1,6 16V - Škubání

Odpovědět
PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Re: Auticko jezdi

Příspěvek od PIKI » 15 črc 2006, 22:33

Vavroch píše:Tak autičko už jezdí, měla to být původně lmbda sonda, ale po výměně se nic nezlepšilo. MImo to autíčko v průběhu času škubalo víc a víc ... spásným nápadem bylo až zaslepení ARG ventilu, nyní už je vše OK. Divný je, že když jse napojil KTSku a projel se s autem, tak ARG ventil dával +- 5% ty samé hodnoty, jaké byly požadovány ... nakonec mi člověk s diagnostiky vysvětloval, že sice ARG ventil funguje, ale nemá plynulou funkci, nýbtž skokovou a to bude asi kme úrazu, jezdím teĎ teda se zaslepeným ARG a začátkem srpna ho necham vyměnit ... předběžná cena ARG ventilu je prý v SRN okolo 100 Euro ...
Aj mne to sem tam skubne takze mam zaslepit AGR???? Naco ho ides menit ked je vsetko OK??
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Reklama
 

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Re: Auticko jezdi

Příspěvek od Vavroch » 15 črc 2006, 22:41

PIKI píše:
Vavroch píše:Tak autičko už jezdí, měla to být původně lmbda sonda, ale po výměně se nic nezlepšilo. MImo to autíčko v průběhu času škubalo víc a víc ... spásným nápadem bylo až zaslepení ARG ventilu, nyní už je vše OK. Divný je, že když jse napojil KTSku a projel se s autem, tak ARG ventil dával +- 5% ty samé hodnoty, jaké byly požadovány ... nakonec mi člověk s diagnostiky vysvětloval, že sice ARG ventil funguje, ale nemá plynulou funkci, nýbtž skokovou a to bude asi kme úrazu, jezdím teĎ teda se zaslepeným ARG a začátkem srpna ho necham vyměnit ... předběžná cena ARG ventilu je prý v SRN okolo 100 Euro ...
Aj mne to sem tam skubne takze mam zaslepit AGR???? Naco ho ides menit ked je vsetko OK??
No za prve pro dobrej pocit, ze je vse OK, za druhe pro to, ze bys mohl mit problem pak udelat emise ... tusim EURO 3 ... samozrejme ze muzu udelat emise i bez toho, aby se mi auto pohlo z garaze ... takze spis je to investice pro dobrej pocit ...

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

ARG ?

Příspěvek od Vavroch » 15 črc 2006, 22:42

IMHO: Znáte někdo jiný důvod, proč nechat funkčná ARG (ERG) ventil ?

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Re: ARG ?

Příspěvek od PIKI » 15 črc 2006, 22:46

Investicia pre dobry pocit, ale aj skubanie prestane ci nie????
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: ARG ?

Příspěvek od manli2 » 15 črc 2006, 22:51

Vavroch píše:IMHO: Znáte někdo jiný důvod, proč nechat funkčná ARG (ERG) ventil ?
žádnej.... je tam naprosto na nic.... :wink: a proto zaslepit..... dělá víc problémů než užitku... :wink: :lol:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

PIKI
Příspěvky: 118
Registrován: 16 dub 2006, 11:42
Bydliště: PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Re: ARG ?

Příspěvek od PIKI » 15 črc 2006, 22:53

manli2 píše:
Vavroch píše:IMHO: Znáte někdo jiný důvod, proč nechat funkčná ARG (ERG) ventil ?
žádnej.... je tam naprosto na nic.... :wink: a proto zaslepit..... dělá víc problémů než užitku... :wink: :lol:
Ked ho zaslepim nebude mi potom svietit kontrolka motora???
Astra Caravan 1,6 8V,man. klima, 2001, Z16SE

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 15 črc 2006, 22:59

BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch » 18 črc 2006, 19:46

Hmmm ... ze bych ten ventil prece jenom uz nekupoval :lol:

Akorat by me zajimalo, jak vyresit tu kontrolku motoru ... prece jenom clovek si na ni zvykne a az bude opravdu pruser, tak to nezaregistruje ... BTW: Rozsviti se mi jen kdyz delsi dobu brzdim motorem ... po znovunastartovani samozrejme zhasne ...

Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 21
Registrován: 12 kvě 2006, 17:54

Příspěvek od CandyX » 31 črc 2006, 00:12

Piki, Vavroch ako ste dopadli s masinkami? ERG zaslepene a vsetko je ako ma byt? Pred nejakym tyzdnom mi to tiez zacalo trhat pri udrziavani konstatnej rychlosti po rovine na 2,3,4 aj 5-tke v otackach 1800 az 2300. Tak ci mam hladat pricinu alebo rovno niekde skusit nehat umlcat ERG.
Astra Caravan X14XE
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 165kW/330Nm, AMA intercooler & exhaust, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB

Obrázek

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

otacky??

