Problém s otáčky

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Uživatelský avatar
Fanous
Příspěvky: 182
Registrován: 22 pro 2011, 23:34
Bydliště: jičínsko, Brno, Vysočina

Re: Problém s otáčky

Příspěvek od Fanous » 09 lis 2012, 21:39

Mam jednu chuťovku. Nechal jsem si zrovna vyměnit startér v servisu a po vyjetí z garáže jsem zjistil toto. Kkdyž jedu z kopce na kvalt bez plynu, tak mi palubák od DavidaB ukazuje furt 2 l/100, před servisem jsem šel normálně po chvíli na nulu. V motoru jsem se ještě nehrabal, ale otáčky na volnoběh jsou normální. Že by posunutý plynový lanko? Ptám se abych měl klidný spaní, třeba na to zítra sám příjdu ;)
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace

Reklama
 

Uživatelský avatar
Fanous
Příspěvky: 182
Registrován: 22 pro 2011, 23:34
Bydliště: jičínsko, Brno, Vysočina

Re: Problém s otáčky

Příspěvek od Fanous » 10 lis 2012, 09:06

nikdo netušíte?
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s otáčky

Příspěvek od Marťasek » 10 lis 2012, 09:54

A proč by bylo posunutý lanko od plynu když dělali "jen startér"? Pokud by jsi měl to lanko posunutý, tak by to při tom co ti to dělá z kopečka po vyřazení vylítli otáčky. Tím to nebude. Spíš obligátní špinavá klapka nebo upadlá hadička podtlaku - někde.

Mě špinavá klapka dělal rozdíl na volnoběhu 0,8L. Kolik ti to papá na volnoběh po zahřátí motoru a kolik máš otáček na volnoběhu. BTV. Na nulu při jízdě s kopečka se zařazeným rychlostním stupňem se dostaneš myslím jen pokud má auto nad 2000otáček jinak si motor přicucává benál i tak.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Uživatelský avatar
Fanous
Příspěvky: 182
Registrován: 22 pro 2011, 23:34
Bydliště: jičínsko, Brno, Vysočina

Re: Problém s otáčky

Příspěvek od Fanous » 10 lis 2012, 13:30

však to vim, normálně z kopečka i ve vyšších otáčkách 2 l/100. Neutrál na místě normálně klesne na 0,7 l/hod, to je v pohodě. Tak nevim. Že by to blbě ukazoval palubák, špatný kontakt? Možná hýbnul s kabelama, když odpojoval přívoďák ke startéru.
Ale divný je, že na neutrál to ukazuje, tak jak předtím a na kvalt ne.
Opel Astra g x16xel caravan
ex: Peugeot 309 1,3 green line, R.I.P. - rusted in peace

Odpovědět