Ahojte,
nasiel som velmi sikovnych mechanikov a ti vymenili AGR ventil.
Vykon sa zlepsil a auto o cosi lepsie tahalo. No nudozvy rezim sa aj tak zapol aj ked pri vyssich otackach.
Potom rozmyslali o EGR a je to vraj len membrana a pruzina, ktora je vraj dobra.
Chlapi merali podtlak a vraj to davalo maximum -3,1 BAR, a standardne to ma byt -3,5. Tak znizili tlak potrebny na zopnutie obtokovoveho ventilu (asi ten EGR ventil), pretoze je nizky podtlak z podtlakovej pumpy a ventil sa nie vzdy otvoril.
Pre vysvetlenie: podla ich nazoru a ja s nimi mozem suhlasit, turbo dava velky tlak, a ten ak prekracuje maximalne hodnoty musi byt uvolneny aby neposkodil nieco na motore. O to by sa mal postarat obtokovy ventil. Ak sa ale pre nizky podtalk neotvori, motor sa prepne do nudzoveho rezimu.
Dufam, ze je to tak , zatial sa to tak tvari.
Pri trencine som v pohode vybehol 145 a minule som to dal na 170 a az potom sa to hodilo do nudzoveho rezimu. Pri poklese pod 140 zase normalny rezim. Pri vacsom zatazeni to spravilo okolo 160, no zase to potom zhaslo.
Motor 1.7 CDTI nudzovy rezim RJ
Pokles vykonu EGR/AGR/TURBO
Opel Astra 1,7DTI
- Reklama