Niečo ako mal Shuya: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 95#p248295Mike.S píše:ne! mluvím o celém nerezovém potrubí od svodů až dozaduKumi píše:Mluvíš o trubce od topení a koncovce z benzínky ?
1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
- Reklama
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Ten nerez výfuk jsem samozřejmě pochopil
Ten výfuk od Shuya je moc pěkná záležitost
Jen místo jedné velké koncovky by se mi líbily dvě menší vedle sebe
Jinak, odchazí vám postupně taky ten displej od palub. počítače ? Koukal jsem na nový i opravy, ale pro mě se to nevyplatí. Poslední dobou mám taky na Astře problém, že často praskají žárovky a dokonce mi nedávno praskly vepředu obě na běžný svícení, NAJEDNOU
Myslím, že by to mohlo být od alternátoru. Nějaké jiné návrhy ? 





Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
o praskání žárovek je tu toho napsáno mraky. Je to dost častá oplácká záležitost.
Někde se psalo že se tam vsadí nějakej odpor a že je to snad od nějakýho přepětí, ale je to záležitost i jiných značek aut. Mě dost často praskali parkovačky a tak jsem tam dal ledky a zatím je klid. 


OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Zdravím. Takže tyhle motory jsem měl už tři. Svody udělaly to že auto jelo od spodu ale stratilo vršek, svíčky nula (různé tuningové uplně na hovno) filtr supr aspon stačí jen propláchnout a neměnit ty papíry. Paradoxně nejlépe fungoval květináč za 350 kc made in poland. Mimochodem měl jsem filtry KN Reid hp a JR, takže nechválím pro cenu. A k motoru jako tak, mám astru f cabrio kde motor funguje dodržuju oleje rozvody adt- žádnej zázrak a žere okolo 10ti litrů. Jako pracanta mám vectru B kde kašlu na vše a žere 7 a TDI v sérii to mimo dálnici pobije. Ted jsem koupil astru coupe která má těch 92kw tak jsem zvědavej. Ještě jsem s tím nejel. Jo jediný co alespon pocitově přidalo koně i zvuk bylo otevřenej výfuk (remus) kat pryč (výměna za rezonátor) no a filtr neznámé značky. Další úravy určitě pomůžou, jenže za moc peněz málo muziky. Navíc dvoulitr se 100kw taky žádnej zázrak. (kromě C20xe co se atmosféry týká). Je ještě možnost jak auto oživit a to je převodovka -na závodech říkaj "převodovka = 50% výkonu" jenže to je na delší laborování. Co jsem zatím zjistil ideál je F16 přeskládat na hydrauliku a stálej převod nad 4.00 pro normální ježdění......
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Boulder děkuju za kvalitní názor
a ten názor předtím asi ani nebudu komentovat, já si myslím, že tě to zas tolik nevytrhlo, ale drsnej si doopravdy moc
Pokud by jsi četl všechny ty příspěvky, byla řeč i o všeljakých vylepšeních apod. a pokud tě pitomý žárovky tak rozbrečeli, tak mě to mrzí 



- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
trochu jsem to tu promazal, spory si řeště v SZ, dík 

Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Zdravím, potřeboval bych, prosím, vědět, jaké tlaky ve válcích jsou o.k. u motoru X18XE1 16V ? Děkuji pěkně.
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
ja bych prvně dal jednotku na 92kw potom laděné svody pěkně zamotat třeba páskou od thermotecu kat nechat nebo dát sportovní kat protože už jsem to zkoušel na různých autech a bavil se s odborníky na tohle téma a kat když vyndáš tak akorát ztratíš výkon jedině že by jsi jezdil od 6000to
dále bych dal potrubí aspon v 55mm středový tlumič ponechal taky nějaký s průměrem 55mm a zakončil třeba výfukem od remusu dělá takové pěkné kostky dvě.sportovní filtr a taky určitě něco přidá větší klapka na sání.tohle jsou ty levnější úpravy které by mohli něco vydolovat.pak už se dá koupit čtyřklapa,ostré váčky atd.ale investice to jsou hodně velké.pokud ti nejde o spotřebu tak nejrychleji získáš výkon když vyhodíš elektriku a dáš karbce 


Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
http://www.youtube.com/watch?v=IG8jdfsX ... re=related tenhle taky ladil 1.8 ho zkontaktuj 

Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
ta jednotka z 92kw ale uz nema mechanickou klapku, to neva?
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
to by se muselo přehodit i s klapkou
Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
http://www.youtube.com/watch?v=mCCWFppQsvE porovnání turbo vs 1.8
Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Ale 1,8 v úprave Dbilas. 

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
jo jo má to poladěné a takhle to jede oproti turbu
Opel kadett gsi 2.0 16v
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
Opel astra g coupe 2.2 16v linea blu
- Danosss
- Příspěvky: 452
- Registrován: 22 říj 2011, 12:09
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
ten zvuk je luxusní ty jo
...taky by mne zajímaly upravy nějaké levné jednoduché
spíše teda na snížení spotřeby:) 85kw mi zatím docela stačí
...co nejdříve se chci vrhnout na výměnu svíček, sportovní vzduchový filtr, a výměnu oleje
snad to zvládnu sám
pač jsem četl problémy s olejovým filtrem 






Astra G hatchback, 1999, 1.8, 85 KW, stříbrná metla