din píše:Petkar píše:Gary píše:Měl jsem to samé co popisuješ.Mě totiš to servo třeba 10krát fungovalo a po 11 nechodilo.Já bych radil.otevřít a pak rozpojit štekr.Musíš to nechat v poloze -vzduch z venku.Než jsem toto udělal tak jsem musel jezdit s pootevřeným zadním oknem,v autě bylo jako v prádelně.Teď je vše OK!
Taky si myslím, že to bude něco podobného, protože to 2 roky chodilo bez problémů. BTW: ta poloha - vzduch z venku - je když je motor ventilátoru zakrytý tou blbostí? Je to tak? jenom se ujišťuji...
No, este raz a polopatisticky. Ked pustis vnutorny obeh, a pozeras sa na tu klapku v smere jazdy, tak je otvorena - t.z. ze zakryva otvor, ktory je nad ventilatorom (ked das dole "torpedo" tak vidis ten ovor) (logicky, nie?...zavres privod cerstveho vzduchu z vonka) a ked ho vypnes, tak sa sklopi - t.z. ze vzduch prudi z vonka na ventilator!!!aby mohol cirkulovat vzduch do kabiny - chaaaapes?....
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Přátelé, problém mlžení vyřešen:D ty kdož hádali klapka vnitřní cirkulace se 100% trefili... nejenom, že byal zaseklá, ale a to je horší, došlo nějakým nedopatřením k protočení, takže v momentě, kdy měla být zavřená byla otevřená a naopak. Po seřízení, se to tvářilo, že to funguje, jenže při 3-4 pokusu se opět "protočila" a zase fungovala opačně...
Provizorní řešení - klapku manuálně uzavřít (půštěn pouze přívod vzduchu z venku) zaaretovat na motorku a odpojit konektor motorku... Auto se nemlží a já si opět po x měsících užíval jízdu v Astře, teploučko, žádné mlžení:D. V létě to rozeberu a uvidím co s tím, v nejdhorším případě zruším vnitřní cirkulaci:D