiaca jednotka chladenia motora.
Jednotka vľavo dole v podblatníku je riadiaca jednotka chladenia motora.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
- Reklama
To si taky myslím. Jedna věc je, jak moc tyhle nepřesnosti už na začátku ŘJ toleruje a druhá je adaptabilní funkce ŘJ, která s případným stárnutím všech čidel počítá. Moje EGR bylo totálně zalepený v zavřený poloze a ani 12V s ním ani nehnulo. A doba mezi tím, kdy se rozsvítila kontrolka emisí a tím, kdy jsem ho vyndal a zjistil, že je KO, byla 2 dny a asi 120km. Nevěřím tomu, že do rozsvícení kontrolky fungovalo EGR tak jak mělo.tappaja píše: No me prislo, ze pokud je tam nejaky jadro, vtahujici se do civky proti odporu nejaky pruzinky, tak mi to presny moc neprijde, ale mozna se mylim. Kazda ta pruzinka muze mit jiny napeti, nehlede o jeji pripadny unave. Takze kazdej ventil muze mit pri 5V uplne jiny otevreni, tim padem jinou hodnotu na tom potaku.
Tak to jsou pro mě ta nejdůležitější slova celé diskuse o EGR. Vytáhnu konektor a bude pokoj. Pokud přejde motor do nouzového režimu, tak si budu muset vyhrát s tím děličem. Jen dotaz: Jak poznám nouzový režim? To, že nejde vytočit nad nějakou hranici, to nevím, jestli vůbec budu zkoušet. Pozná se to ještě nějak jinak? Bude svítit kontrolka poruchy motoru?Arwy píše: Osobne si myslím, že v konečnom dôsledku je jedno, či bude na konektor pripojený napäťový delič a nejaká náhrada cievky, alebo či bude konektor odpojený. Oba prípady budú pre RJ znamenať vytvorenie chybového hlásenia a RJ bude reagovať na oba stavy rovnako. Rozsvieti sa kontrolka a EGR sa vypne z činnosti...
No me vytazeni konektoru napadlo az asi po 3 nedelich co sem s tou linou lemrou jezdil, vytah sem ho, kontrolka se rozsvitila ihned, ale auto jelo o dost lip. Respektive reagovalo zivejc.
Jeste resim a nenachazim rozumny vysvetleni proc mi to tak zere, i kdyz ted mam skoro rekord, najedu tak 400km na nadrz
Je pravda, ze jezdim jen mesto, ale i tak se mi tech 12 zda docela dost...
Dalsi krok budou nerez svody, jak uz nekdo psal, vyresily jeho problemy s netahnoucim autem. Uvidime. Jsou koupeny, jen musim najit nekoho, kdo je tam nabastli.
Jeste resim a nenachazim rozumny vysvetleni proc mi to tak zere, i kdyz ted mam skoro rekord, najedu tak 400km na nadrz
Je pravda, ze jezdim jen mesto, ale i tak se mi tech 12 zda docela dost...
Dalsi krok budou nerez svody, jak uz nekdo psal, vyresily jeho problemy s netahnoucim autem. Uvidime. Jsou koupeny, jen musim najit nekoho, kdo je tam nabastli.
99' Astra Caravan 1.6 16V
Na Z16XE buď bude svietiť kontrolka motora, ale skôr by som povedal, že kontrolka riadenia emisií. Na X16XEL je kontrolka len jedna, spoločná pre motor a aj pre riadenie emisií.
V núdzovom režime nejde motor vytočiť viak ako zhruba 4000 otáčok (ak si dobre pamätám).
Ja som mal X16XEL v hatchback-u a jazdil som s ňou väčšinou krákte trasy po meste a ani v zime nemala spotrebu viac ako 10 litrov. Pravdepodobne bude problém aj v niečom inom, ako len EGR. Jeho nefunkčnosť by nemala spôsobiť až takú veľkú spotrebu.
V núdzovom režime nejde motor vytočiť viak ako zhruba 4000 otáčok (ak si dobre pamätám).
Ja som mal X16XEL v hatchback-u a jazdil som s ňou väčšinou krákte trasy po meste a ani v zime nemala spotrebu viac ako 10 litrov. Pravdepodobne bude problém aj v niečom inom, ako len EGR. Jeho nefunkčnosť by nemala spôsobiť až takú veľkú spotrebu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Tak jsem vyzkousel ten EGT cheater na motoru X16XEL a bez uspechu. Jakmile jednotka nezaregistruje pri startu nulovou hodnotu, hned hodi chybu.
Po pripojeni se v live datech objevi hodnota 50% otevreno, nastavena tim delicem.
Takze tudy cesta nevede.
Zajimavej poznatek, pripojil jsem ten starej EGR, jen tak pohodil v motoru a nastartoval. Zatlacil jsem jehlu dovnitr a motor zakuckal a chcipnul.
Maji to ti inzenyri nejak vymysleny, jen nevim jak
Po pripojeni se v live datech objevi hodnota 50% otevreno, nastavena tim delicem.
Takze tudy cesta nevede.
Zajimavej poznatek, pripojil jsem ten starej EGR, jen tak pohodil v motoru a nastartoval. Zatlacil jsem jehlu dovnitr a motor zakuckal a chcipnul.
Maji to ti inzenyri nejak vymysleny, jen nevim jak
99' Astra Caravan 1.6 16V
To by mě taky zajímalo. Já jsem dal ten můj EGR zpátky a kontrolka mi nesvítí. To je divné, protože se jeví, jako že se přidírá a navíc ten potenciometr dává nesmyslné hodnoty odporů. To přidírání se ale může částečně eliminovat chvěním motoru, což mu může v pohybu pomáhat. Pokud ho mám jen tak na stole, tak poslouchá nahodile. Tak to zatím nebudu řešit, až se rozsvítí kontrolka, kouknu se, v jaké je poloze. Pokud v uzavřené, tak ho dám zpět a konektor už nenasunu, pokud v otevřené, tak místo něho dám plech, tím tu recirkulaci uzavřu. Kontrolka emisí mi nevadí.tappaja píše:Maji to ti inzenyri nejak vymysleny, jen nevim jak
Astra Caravan 1.6 16V Z16XE
Tak mi včera ta kouzelná kontrolka emisí začala svítit, tak jsem vytrhnul z EGR konektor. Kontrolka poruchy motoru nesvítí, jen emise, takže tímto považuju anabázi s EGR za uzavřenou. Až bude teplo, EGR možná vyhodím a dám místo něho jen záslepku.Milouš píše: .... Tak to zatím nebudu řešit, až se rozsvítí kontrolka, kouknu se, v jaké je poloze. Pokud v uzavřené, tak ho dám zpět a konektor už nenasunu, pokud v otevřené, tak místo něho dám plech, tím tu recirkulaci uzavřu. Kontrolka emisí mi nevadí.
Astra Caravan 1.6 16V Z16XE