Příspěvek od TOMHAJ » 01 srp 2006, 13:20

ahoj,chci se zeptat,jestli take v techto dnech kdyz nastartujete studeny motor bezi ve zvysenych otackach-asi 1359ot.(i kdyz je venku 33stupnu)Po asi 2 min. motor klesne na normal otacky-asi 850ot.Dale hned kdyz se rozjedete a jedete jakoby na volnobech motor nekdy jako by zacuka,cim to??Diky za odpovedi

811018
Příspěvky: 312
Registrován: 28 bře 2006, 12:48
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky??

Příspěvek od 811018 » 01 srp 2006, 14:53

TOMHAJ píše:ahoj,chci se zeptat,jestli take v techto dnech kdyz nastartujete studeny motor bezi ve zvysenych otackach-asi 1359ot.(i kdyz je venku 33stupnu)Po asi 2 min. motor klesne na normal otacky-asi 850ot.Dale hned kdyz se rozjedete a jedete jakoby na volnobech motor nekdy jako by zacuka,cim to??Diky za odpovedi
Já když nastartuju, tak mám otačky 1100-1200, jenom prošlapnu plyn tak na 1500-2000 a hned spadnou tak na těch 850, ale je to hned po nastartování. Občas se mě stalo, že byly hned na 850, ale to jsem jí měl pěkně prohřátou od sluníčka.

honza-coupe
Příspěvky: 21
Registrován: 24 kvě 2006, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza-coupe » 01 srp 2006, 15:00

Ach jo dela mi to to samy!Doufam ze to bude ono,hned to budizknicemu necham zaslepit a doufam ze to bude vporadku...,diky vsem kdo sem prispivaji,protoze se diky vam mozna vyhnu nakladnym spekulacim v servisech,kde mi vzdycky stejne kazdy tvrdi neco jineho...

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Re: otacky??

Příspěvek od TOMHAJ » 01 srp 2006, 16:02

jo,tak to jsem rad.bylo mi jen divny,pro je ted v tom parnu pustenej sytic,je to zbytecne,ne?To cukani po rozjezdu je take jen kdyz auto jede na "sytic",tak to asi resit nebudu..Diky
811018 píše:
TOMHAJ píše:ahoj,chci se zeptat,jestli take v
techto dnech kdyz nastartujete studeny motor bezi ve zvysenych otackach-asi 1359ot.(i kdyz je venku 33stupnu)Po asi 2 min. motor klesne na normal otacky-asi 850ot.Dale hned kdyz se rozjedete a jedete jakoby na volnobech motor nekdy jako by zacuka,cim to??Diky za odpovedi
Já když nastartuju, tak mám otačky 1100-1200, jenom prošlapnu plyn tak na 1500-2000 a hned spadnou tak na těch 850, ale je to hned po nastartování. Občas se mě stalo, že byly hned na 850, ale to jsem jí měl pěkně prohřátou od sluníčka.

pepca

Re: otacky??

Příspěvek od pepca » 01 srp 2006, 18:51

811018 píše:
TOMHAJ píše:ahoj,chci se zeptat,jestli take v techto dnech kdyz nastartujete studeny motor bezi ve zvysenych otackach-asi 1359ot.(i kdyz je venku 33stupnu)Po asi 2 min. motor klesne na normal otacky-asi 850ot.Dale hned kdyz se rozjedete a jedete jakoby na volnobech motor nekdy jako by zacuka,cim to??Diky za odpovedi
Já když nastartuju, tak mám otačky 1100-1200, jenom prošlapnu plyn tak na 1500-2000 a hned spadnou tak na těch 850, ale je to hned po nastartování. Občas se mě stalo, že byly hned na 850, ale to jsem jí měl pěkně prohřátou od sluníčka.
:wink: souhlasím,taky to tak řeším,vyjedu s autem z garáže nebo z kolny,přestože je teplo,tak naskočí studený motor se sytičem,pak stačí prošlápnout a hnedky se to srovná. :wink:

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 01 srp 2006, 19:39

tak ted jsem to vyzkousel a fungujeto...ted jen,jak odstranit to obcasne cukani pri akceleraci "studeneho" motoru.Take kdyz se studenym motor. dojizdim ke krizovatce,motor jakoby chce chcipnout,otacky klesnou az tak na 200ot.Je to zridka,ale preci jen..

Odpovědět