

APiK píše:sqělej název topicu![]()
ok polepšim se:)
ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPUAstraMan píše:A víš jistě, že je to tím těsněním nad vstřikama ?
Nedávno jsem řešil podobnou komplikaci ( tentokrát byla autobaterie plně nabitá )... Při výměně autobaterie jsem omylem zavadil o solenoidní ventil, který je vedle autobaterie ( přesněji jsou tam dva) a u jednoho se mě celkem dost povytáhnula podtlaková hadička. Vůbec bych nečekal, že to udělá takovej bordel při startování ( startoval jsem na 2X, než se povedlo ).
Ty sundáváš ventilové víko, aby jsi viděl, že Ti tečou těsnění pod vstříky? Vstřik je totiž celý v hlavě motru a není z něj nic vidět. Chtělo by to přesnou lokalizaci místa, kde teče nafta a taky toho těsnění co Ti měnili.bidrs píše:ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPU
RomanK píše:Ty sundáváš ventilové víko, aby jsi viděl, že Ti tečou těsnění pod vstříky? Vstřik je totiž celý v hlavě motru a není z něj nic vidět. Chtělo by to přesnou lokalizaci místa, kde teče nafta a taky toho těsnění co Ti měnili.bidrs píše:ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPU
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |