Příspěvek
od JRD McLAREN » 03 kvě 2014, 19:24
alebo vyber sviecky...
Hardy - s tou identifikaciou problemu, ohladne uniku vody, to vobec nieje take jednoduche, ako by sa ti mohlo zdat..
nadobka sem, nadobka tam,
osobne som riesil jedno auto, (kde je to odfotene tesnenie)
a postupnym "vylucovanim toho lacnejsieho a jednoduksieho", a vymenila jedna hadica, nadobka, radiator kurenia,
termostat, chladic, tesnenie pod hlavou.... a nakoniec este zacala hrkotat a tiect aj vodna pumpa...
...vsetky tieto komponenty boli vadne, a bolo ich treba vymenit..
...a az ked sa postupne vsetky vymenili, az potom bolo jasne, co vsetko bolo vadne...
teda az ked sa po vsetkych "procedurach" voda stracat prestala
a nikde si nevidel ani kapku, mlacku, flak, proste nic co by ti "napovedalo", kde to tecie
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov