Něco trošku mimo

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 18 kvě 2006, 13:58

njo ja jsem taky byla uplne tento kdyz jsem mela jit prvni, sla jsem se trema klukama... jsme maturovali 3 z cely skoly z fyziky hehe :lol: njo a o se vejsky tyce, matiku celkem tak nak zatim zvladam... sice integraly, parcialni derivace, vrstevnice teziste a tyhle kravinky mi dali trosku zabrat ale jakmile pochopis podstatu da se to pak delat nomarne. Njo a fyzika, to jsem zvedava... kdyz jsem z toho maturovala tak si rikam ze tam neco zustalo... ale pak este mam zkousku z konstrukci pozemnich staveb a to je zkouska na celej den :) pak geologie - sutry, mechanika - kravinky a deskriptiva :) njo 7zkousek njo :lol:
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 18 kvě 2006, 14:01

xpolstarekx píše:njo ja jsem taky byla uplne tento kdyz jsem mela jit prvni, sla jsem se trema klukama... jsme maturovali 3 z cely skoly z fyziky hehe :lol: njo a o se vejsky tyce, matiku celkem tak nak zatim zvladam... sice integraly, parcialni derivace, vrstevnice teziste a tyhle kravinky mi dali trosku zabrat ale jakmile pochopis podstatu da se to pak delat nomarne. Njo a fyzika, to jsem zvedava... kdyz jsem z toho maturovala tak si rikam ze tam neco zustalo... ale pak este mam zkousku z konstrukci pozemnich staveb a to je zkouska na celej den :) pak geologie - sutry, mechanika - kravinky a deskriptiva :) njo 7zkousek njo :lol:
ja jen pet. fyzika je uplne jina nez na SŠ. na vejsce je to sama derivace a integral (vyjadrena rychlost cas atd) je mi z toho na zvraceni...... :cry:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Vavra
Příspěvky: 31
Registrován: 06 dub 2006, 23:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vavra » 18 kvě 2006, 15:30

Já šel taky jako první. ale to už je hroooooooooooozně dávno. celejch 34 járů. No a pak na stavárně jak polštářek 7 kousků a deskriptiva ještě u Haranta. Jo to bejvávaly časy. :lol:
ASTRA G caravan 1.7DTI (Y17DT)

xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 18 kvě 2006, 17:28

Princ William: Co se fyziky tyce tak mi utekla na zacatku a ted ji budu muset nejak za ty dva dny co na tu zkousku mam chytit jinak je to v riti :lol: ale mame ji jen jeden semestr tak alespon ze tak njo :lol:
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 19 kvě 2006, 09:16

xpolstarekx píše:Princ William: Co se fyziky tyce tak mi utekla na zacatku a ted ji budu muset nejak za ty dva dny co na tu zkousku mam chytit jinak je to v riti :lol: ale mame ji jen jeden semestr tak alespon ze tak njo :lol:
ja ji mam jen v letnim semestru. udelam zkousku a vickrat ji neuvidim :!: :lol: teda doufam
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 19 kvě 2006, 09:16

Zigi píše:Ja maturoval ze 6 predmetu a bohate mi to stacilo :lol: :lol: :lol:
ja z 5 a to vcetne prakticke :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 19 kvě 2006, 21:04

Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi 8) njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime 8) jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? :lol: :lol: :lol: :lol: hehe sem se musela pochlubit njooo :lol: :lol:
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od JardaB » 20 kvě 2006, 00:12

xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi 8) njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime 8) jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? :lol: :lol: :lol: :lol: hehe sem se musela pochlubit njooo :lol: :lol:
Škoda, že ten Wankelův motor má takové opotřebení. Jinak má největší účinnost. Mazdy MX jednu dobu (nevím jestli ještě teď to platí), konkrétně v modelu MX 3, měly nejmenší šestiválec na světě. MX 5 (čtyřválce Mazda) bylo kabrio s krycím názvem Miata, takový holčičí auto. Dokonce i Dejdar s ním jezdil. Pak už vím akorát o MX 6, ale to byl takovej bastard. Ale rozhodně to byl klasickej čtyřtakt. Nová RX8 má 2 válce (komory) o objemu asi 654 cm3. Přitom má 231 koní a 211 Nm při 5500 ot*s-1. Z toho všeho plyne, že Mazdy jsou hezká a funkční auta.
Jarda B

Astra G 1.8

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 20 kvě 2006, 07:07

xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi 8) njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime 8) jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? :lol: :lol: :lol: :lol: hehe sem se musela pochlubit njooo :lol: :lol:
Teda koukám, koukám! Kdybys mu ještě sdělila, že i tento motor vznikl také v Německu a prvně ho v sériovým autě použila automobilka NSU a s modelem NSU RO 80 získala v roce 1968 dokonce titul AUTO ROKU, tak by mu možná spadla i čelist. Nebo že by to věděl? Jinak ten pocit vítězství musel být náádherný, že? :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

