Zafira 2,0 DTi r.v.01 74kW. Při zahřátém motoru turbo zabere od 1500 ot./min. a je cítit tah motoru až do zařazení dalšího stupně. Což je OK.
Za studena a s klesajícími teplotami pozoruji : jezdím denně do práce 35 km. Nastartuji a po ujetí cca 5 km (po rovince) mám kopec do kterého se rozjíždím na 1 protože je dole stopka. Na jedničku záběr turba necítím vůbec, na dvojku turbo zabere až při cca 2700 ot. a to ještě ne plynule ale auto náhle vyrazí vpřed takže to vnímám spíš jako nepříjemné škubnutí. A navíc při 2700 otáčkách a studeném motoru bych už měl řadit trojku.
Je to normální chování auta s turbem za studena nebo mám hledat někde závadu . Nebo má turbo nedostatečný tlak za studena a trvá než natlakuje potrubí a chladič.
Turbo - Zafira 2,0DTi
- Reklama
No normální to nebude si myslím... Sice je něco jiného záběr turba při zahřátem a studeném motoru, ale takový rozdíl, jako píšeš, to se mi nezdá normální.
Ale určitě ti někdo poradí, kdo má také motor 2.0 DTI, já mám 2.0 DI ( 60 KW )
Ale určitě ti někdo poradí, kdo má také motor 2.0 DTI, já mám 2.0 DI ( 60 KW )
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!