Za mě 1.7 DTi v pořádku. Prodávali jsme naše s 290.000km, podstatné věci v motoru původní (turbo, vstřiky, čerpadlo,...). Za celou dobu měněn z "motorových" věcí pouze předsuvník vstřiku, otázka asi 2 tisíc.
Z vlastní zkušenosti 1.7 DTi (55kW, Isuzu) nijak extrémně netrpí na nic konkrétního. Nejde tedy říct, že by "trpěly na čerpadla", apod.
Jen bych rád podotknul, že pokud se kupuje auto za 35 tisíc, které je v průměru 15 let staré a má najeto 300.000 (a většina stejně má, jen tachometr tvrdí něco jinýho), je vlastně "špek" tak nějak všechno.
To nemyslím nijak špatně, ale pokud má někdo představu, že koupí nafťáka z roku 2000 za 35 tisíc a "sedne a najede 100 tisíc s investicema olej a filtr", je na omylu

.
A pokud se něco pose*e, věcí na vrakovištích jsou mraky. Všechno cenově dostupný.
P.S.: Opravdu nemaj dvouhmotu ani filtr pevných částic. Zlatý auto...
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A