MX-5

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 20 kvě 2006, 07:14

MAZDA MX-5 je jméno roadsteru hlavně pro Evropu, MIATA pro Severní Ameriku. Není to žádný krycí název. Jsou to jen obchodní označení pro určitý trhy.

xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 20 kvě 2006, 23:36

Zdeněk Lbc píše:
xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi 8) njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime 8) jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? :lol: :lol: :lol: :lol: hehe sem se musela pochlubit njooo :lol: :lol:
Teda koukám, koukám! Kdybys mu ještě sdělila, že i tento motor vznikl také v Německu a prvně ho v sériovým autě použila automobilka NSU a s modelem NSU RO 80 získala v roce 1968 dokonce titul AUTO ROKU, tak by mu možná spadla i čelist. Nebo že by to věděl? Jinak ten pocit vítězství musel být náádherný, že? :lol: :lol: :lol: :lol:
njo ten pocit byl uplne mazec :lol: :lol: :lol: njo tak tohle si zapamatuju a reknu mu to u zkousky trebas :lol: :lol:
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 22 kvě 2006, 10:48

JardaB píše:Škoda, že ten Wankelův motor má takové opotřebení. Jinak má největší účinnost. Mazdy MX jednu dobu (nevím jestli ještě teď to platí), konkrétně v modelu MX 3, měly nejmenší šestiválec na světě. MX 5 (čtyřválce Mazda) bylo kabrio s krycím názvem Miata, takový holčičí auto. Dokonce i Dejdar s ním jezdil. Pak už vím akorát o MX 6, ale to byl takovej bastard. Ale rozhodně to byl klasickej čtyřtakt. Nová RX8 má 2 válce (komory) o objemu asi 654 cm3. Přitom má 231 koní a 211 Nm při 5500 ot*s-1. Z toho všeho plyne, že Mazdy jsou hezká a funkční auta.
tak to ja se musim pochlubit. jedna me stoji doma ale je to 626 se 4valcem bez wankelu :lol: jinak mam takovej pocit ze delaji wankel v RX 8 tech 231 koni a jeste jeden vykon. objem je stejnej
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 22 kvě 2006, 10:50

xpolstarekx píše:Nene mam gympl a ted jsem na CVUT FSv obor architektura a stavitelstvi 8) njo ale asi tam dlouho nebudu, nez me vyhodi njo ... uvidime 8) jinaaac fyziku mam taky jen letni semestr... ale dneska jsem mela prednasku a celkem jsem prekvapila prednasejiciho. Jsme probirali motory a on jako kdo tu ma diesla ze by nam vysvetlil jak to funguje, tak jsem se prihlasila, rekla mu to a on se slovy ze k tomu uz nema co rict pokracoval... pak jako... prisel na radu vankeluv motor a on jako kdo ho tu zna tak jsem se zase prihlasila rekla na cem je zalozenej a on... tusim ze se daval jen do mazdy mx... a ja na to, nene jen do RX7 a RX8 .... on a par lidi kolem se na me koukali jak na zjeveni a prej, vy tomu jako rozumite jo? :lol: :lol: :lol: :lol: hehe sem se musela pochlubit njooo :lol: :lol:
se nediv na holku celkem zajimave tema
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Re: MX-5

Příspěvek od Princ William » 22 kvě 2006, 10:51

Zdeněk Lbc píše:MAZDA MX-5 je jméno roadsteru hlavně pro Evropu, MIATA pro Severní Ameriku. Není to žádný krycí název. Jsou to jen obchodní označení pro určitý trhy.
jenom s tebou souhlasim. je to tak jak pises :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

811018
Příspěvky: 312
Registrován: 28 bře 2006, 12:48
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 811018 » 22 kvě 2006, 11:02

Princ William píše:
JardaB píše:Škoda, že ten Wankelův motor má takové opotřebení. Jinak má největší účinnost. Mazdy MX jednu dobu (nevím jestli ještě teď to platí), konkrétně v modelu MX 3, měly nejmenší šestiválec na světě. MX 5 (čtyřválce Mazda) bylo kabrio s krycím názvem Miata, takový holčičí auto. Dokonce i Dejdar s ním jezdil. Pak už vím akorát o MX 6, ale to byl takovej bastard. Ale rozhodně to byl klasickej čtyřtakt. Nová RX8 má 2 válce (komory) o objemu asi 654 cm3. Přitom má 231 koní a 211 Nm při 5500 ot*s-1. Z toho všeho plyne, že Mazdy jsou hezká a funkční auta.
tak to ja se musim pochlubit. jedna me stoji doma ale je to 626 se 4valcem bez wankelu :lol: jinak mam takovej pocit ze delaji wankel v RX 8 tech 231 koni a jeste jeden vykon. objem je stejnej
Tak to já se taky pochlubím. Táta má taky mazdu, ale 6 MPS 260PS, 380Nm. a je s ní nadmíru spokojený.

Odpovědět