Zdravím všechny techniky
Tak mi moje Astra začala upíjet vodu z chladiče ,cca 1l/100km.Ven nic neteče,alespoň to tak vypadá,vše suché.Druhotný projev této skutečnosti je ten,že auto nejede plynule po nastartování.Chytne,ale divně se klepe.Stačí přidat plyn a chod je v normálu.To si vysvětluju-možná mylně,vodou ve spalovacím prostoru,která se po čase vypaří.
A teď se ptám,máte někdo podobnou zkušenost.Je to prasklé těsnění pod hlavou nebo hlava?Jasně,že to nejde určit na dálku,spíš mám na mysli pravděpodobnost.
Pokud by to byla hlava,napadá mě jestli není lepší koupit celý motor.Jaká je cena opravy hlavy,jaká je cena celého motoru(samozřejmě staršího).
A šla by místo 1,4 dát 1,6 ?
Přivítám jakékoli info. Předem všem díky
Úbytek vody
- Reklama
Re: Úbytek vody
Zhod dolu hlavu, a zbadas...presne toto iste som mal aj ja.... a bolo v prdeli tesnenie....
Dneska by som opravu hraco zvladol aj sam...
Dneska by som opravu hraco zvladol aj sam...
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: Úbytek vody
Pokud máš všude sucho, zkus si čichnout k vejfuku, kouř by měl bejt cejtit fridexem.
Ja mam teda Z20LET, ale prdla mi hlava ... taky mi to zralo vodu a vsude sucho.
Dalsí priznak byl takový, ze kdyz jsem mel nastartovano a stalo na volnobeh, tak se v potrubí nahromadil bílej kouř, a když si prošlap po chvíli plyn, tak vylít oblak kouře z vejfuku a smrdelo to jak fridex ...
Tak byly dvě možnosti, bud těsnění pod hlavou a nebo hlava ...
Těsnění se na Z20LET dává kovové, takže to hralo tak z 10% na tesnění ...
Byla to samozřejmě hlava.
na tvem autě by to mělo být pouze těsnění pod hlavou, jednou za čas se to stane, zaleží jak s tím kdo zachází
Finančně:
Těsnění pod hlavu cca 1000kč, po sundaní hlavy a odpojení par věcí jsem ponakupovla další těsněníčka a nějaké další pičíčovinky takže materiálově dejme tomu za 2000,- plus práce, kterou jsem měl u kamaráda za pár korun ... takze bych to suma sumárum odhadl na 3000,- sevšim i s dolitim samozřejmě nové spešl chladíácí směsi...
Nakonec jsem chtěl sehnat uplně novou hlavu přímo v OPELu... 57 000,- neosazená, prostě holá hlava ....říkám: Díky naschle
Přijel jsem k nám na vrakaáč, maj tam uplně vše pán povidá: Nějakou tu mám, je zavařená, s papírem o tlakové zkoušce, jen ji musim vyštrachat, nevim jaká je cenovka ... orientačně sem měl počítat něco mezi 10 - 20 tisíc ...říkám díky, naschle...
Nevěřil jsem že je dobře opravená, no prostě sem s pomocí kamaráda servisáka sehnal dobreho svářeče, ten to posvářel, vybrousil sedla ventilu, vyčistil ventily, nahodil nove těsnění na ventilech, nove tesnení na sání a svody... udělal mi hlavu přednostně (díky známosti) oprava trvala cca týden ... pán předběhl asi 30 hlav které měl na opravu a vzal rovnou moji... tkaze jinak bych cekal dluoho prej
no takže zase suma sumárum zavaření, tlaková zkouška a zase nějaké pičíčovinky nové .. a oprava hlavy 7000,- cca
V tvém případě, jak jsem již psal, to bude s 90% pravděpodobností tesnění pod hlavou, jelikož máš atmosferu a u tech hlavy nepraskaj
Máš klasický, bežný motor, takže díly budou levnější
Hodně štěstí s opravou
Ja mam teda Z20LET, ale prdla mi hlava ... taky mi to zralo vodu a vsude sucho.
Dalsí priznak byl takový, ze kdyz jsem mel nastartovano a stalo na volnobeh, tak se v potrubí nahromadil bílej kouř, a když si prošlap po chvíli plyn, tak vylít oblak kouře z vejfuku a smrdelo to jak fridex ...
Tak byly dvě možnosti, bud těsnění pod hlavou a nebo hlava ...
Těsnění se na Z20LET dává kovové, takže to hralo tak z 10% na tesnění ...
Byla to samozřejmě hlava.
na tvem autě by to mělo být pouze těsnění pod hlavou, jednou za čas se to stane, zaleží jak s tím kdo zachází
Finančně:
Těsnění pod hlavu cca 1000kč, po sundaní hlavy a odpojení par věcí jsem ponakupovla další těsněníčka a nějaké další pičíčovinky takže materiálově dejme tomu za 2000,- plus práce, kterou jsem měl u kamaráda za pár korun ... takze bych to suma sumárum odhadl na 3000,- sevšim i s dolitim samozřejmě nové spešl chladíácí směsi...
Nakonec jsem chtěl sehnat uplně novou hlavu přímo v OPELu... 57 000,- neosazená, prostě holá hlava ....říkám: Díky naschle
Přijel jsem k nám na vrakaáč, maj tam uplně vše pán povidá: Nějakou tu mám, je zavařená, s papírem o tlakové zkoušce, jen ji musim vyštrachat, nevim jaká je cenovka ... orientačně sem měl počítat něco mezi 10 - 20 tisíc ...říkám díky, naschle...
Nevěřil jsem že je dobře opravená, no prostě sem s pomocí kamaráda servisáka sehnal dobreho svářeče, ten to posvářel, vybrousil sedla ventilu, vyčistil ventily, nahodil nove těsnění na ventilech, nove tesnení na sání a svody... udělal mi hlavu přednostně (díky známosti) oprava trvala cca týden ... pán předběhl asi 30 hlav které měl na opravu a vzal rovnou moji... tkaze jinak bych cekal dluoho prej
no takže zase suma sumárum zavaření, tlaková zkouška a zase nějaké pičíčovinky nové .. a oprava hlavy 7000,- cca
V tvém případě, jak jsem již psal, to bude s 90% pravděpodobností tesnění pod hlavou, jelikož máš atmosferu a u tech hlavy nepraskaj
Máš klasický, bežný motor, takže díly budou levnější
Hodně štěstí s opravou
Z20LET Coupe in Schwarz... One of my dream comes true...