To tu mám 4 kámoše,co maj stejný motor,mohu porovnávat tedy,ale co říkali ještě před úpravou,když se svezli,že mi to jede líp a táhne!Divný,a to mám z nich nejvíc najeto,málo kdo mě trumfne v km!!!Asi mám dobře zajetej motor,nebo je pravda jak se říká,že motor před smrtí nejlíp jede,to jsem zažil u škodovek,u dvou jsem utavil těs pod hlavou a u jedný jsem přetrhl klikovou hřídel!
Jen pro radu,ty co si myslí,že snížení hlavy dává koně,tak prosím,ale jsem zvědav,kam a jak dlouho vás to poveze,pak výměna svodů za sportovní a celého výfuku a filtru-koně nedává,jen posouvá toč moment nebo jak vám to mám vysvětlit jinam,bud to táhne od spoda origo,s výfukem od zhora-mám vyzkoušené,známý mi postavil na míru na astru Ačkový koncový díl výfuku,středový rezonátor pryč,jen čistou rouru a kata jsem chtěl taky dát pryč,ale na konec ne,táhlo to až když se to točilo,jinak v malejch ot to bylo líný!Kat má životnost 100 000km jo!!!
Ted ot,máte někde odzkoušený výkon se sériovou astrou na brzdě?Je tam tedy třeba u 1.6 16V 101PS?Mě tvrdil ten maník,že jak to vyděl rozhozené,tak že to nemá 101,že ten mot. je jen dimenzovanej na 101psale podle toho,jak to tam vše vypadalo,těs výfuku vůbec nesedělo,ani kanály pořádně a sedla ventilů prý hrůza,prý sériová výroba,vymyslí jeden kus a pak jich odlijou stovky a kašlou na to,trochu to dohladí ty otřepy a přelitky a zbytek kašlou-tam je ta chyba,všechny kanály zvětšoval a leštil,jak v hlavě,tak ve svodech a sací liště se vstřikama!Dobrušoval těs výfuku,to nesedělo tedy vůbec(to origo!)
Přijed,to už mě bude bavit a bude to bez nervů,nebude to moje,co zalomím,utrhnu atd to popřu a co zbyde,to vyhodím a co bude chybet si nechám bud vyrobit,nebo koupím!
