Přístrojová deska-problém

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
pepca

Příspěvek od pepca » 05 srp 2006, 00:05

Hany píše:Pepco, byt jsem taky rozebíral palubovku, byt jsem taky sem dal návod na demontáž, tak toto se mi nestalo a to jsem tu přístrojovku měl venku tak 3krát. Je pravda, že ručičky se pohly do mínusu, ať otáčkoměr, tak rychlost, ale jak jsem to zapojil, zapnul klíček, tak se to srovnalo na nulu a jo to tak pořád. Nevšiml jsem si, že by při demontáži se rosvítili km.
Že by šlo opravdu o zkrat??? :( :(
:( ale jak,kde?se to rozsvítilo při přepnutí té páčky zajištění zástrčky do leva,v momentě odjištění se to rozsvítilo,pouze počítadlo kilometrů,nic jiného,jinak mně napadlo,již asi zoufalost,dobře ručička tudíž vždy sjíždí dozadu až na doraz,dál nejde,nemůže,co kdybych tedy jestli to jde,nějak sundal rafičku tachometru a přesadil jí k nule,hřídelka bude stále na dorazu,ale ručička bude sedět na nule,ted jde o to,zda a jak tu ručičku vyndat.a pak opět zajisit,tedy jestli se nepříde na to proč to vždy utíká zpět,již si vážně nevím ani trošíčku rady,tohle je poslední zoufalost co mě napadá,sundat rafičku,přesadit jí jak má být.mějte se zítra,když by jste poradili,budu velice rád,potřebujeme vážně odejet k rodičům dosti daleko,ale bez funkčního tachometru si ted raději netroufám,odhadovat rychlost,pak se dohadovat s poldama za kolik bodů to bude,to raději nejedu nikam,stačí že ta moje žena je nyní právem vzteklá.brou noc všem. :(

Reklama
 

pepca

Příspěvek od pepca » 05 srp 2006, 00:12

Hany píše:Pepco, byt jsem taky rozebíral palubovku, byt jsem taky sem dal návod na demontáž, tak toto se mi nestalo a to jsem tu přístrojovku měl venku tak 3krát. Je pravda, že ručičky se pohly do mínusu, ať otáčkoměr, tak rychlost, ale jak jsem to zapojil, zapnul klíček, tak se to srovnalo na nulu a jo to tak pořád. Nevšiml jsem si, že by při demontáži se rosvítili km.
A to jsem při demontáži neodpojoval baterku. Toto mě na odejítí přístrojovky nepřipadá, tak bych po PC slangu řekl, chtělo by to resetnout, ale jak? Nechat přístrojovku zapojenou, odpojit baterku??? Nevím , mě to připadne, že by to chtělo znovu ,,nastartovat,, :( :(
:( to jsem taky doufal,že to chce nějak opět nahodit,jestli odpojím baterku,tak to budu muset opět nahodit rádio,pak něco ohledně oken,co ještě dalšího se bude muset naprogramovat?holt to zkusím,budu mět ještě další starosti.jo jinak vše ostatní maká,tacháč taky ukazuje při jízdě jen prostě jede od dorazu tudíž ukazuje šíleně málo,už jsem přímo zoufalej,vyřízenej,mám sice pěkné rámečky,krásně tam pásly,ale hlavu zcela šedivou :cry:

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

tachoměr

Příspěvek od Lysek Vladimír » 05 srp 2006, 08:38

Anemáš náhodou vadné čidlo rychloměru? Já měl palubku několikrát venku a v poho. Jinak kde jsi sehnal ty rámečky a za kolik? Dík. Laďa

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 05 srp 2006, 10:14

ještě možnost že to špatně zacvakáváš do toho konektoru nebo je nějak poškozenej
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

pepca

Re: tachoměr

Příspěvek od pepca » 05 srp 2006, 10:29

Lysek Vladimír píše:Anemáš náhodou vadné čidlo rychloměru? Já měl palubku několikrát venku a v poho. Jinak kde jsi sehnal ty rámečky a za kolik? Dík. Laďa
:cry: ten tachometr normálně chodil do doby než jsem přístrojovku odpojil,ted chodí taky,ale ta ručička prostě po připojení skončí dozadu,jinak rámečky mám od www.autodoplnky.cz hlavně sedějí přesně žádné úpravy nebylo třeba,mázl jsem je silikonem a posadil do přístrojovky :cry: stojí 550 plus poštovné,celkem 640kč. :cry:

pepca

Příspěvek od pepca » 05 srp 2006, 10:31

:cry: proč tu nemám obrázek,je tu červený křížek :cry:

