Nestartuje X18XE1
Nestartuje X18XE1
Ahoj všem, celý odpoledne válčím se Zafou, točí, ale nestartuje. Svíčky v poho, jiskru háže, relé funguje, ale nevím, kde je pojistka na palivové čerpadlo a hlavně poraďte mi, kde je na Zafě přístup k čerpadlu? Když totiž zkusím ventilek na palivové liště u vstřiků, tak z ní benzín nejde.... Abych se dostal k čerpadlu, tak musí nádrž dolů??
END
- Reklama
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá.
END
fakt jsi sundal nádrž,jak dlouho ti to trvalo?I já budu muset sundat nádrž.Trdlo píše:Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá.
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Fathead píše:Hoši, vy dva spolu radši nic nedělejte, když vidím ty vaše avantary (ne, nic ve zlým, samozřejmě, jen mi to nedalo)
a ještě jeden
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
No vzhledem k tomu, že jsem měl Zafu doma a ne na dílně na velkým heveru, tak na dvoře v dešti, zadek jen na kozách a dole byla za půl hoďky. Je to jen 6 šroubů, který držej třmeny, pak nalejvací velká hadice, tam je normální šroubovací páska, dvě odvzdušňovací hadičky, ty se blbě povolujou je na nich click páska, pokud nemáš Hazet kleště jdou rozlomit slabým šroubovákem a nahradit páskou na šroubek, no pak jen hadičky na filtru a porod s přetažením lana ručky, aby šla nádrž vytáhnout. Jde to na milimetr, ale jde, jen si lano na pravý zadní kolo musíš povolit i z držáku na nápravě (8 torx). Jo a málem bych zapomněl, konektor na čerpadlo je uprostřed za nádrží, velký černý 4 pinový. Pak, když je nádrž mimo auta, tak majzlíčkem povolit jistící plíšky na pojistném plechu, ten pak odseknout, shodit hadičky z víčka nádrže, pomalu a optrně přizvednout, zespodu víčka jsou dva konektory, ty odpojit a jeden samostatný drátek s konektorem sundat z regulátoru tlaku (je zespoda víčka nádrže), povolit jednu hadici, a uvidíš v nádrži tři plastový páčky, ty lehce stlačíš k sobě a máš čerpadlo venku. A zpátky to byla asi za čtvrt hoďky. Nejhorší bylo že v leže pod autem se blbě zvedá nádrž, v který je 20l benzínu, doporučuju ji mít skoro prázdnou.Božek píše:fakt jsi sundal nádrž,jak dlouho ti to trvalo?I já budu muset sundat nádrž.Trdlo píše:Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá.
END
Díky že jsi mi popsal postup .taky to zkusím ,jen já mám v garáži kanál snad to půjde lépe.Trdlo píše:No vzhledem k tomu, že jsem měl Zafu doma a ne na dílně na velkým heveru, tak na dvoře v dešti, zadek jen na kozách a dole byla za půl hoďky. Je to jen 6 šroubů, který držej třmeny, pak nalejvací velká hadice, tam je normální šroubovací páska, dvě odvzdušňovací hadičky, ty se blbě povolujou je na nich click páska, pokud nemáš Hazet kleště jdou rozlomit slabým šroubovákem a nahradit páskou na šroubek, no pak jen hadičky na filtru a porod s přetažením lana ručky, aby šla nádrž vytáhnout. Jde to na milimetr, ale jde, jen si lano na pravý zadní kolo musíš povolit i z držáku na nápravě (8 torx). Jo a málem bych zapomněl, konektor na čerpadlo je uprostřed za nádrží, velký černý 4 pinový. Pak, když je nádrž mimo auta, tak majzlíčkem povolit jistící plíšky na pojistném plechu, ten pak odseknout, shodit hadičky z víčka nádrže, pomalu a optrně přizvednout, zespodu víčka jsou dva konektory, ty odpojit a jeden samostatný drátek s konektorem sundat z regulátoru tlaku (je zespoda víčka nádrže), povolit jednu hadici, a uvidíš v nádrži tři plastový páčky, ty lehce stlačíš k sobě a máš čerpadlo venku. A zpátky to byla asi za čtvrt hoďky. Nejhorší bylo že v leže pod autem se blbě zvedá nádrž, v který je 20l benzínu, doporučuju ji mít skoro prázdnou.Božek píše:fakt jsi sundal nádrž,jak dlouho ti to trvalo?I já budu muset sundat nádrž.Trdlo píše:Tak si odpovím sám, aby věděli ostatní, kdyby s tím válčili. Palivové čerpadlo je přístupné zvrchu nádrže, leč nádrž kvůli tomu musí ven. Když jsem to celý rozdělal, tak jsem zjistil, že je jen upálený drát na kostru čerpadla. Celý to má asi deset centimetrů, je to jen mezi víčkem nádrže a čerpadlem. Takže jsem dal nový drát, přeměřil celý vedení, jestli jde tak jak má a Zafa už zase lítá.
Božek