1. jaké je správné chování kontrolky dobíjení na přístrojovce - po otočení klíčku do druhé polohy a poté co pozhasínají kontrolky, je správně když kontrolka dobíjení svítí, třebaže při startování okamžitě zhasne a zůstane zhasnutá?
Někde jsem vypídil, že pokud svítí před, indikuje nabití baterie pod nějakou mez (plácnu třeba 12,0V).
Mě se obvykle kontrolka zhasne ještě před zastartováním ale včera mi vždy zůstala svítit. Napětí baterky jsem vzápětí změřil na 12,65V (nastartované mi to dobíjí 14,2-14,3V měřeno multimetrem ze zásuvky zapalovače).
Dnes ráno opět zhasnula jako obvykle.
2. je velký problém, když motor dracounem ani žádným jiným vodičem vůbec ukostřený nemám? Na spodní části bloku jsem nic nenašel (nebo špatně koukal), na horní části už vůbec ne.
Samo sebou není problém kostru dodělat, jen mě zajímá jaké negativní projevy mohou nastat, když chybí. O špatném startování jsi psal výše (s tím problém nemám, startuju na brnk), ale spíš by mě zajímalo to podezřelé chování motoru