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

alurámečky

Příspěvek od Lysek Vladimír » 05 srp 2006, 11:46

Pepčo tak jsem se díval na ty rámečky a chtějí za ně 690,-+doprava. Kdy jsi je kupoval za těch 550,-? Dík Laďa

pepca

Re: alurámečky

Příspěvek od pepca » 05 srp 2006, 12:05

Lysek Vladimír píše:Pepčo tak jsem se díval na ty rámečky a chtějí za ně 690,-+doprava. Kdy jsi je kupoval za těch 550,-? Dík Laďa
jukni se sem,mám pocit poslední stránka,tam jsem kopíroval email objednávky,je možný,že ta sleva byla časově omezená, :wink: Green Queen- X14XE 5dv.je to v sekci vaše auta :cry: :wink: tak je to na straně č.6,téměř dole :wink:

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 05 srp 2006, 12:49

Mrkni sem, probíralo se to tu a je tu fotka, jak to vypadá.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#21062
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 05 srp 2006, 12:58

Pepco, ještě jak píše Vojta, mrkni na tu přístrojovku na ten konektor, jestli náhodou tam nejsou ty vývody nějaké ohnuté, může být jeden nějaký nakur.... a už to zkratuje. Já mám opravdu zato, že to bude jenom nějaká pi......
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

pepca

Příspěvek od pepca » 05 srp 2006, 19:54

Hany píše:Pepco, ještě jak píše Vojta, mrkni na tu přístrojovku na ten konektor, jestli náhodou tam nejsou ty vývody nějaké ohnuté, může být jeden nějaký nakur.... a už to zkratuje. Já mám opravdu zato, že to bude jenom nějaká pi......
:cry: :( zdary,tak jsem již zcela v koncích,dneska jsem to opět rozebíral,ještě se zadařilo to,že co jsou ty horní šrouby v těch plastových sponkách,tak ta jedna se celá protočila,tu díru v té lisované hmotě to rozervalo,tudíž tam již šroub nedám,jinak všechny plíšky v zásuvce i zástrče jsou v pohodě,baterku jsem odpojil,nechal to odpojený,po zapojení ručička opět leze dozadu,korunu všemu jsem dal když jsem odjištoval tu zásuvku,praskl i ten držák ve kterém je protikus který se spojí s přístrojovkou,není zlomený jen prasklý,jinak jsem to co dělá ta ručička natočil na digi foták,no vše jsem poskládal zpět,dal i to plexi,holt nejezdím,chtěl jsem tu ručičku tedy sundat,přesadit,nikdo ale neřekl zda se nechá ručička sundat,nebo né,no a jelikož se vážně daří,tak jsem jí nechal být,ještě bych jí asi vyrval ven,holt když se daří :( :cry:

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 05 srp 2006, 20:27

To nasere, omlouvám se za ten výraz, ale je na místě při takové patálii.
Já zkusím ještě zítra brnknout servisákovi, kam jezdím, jestli by mi neporadil a uvidíme.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

pepca

Příspěvek od pepca » 05 srp 2006, 21:01

Hany píše:To nasere, omlouvám se za ten výraz, ale je na místě při takové patálii.
Já zkusím ještě zítra brnknout servisákovi, kam jezdím, jestli by mi neporadil a uvidíme.
:cry: jé to budeš vážně hodnej,fakt nemám možnost to již vyřešit,vědět že ta ručička jde přesadit aby ukazovala nulu,tedy jestli nemá pevně dané osazení,tak bych jí i snad vyrval ven,ale zase jestli je to nutné přenastavit,přeprogramovat nebo co,tak bych jí musel po opravě zase dávat jak byla,fakt nevím co udělat.moc ti vážně děkuji za snahu poradit,jo nedaří se,chceš něco zkrášlit a pak tohle,kdybych byl neopatrný,ale mám vždy obavu abych něco nepoškodil,aby něco nevypadlo,raději se několikrát radím,vím,že jsem nic nedělal násilím,jen jsem přepnul tu páčku a bylo zaděláno na průser. :cry: :(

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 05 srp 2006, 21:56

BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 06 srp 2006, 11:53

Takže Pepčo, teď jsem se bavil s tím servisákem a říkal mě, že je to podle všeho někde zrada v kontaktech. Buď ještě jednou projít ty vývody v konektoru, jak na přístrojovce, tak ten protikus, a nebo, že je ještě jedna možnost že jak ,,zamykáš,, tu přístrojovku tou plast. páčkou, tak že je potřeba trošičku tu páčku přetáhnout až ,,za,, jak mě řekl, aby to jakoby luplo, nebo cvaklo, že je možné že to není úplně dotažené a proto to dělá bordel.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Odpovědět