Nouzový režim při volnoběhu
Nouzový režim při volnoběhu
Ahoj,
od silvestra se potýkám s tím, že když jde motor na volnoběh, rozsvítí se kontrolka motoru a auto spadne do nouzového režimu. Jakmile, ale šlápnu na plyn a otáčky se zvednou nad cca 1500ot/min, kontrolka zhasne a auto táhne, jak jsem zvyklý.
Diagnostika mi ukazuje chybu P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input (02) - Present. Zkontroloval jsem podtlakové hadičky prohodil ty dva solenoidy, co jsou k nim připojené a vyčistil čidlo tlaku vzduchu v sání. Bez efektu. Po složení zpět se objevila ještě chyba P1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) (03) - Not present. Když jsem ji ale smazal, tak se znovu objevuje pouze ta P0105.
Mám motor X20DTL.
Než půjdu koupit nové čidlo, chci vás poprosit, jestli nemáte někdo ještě nějaký tip, čím by to mohlo být?
Díky
od silvestra se potýkám s tím, že když jde motor na volnoběh, rozsvítí se kontrolka motoru a auto spadne do nouzového režimu. Jakmile, ale šlápnu na plyn a otáčky se zvednou nad cca 1500ot/min, kontrolka zhasne a auto táhne, jak jsem zvyklý.
Diagnostika mi ukazuje chybu P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input (02) - Present. Zkontroloval jsem podtlakové hadičky prohodil ty dva solenoidy, co jsou k nim připojené a vyčistil čidlo tlaku vzduchu v sání. Bez efektu. Po složení zpět se objevila ještě chyba P1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description) (03) - Not present. Když jsem ji ale smazal, tak se znovu objevuje pouze ta P0105.
Mám motor X20DTL.
Než půjdu koupit nové čidlo, chci vás poprosit, jestli nemáte někdo ještě nějaký tip, čím by to mohlo být?
Díky
Lukáš
Astra G 1999, hatchback, X20DTL
Astra G 1999, hatchback, X20DTL
- Reklama
Re: Nouzový režim při volnoběhu
Kolik ukazuje MAP po otočení klíčku?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nouzový režim při volnoběhu
Po nastartování ukazuje MAP 0.5 a po chvíli spadne na 0.
UPRAVENO: smazal jsem nepřehledný výpis. Data viz můj další comment.
UPRAVENO: smazal jsem nepřehledný výpis. Data viz můj další comment.
Naposledy upravil(a) LukasJ dne 17 led 2016, 18:55, celkem upraveno 1 x.
Lukáš
Astra G 1999, hatchback, X20DTL
Astra G 1999, hatchback, X20DTL
Re: Nouzový režim při volnoběhu
Projdi si vlákno kolem opcomu, jako autor zadej Csala. Najdeš návod, jak z toho marastu , co tu dáváš jako data, uděláš přehlednou tabulku, z které se dá udělat graf
0,5 je podtlak, takže ještě zkontroluj, co ukazuje MAP po otočení klíče, nestartuj!! Musí to souhlasit +-2kPA s barometrickým snímačem.
0,5 je podtlak, takže ještě zkontroluj, co ukazuje MAP po otočení klíče, nestartuj!! Musí to souhlasit +-2kPA s barometrickým snímačem.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nouzový režim při volnoběhu
OK, tady je to jako tabulka po otočení klíčkem, bez nastartování: https://dl.dropboxusercontent.com/u/304 ... 171837.xls
Lukáš
Astra G 1999, hatchback, X20DTL
Astra G 1999, hatchback, X20DTL
Re: Nouzový režim při volnoběhu
Hm, barometr ukazuje 1bar, to sedí, proč jednotka požaduje 0,6 to trochu nechápu. Každopádně MAP ukazuje 0 nebo 1. Zkus prolézt kabeláž, konektory, to je jakoby jednotce občas něco z MAPu nedošlo. A zkontroluj napájení 5V, nech to chvíli připojené, jestli nekolísá. Totéž udělej se zemí MAPu. Tyhle snímače až tak často neodchází. Ne že by nemohly.
Z těch 3 drátů je tam +5V, zem a výstup.
Z těch 3 drátů je tam +5V, zem a výstup.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Nouzový režim při volnoběhu
Trvalo to dýl, než jsem doufal, ale nakonec vyřešeno - bylo to opravdu vadné čidlo. Prošel jsem elektrický kabely, proměřil jsem jestli nepadá napětí, ještě jednou jsem ho zkusil vyčistit - nic nepomohlo. Tak jsem ho zkusil koupit a vyměnit a bingo! Alzafire, děkuju za pomoc. L.
Lukáš
Astra G 1999, hatchback, X20DTL
Astra G 1999, hatchback, X20DTL