Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
zasíraní motoru je při podtačení a za studena. s normalní jízdou a jízdou naplno netvoří tolik sazí takže se to nezasíra. a Biu bych se vyvaroval čerpadlo to nesnaší moc dobře
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
- Reklama
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Dodám jen, že jestli ti bude turbo pouštět olej, tak to sání zamastíš, a sazae se lépe přichytí
Jinak když to budeš točit, vyženeš i pavouky, ale samo, že až kamna řádně roztopíš
Jinak když to budeš točit, vyženeš i pavouky, ale samo, že až kamna řádně roztopíš
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
zdar chtěl jsem se zeptat dá se vyměnit jedna vířivá klapka nebo jestli se to musí vyměnit komplet má jednu načnutou dík
ZAFIRA 2,0 DTI r.v.2000
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Zdar, já motor honím docela dost a hodně kopce mám najeto 1000km. Byli udělaný vstřiky, čerpadlo, turbo, hlava a vyčištěný komplet sání a při vytočení na 4000ot to šlo do nouzáku tak jsem vyndal egr a po těch 1000km je tam zase pěkný marast a stejně si myslím že to moc netáhne. Tak proč se to tak zasírá a netahá. Podle diag. vše v pořádku.
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Tohle je nesmysl. Jestli to bylo v nouzáku, svítilo auto s klíčem, tak v registru zápis je.Jarda 10 píše: při vytočení na 4000ot to šlo do nouzáku .... Podle diag. vše v pořádku.
No a k tomu zasírání....píšeš, co vše je uděláné, ale sám jsem viděl " repasované" turbo. Záleží vše na odvedené práci.
Já po vyčištění sání už najel cca 10tkm, nedávno byl EGR venku, saze v sání jsou, to ano, ale mastnota téměř ne. Tím nechci říct, že by tam byl jen prach ze sazí.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Ona Řj asi nepobere všechny hlášky. když ten motor odcházel padal do nouzáku pořád. hlásilo to jen egr a teklo turbo po výměně zase egr a motor nejel byli špatné tlaky na dvou válcích zase nejel zároveň s opravou udělány vstřiky a taky jen hláška egr. a přitom totálně vydřený čerpadlo. Teď to jede ale myslím že nic moc a třista za diag. se my dát nechce za hlášku egr. Turbo olej nehází ten čurbes jde od výfuku přes egr. Nemůže být problém přes výfuk? Za padesát tisíc bych čekal alespoň slušný zátah. Vše v bosch servisu a na motoru nenaměřily žádný problém. Po téhle investici nemám ani chuť ten krám prodat.
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
V podstatě ano, ona se zapíše ta první nesrovnalost, co jednotka zjistí, v tomoto případě P0400, auto shodí do nouzového režimu a tady už se zrovna další chyba nemusí ani objevit. Leccos si jednotka generuje sama.Jarda 10 píše:Ona Řj asi nepobere všechny hlášky. když ten motor odcházel padal do nouzáku pořád.
To souvisí, turbo netlačí, nebo málo, ale uloží se tahle chyba. P0400 není nutně jen chyba EGR, ta může a mívá víc příčin. Třeba nízké proudění vzduchu motorem, způsobené malým tlakem turba. A zase zmiňuju kvalitu repasu. Měl jsi to na diagnostice po té repasi? Myslím diagnostiku a live data. Jestli to už tlačí, jak má.Jarda 10 píše: hlásilo to jen egr a teklo turbo po výměně zase egr
To platíš 300 jen za vyčtení registru závad??Jarda 10 píše:a třista za diag. se my dát nechce za hlášku egr.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Je tady jediný a ten chce chce za načtení 300kč. Jedeš tam 5 krát a nemáš ani na jídlo. Zkoušel jsem kontaktovat jednoho člena z vykířovic u šumperka, ale žádná odezva. Dnes znovu nad 4000ot. nouzák. egr vyčištěný.
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Jestli se chceš projet do ČT, tak napiš členu "duskov" a domluv se s ním.
Meriva B 1,4T 88kW
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Z priebehov je vidieť, že motor Y22DTH pracuje tak, ako to popisuje literatúra, teda klapky sa otvárajú pri plnej záťaži. Pri malej záťaži sú klapky zatvorené.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Jdou u motoru Y20DTH vyndat výřivé klapky bez demontáže vstřikovacích trubek?
Meriva B 1,4T 88kW
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Ne, leda že by na to byl fígl typu ježek v kleci
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
chcem sa pustis do cistenia sania, jedine coho sa obavam je co sa stane ked odpojim a nasledne pripojim trubky od cerpadla k vstrekovacom
je odvzdusnenie nevyhnutne alebo to chyti ked napr. tie trubky zalejem naftou...
je odvzdusnenie nevyhnutne alebo to chyti ked napr. tie trubky zalejem naftou...
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
Než se do toho pustíš, načti si info, jak funguje palivová soustava na ropákovi. Tady jsou kámenem úrazu i přepady zaústěné do čerpadla.
Tak jak to chceš udělat, tak to neee
Tak jak to chceš udělat, tak to neee
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Vírivé klapky na 2.0 a 2.2 DTI
no to akym sposobom sa odvzdusnuje palivova sustava som nenasiel... ked su tu nejake prispevky o tom tak len ze v servise na to maju zariadenie
nejake postupy som nasiel na SK fore ale ani jeden nie je postup ako to robia v servise
nejake postupy som nasiel na SK fore ale ani jeden nie je postup ako to robia v servise
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto