P 0365 Čidlo a vačková hřídel.
P 0365 Čidlo a vačková hřídel.
Zdravím . Všem se omlouvám že zakládám znovu téma P0365 , ale potřebuji poradit . Zafira motor Z18XER byl prasklí ventil tak jsem to nechal v malé dílně ( dlouholeté zkušenosti) opravit a nastal problém motor nemá výkon a hned naskočí chyby P365. Tak to doma kontroluji a koupil jsem jedno čidlo nepomohla výměna předíh ani zadní čidla . Já to vidím jednu ze 4 věcí : ŘJ, KABELY ,SNÍMÁNÍ ČIDLA ,ČASOVÁNÍ . Měli sundané vačky a kola na kterých není klínek tak jestli to sestavili správně a někde jsem četl že čidlo od vačky má být 0,1-1,9 mm . Čidlo nejde jinak zastrčit a vačky asi taky ne .Jak toto zkontrolovat ,Časování -HÚ klika šipka dolu , nahoře kolům nevěřím tak druhá strana na vačkách zářezy vodorovně (přípravek plocháč) . Čidlo má určitě rozsah snímání já mám asi 4 mm, ale ještě jsem nesundal kryt ventilů měřeno jen dírou pro čidlo. Děkuji za radu nastavení vaček atd. Milan..
Vivaro 1,9 DTI 2003
Zafira 1.8 2006 LPG
Captur 1,5 dCi 2013
Zafira 1.8 2006 LPG
Captur 1,5 dCi 2013
- Reklama
Re: P 0365 Čidlo a vačková hřídel.
Tak jsem rozebral kryty a rozvody se zadají být OK ale můj předpoklad byl vzdálenost čidel od vačky a výsledek je : Sací čidlo – vačka je 1,5 mm , výfuk je čidlo – vačka 3,7 mm . Program ES ( tronic ) SIS/CAS píše P0365 čidlo na vačce výfuku . Jak je možné že před demontáží auto jezdilo . Poradí někdo co s tím . Milan
Vivaro 1,9 DTI 2003
Zafira 1.8 2006 LPG
Captur 1,5 dCi 2013
Zafira 1.8 2006 LPG
Captur 1,5 dCi 2013
Re: P 0365 Čidlo a vačková hřídel.
Tak po sundání výka ventilů a kontrola rozvodů jsem zjistil že jak sundávali plastový kryt tak narvali šroubovák mezi hlavu a kryt tak blbě že hnuli prstýnkem na čidlo vačky (doufám pouze po ose ) .Prstýnek se posunul zpět , auto nastartovalo ale naskočila chyba P0014 Ventil VVT kola vačky . Napětí na konektoru je , odpor na ventilu je v 12 ohm normě na diagnostice nereguluje ani kolo vačky sací tak výfukové , ale kola byla sundaná a vačky venku .Potřebuji poradit jestli se při montáži něco nastavuje na kolách VVT ( rysky jsou samozřejmostí a HU) . Zatím jsem rozvody a kola pro kontrolu nesundal . Auto nastartuji rachot neslyším od kol vačky ale výkon není . Komplet rozhodím rozvody a kola vaček a PROSÍM o návod nastavení vaček , kol vaček VVT a rozvody jsou jasné
Vivaro 1,9 DTI 2003
Zafira 1.8 2006 LPG
Captur 1,5 dCi 2013
Zafira 1.8 2006 LPG
Captur 1,5 dCi 2013
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 0365 Čidlo a vačková hřídel.
"mudre internety pisu" https://www.obd-codes.com/p0014
skus vybrat von ten ventil, ci nahodou niesu stipnute gumenne O kruzky..
potom este skontroluj nastavenie variatorov,
Ja som vatriatory menil cca na 2 autach, nikdy som to moc nestudoval
ale aj tie musia byt pred dotiahnutim na vacky v zakladnej polohe..
(mozno je tam neaky ten kontrolny otvor na koleckach ... ale to si niesom isty)
(nove variatory som vzdy len vybalil a namontoval)
skus vybrat von ten ventil, ci nahodou niesu stipnute gumenne O kruzky..
potom este skontroluj nastavenie variatorov,
Ja som vatriatory menil cca na 2 autach, nikdy som to moc nestudoval
ale aj tie musia byt pred dotiahnutim na vacky v zakladnej polohe..
(mozno je tam neaky ten kontrolny otvor na koleckach ... ale to si niesom isty)
(nove variatory som vzdy len vybalil a namontoval)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov