Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????
A když to celé cislo z toho alternátoru hodíš do Googlu, tak nic nenajde?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
- Reklama
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????
Podle VIN čísla je u některých aut napsané, co tam bylo, aspoň by zjistil, co tam měl původně
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
Re: Alternátor 70A a 100A-bez klimatizace-s klimatizací????
Bohužel u tohoto typu je skoro jedno, jestli je to 70 nebo 100. Tyto altíky mají konstrukční problém ve šroubu, na který je napojeno silových 12V. Drát k baterce.
Ten šroub je chycený v tisícihranu chladiče regulátoru, při větší proudové zátěži se začne ohřívat a časem ten šroub vachlí v samotném chladiči. A je otázka času, než altík odejde. Běžně hoří vinutí.
Žralok by mohl vyprávět
Při repasi se velice často ušetřením za levnější regulátor naopak neušetří nic, protože vydrží pendrek.
Tohle prostě není povedený alternátor.
Už proto bych vůbec neuvažoval o menším než 100A.
Ten šroub je chycený v tisícihranu chladiče regulátoru, při větší proudové zátěži se začne ohřívat a časem ten šroub vachlí v samotném chladiči. A je otázka času, než altík odejde. Běžně hoří vinutí.
Žralok by mohl vyprávět
Při repasi se velice často ušetřením za levnější regulátor naopak neušetří nic, protože vydrží pendrek.
Tohle prostě není povedený alternátor.
Už proto bych vůbec neuvažoval o menším než 100A.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor