Čínský Opel, no teda??
- Reklama
Re: Čínský Opel, no teda??
No nevím, jestli je lepší "nadvláda" amíků, číňanů nebo třeba španělů. Souhlasím, že výroba se logicky přesunula do levnějších zemí, což ale ne vždy musí znamenat rapidní pokles kvality. Všechno se se.e, od Porsche po Žiguli, něco třeba míň za víc peněz a něco zase víc po pár babkách. Nejsem žádný rasista (viz mé dřívější mitsubishi ), takže pokud se mi příště bude líbit auto třeba z Ghany, bude mít dobré recenze, místně i cenově dostupný servis atd. atd. tak nevidím problém.
Prachy holt hýbají světem, co se divíte. Kdyby ty prachy měli Somálci, tak se tady řeší kolik stovek Somálců se vleze do jedné Corsy.
Každopádně - jsou věci mezi nebem a zemí které neovlivníš.
Prachy holt hýbají světem, co se divíte. Kdyby ty prachy měli Somálci, tak se tady řeší kolik stovek Somálců se vleze do jedné Corsy.
Každopádně - jsou věci mezi nebem a zemí které neovlivníš.
Re: Čínský Opel, no teda??
ja myslim ze by mohli jen vlozit prachy a o nic jineho se nestarat... mi nerikejte ze ted jak vyjela ta insignia, ted v zari nebo rijen bude nova astra (taky uzasne auto - tipuju auto roku 2010) tak ze se nezachrani... vidim to jako na negativni reklamu a lidi podvedome chteji pomahat, a tak kdyz se budou rozhodovat ktere auto koupit, tak se rozhodnou casteji pro Opel, protoze slyseli ze by to jinak koupili cinani, nebo by treba krachly... je to cele umele, mi nekdo vysvetlete co to maji za managery, preci kdyz neni odbyt a mam 10tis lidi tak proste omezim vyrobu a jak zas bude potreba tak zas priberu, vsak je to normalni vec, kdyz mi nebudou chodit lidi do hospody tak taky nebudu mit na rozhazovani, a budu nuceny jist suchy chleba a pit vodu, ale pak se to zase zlepsi a je to. Taky nemuzu po statu zadat dotace a jine nesmysli... je to preci soukroma firma, toto me tak vytaci kdyz to vidim... uf no to je jedno. Vzydt jim musi byt jasne ze zemekoule neni nafukovaci... a donekonecna zvedat prodej nejde...
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...
Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar
Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar
Re: Čínský Opel, no teda??
Aaaa prišla kríza... Nedávno to bola S4.
-
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 12 úno 2008, 13:52
- Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínský Opel, no teda??
ee RS4 no hold kriza je tu treba setrit aspon rozmerovo ale aj jedna audi A4 avant 3.0 V6 kompressor je na mobile.de aj po tej pozmurkavam len predat tu moju krasavicumexxo píše:Aaaa prišla kríza... Nedávno to bola S4.
Re: Čínský Opel, no teda??
2 Schumak:
1) Lidi chtějí podvědomě pomáhat ? Asi žiju na jiné planetě.. Podle mě když lidi vidí potápějící se firmu, tak jdou nakupovat k té, která hlásá jak je úspěšná, marketing je marketing a lidi spíš reagují na reklamu než na pseudoaltruistickou potřebu zachraňovat. Empatie k nákupům podle mě moc nepatří (snad leda u charitativních sbírek, i když ani to moc efekt nemívá, vyjma firem, které si to dají do daní).
2) Nikdo nikam nevloží peníze s cílem nestarat se vyjma naprostého blázna, své investice každý rozumný člověk chce kontrolovat. A jak by asi Číňani obstáli u svých akcionářů kdyby ani jejich injekce nepomohla a Opel šel ještě níž ke dnu ???
3) Vývoj auta netrvá pár týdnů a rozmach jeho prodeje taky ne, vždyť spousta lidí kupuje na doporučení známých apod. a to u auta, kterých zatím jezdí pár, jen tak lehce nepůjde. Jeden skvělý (resp. dobrý) výrobek firmu ze dna obvykle nevytáhne, musí profitovat i např. ze servisu a ND k předchozím výrobkům, reklamy (moc Oplů jsem si v drahých filmech nevšiml, možná v německých ), doplňkového prodeje apod. Kvalitní výrobek může navrátit důveru kupující síly k výrobci, ale pokud je na trhu široké spektrum obdobných produktů v obdobné ceně, tak je to konkurence jako kráva a pak už je to zase hlavně o marketingu.
4) Omezení výroby je dočasné řešení, protože když míň prodáš, tak taky míň vyděláš. I kdyby Ti to stačilo na provoz a rezervu, z čeho budeš financovat další rozvoj, resp. alespoň vývoj ??? Když Ti nebudou chodit lidi do hospody, tak spíš přejdeš na levnější pivo, změníš styl provozovny, uděláš akce na které bys mohl nalákat lidi, koupíš LCD (jako investici, která Tě nezabije) apod. a určitě nepropustíš obsluhu i kuchaře a nebudeš tam dělat sám (teda pokud to nebude vesnická hospoda, kde těch pár štamgastů zvládneš a ještě si s nimi během šichty vyliješ čumák ). I když vodu a suchý chleba Ti neberu, šetřit se musí.
5) Dotace nežádal jen Opel, ale to určitě víš.
Tím říkám jen svůj názor a Schumakovi neberu a nevyvracím ten jeho, jen jsem chtěl ukázat jiný pohled. A komentoval jsem právě jeho příspěvek, protože v jednom odstavci řekl více myšlenek, které mě přinutily se zamyslet.
1) Lidi chtějí podvědomě pomáhat ? Asi žiju na jiné planetě.. Podle mě když lidi vidí potápějící se firmu, tak jdou nakupovat k té, která hlásá jak je úspěšná, marketing je marketing a lidi spíš reagují na reklamu než na pseudoaltruistickou potřebu zachraňovat. Empatie k nákupům podle mě moc nepatří (snad leda u charitativních sbírek, i když ani to moc efekt nemívá, vyjma firem, které si to dají do daní).
2) Nikdo nikam nevloží peníze s cílem nestarat se vyjma naprostého blázna, své investice každý rozumný člověk chce kontrolovat. A jak by asi Číňani obstáli u svých akcionářů kdyby ani jejich injekce nepomohla a Opel šel ještě níž ke dnu ???
3) Vývoj auta netrvá pár týdnů a rozmach jeho prodeje taky ne, vždyť spousta lidí kupuje na doporučení známých apod. a to u auta, kterých zatím jezdí pár, jen tak lehce nepůjde. Jeden skvělý (resp. dobrý) výrobek firmu ze dna obvykle nevytáhne, musí profitovat i např. ze servisu a ND k předchozím výrobkům, reklamy (moc Oplů jsem si v drahých filmech nevšiml, možná v německých ), doplňkového prodeje apod. Kvalitní výrobek může navrátit důveru kupující síly k výrobci, ale pokud je na trhu široké spektrum obdobných produktů v obdobné ceně, tak je to konkurence jako kráva a pak už je to zase hlavně o marketingu.
4) Omezení výroby je dočasné řešení, protože když míň prodáš, tak taky míň vyděláš. I kdyby Ti to stačilo na provoz a rezervu, z čeho budeš financovat další rozvoj, resp. alespoň vývoj ??? Když Ti nebudou chodit lidi do hospody, tak spíš přejdeš na levnější pivo, změníš styl provozovny, uděláš akce na které bys mohl nalákat lidi, koupíš LCD (jako investici, která Tě nezabije) apod. a určitě nepropustíš obsluhu i kuchaře a nebudeš tam dělat sám (teda pokud to nebude vesnická hospoda, kde těch pár štamgastů zvládneš a ještě si s nimi během šichty vyliješ čumák ). I když vodu a suchý chleba Ti neberu, šetřit se musí.
5) Dotace nežádal jen Opel, ale to určitě víš.
Tím říkám jen svůj názor a Schumakovi neberu a nevyvracím ten jeho, jen jsem chtěl ukázat jiný pohled. A komentoval jsem právě jeho příspěvek, protože v jednom odstavci řekl více myšlenek, které mě přinutily se zamyslet.
Re: Čínský Opel, no teda??
Kup si radši valacha, ti tolik nevyvádějí
Re: Čínský Opel, no teda??
Mi je celkem jedno kdo to převezme, jestli Ital, Kanaďan nebo Číňan. Stejně bude všecko tak jak je. Vždyť v dnešní době najít auto které se ničemu nepodobá nejde.
PS: Stejně pochybuju, že moje další auto bude Opel
PS: Stejně pochybuju, že moje další auto bude Opel
- Štráda
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 02 led 2009, 23:08
- Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínský Opel, no teda??
Třeba náhradní díly si koupíš na tržišti a bude to jako ted-smlouvání a při otázce za kolik tak ti řekne šotošiset a nebo- ty kamalád-dálek pro tebe při větším nákupu
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda
Hellracer Štráda
Re: Čínský Opel, no teda??
Ani moje ďalšie auto pravdepodobne nebude Opel. Nie preto, že som s Astrou nespokojný, ale treba vyskúšať aj niečo iné . Hlavne sa budem snažiť vybrať si to, čo sa mi bude najviac komplexne pozdávať.
Tak sa mi zdá, že veľa ľudí kupuje auto aj tak podľa toho koľko stojí, ako sa páči, akú má farbu - na značke a preferenciách každému nezáleží.
Tak sa mi zdá, že veľa ľudí kupuje auto aj tak podľa toho koľko stojí, ako sa páči, akú má farbu - na značke a preferenciách každému nezáleží.
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
- Štráda
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 02 led 2009, 23:08
- Bydliště: Mar. lázně (Marihuánky)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čínský Opel, no teda??
Libovka to kombáro opc!
OPC= Opel Přebírá China!
OPC= Opel Přebírá China!
High Flow Head-Modrá Raketa z ML... michalstrasser@seznam.cz qip 387819619 tel.737117644 Facebook Michael Štráda
Hellracer Štráda
Hellracer Štráda
Re: Čínský Opel, no teda??
No ty piczo Největší libovka co jsem teďka viděl a ještě k tomu VXLMiguello píše:http://www.novinky.cz/auto/169869-nejvy ... kombi.html