![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=Ma4x70YA8L4
https://www.youtube.com/watch?v=0GH3u5qM_zo
Myslis taktorchu zle..marablind píše:Tak to by měl zůstat zavřený, měl by otvírat jen když řadíš a padnou ti otáčky. Když jedeš a jen pustíš plyn tak má zůstat žavřený. (Aspon si to myslím)
Ano ale když jen pustí plyn je tam menší podtlak a né takový aby mu BOV zapískal ... to určitě né. Sám BOV mám a vím kdy až jde slyšet pískat. Napsal jsem to špatně že zůstane úplně zavřený za to se omlouvám, ale určitě se neotevře tak aby pískal. Podle mě jeho problém bude že to má na špatném podtlaku a otvírá se mu moc ... nebo je vadný BOVJRD McLAREN píše:Myslis taktorchu zle..marablind píše:Tak to by měl zůstat zavřený, měl by otvírat jen když řadíš a padnou ti otáčky. Když jedeš a jen pustíš plyn tak má zůstat žavřený. (Aspon si to myslím)
Otvoti sa ma vzdy vtedy, ked sa zmeni PRETLAK v sani na PODTLAK...
Jednoducho povedane.
Nieje podmienka prechod z WOT do zavrereho stavu.
Proste "prebytocny tlak" z potrubia ma byt "vypusteny" cez Blow-Off ventil zakazdym,
ked prestane byt jeho potreba.
Moze sa tak teda diat aj pri ciastocnom ubrati plynu.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |