Vaření svodů, jak na to?

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
BeowulfX
Příspěvky: 17
Registrován: 21 lis 2009, 12:47

Vaření svodů, jak na to?

Příspěvek od BeowulfX » 12 říj 2010, 19:25

Chtěl bych se optat, jestli se dají svařovat praskliny na svodech i přímo na autě, abych to nemusel sundavat jestli to nemůže nějak poblbnout např. elektroniku, či jaky typ svařování lze na to použít?Dík za odpovědi.

Reklama
 

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaření svodů, jak na to?

Příspěvek od mr.login » 13 říj 2010, 01:12

Taky jsem sháněl informace jak se to dá vařit (páč je mám taky prasklé) a moc jsem toho nezjistil. Tu litinu, nebo co to je, už moc lidí nedělá nebo spíš neumí. Dokonce to jeden dědula uměl i zakolíčkovat.
Pokud to jsou svody z nerezu, teď nevim jestli materiál 1.4526 nebo 1.4828, tak to jde vařit v argonu. Nejlepší je asi z vrakáče sehnat jiný, nebo funglovky...
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 1360
Registrován: 11 srp 2009, 06:51
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Vaření svodů, jak na to?

Příspěvek od Joska » 13 říj 2010, 14:11

No, na otázku zda na autě - po první opravě výfuku jsem měnil řídící jednotku. Ale nevím zda měli svod venku nebo ne - tvrdili že měli, ale kdo ví.

Jinak s tou litinou je to fakt na štíru. S nerezem už takový problémy nejsou. Nerez umím i v práci.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Vaření svodů, jak na to?

Příspěvek od spermin » 14 říj 2010, 09:24

mi včera měnil výfuk a vařil vlnovec, hodil na baterii nějaké ČUDO a klidně bodoval, při dotazu zda nevypálí
elektriku mi řekl, ře tímto zablokuje elektro a že nehrozí problém, po 30 minutách auti škrtlo napoprvé,
ale litina se musí předehřívat, řízeně chladnout, na autě bych to nevařil.
Naposledy upravil(a) spermin dne 14 říj 2010, 11:34, celkem upraveno 1 x.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 1360
Registrován: 11 srp 2009, 06:51
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Vaření svodů, jak na to?

Příspěvek od Joska » 14 říj 2010, 10:25

No vzhledem k tomu, že mě parohy stály 2000 z vrakáče, tak než shánět někoho kdo to orpavdu dobře svaří a kolik by si řekl, tak se mi to nevyplatilo. nehleděna to, že jsem měl lochnu hnedle vedle lamda sondy. - a přeci jen závity jsou mrcha pes. A litina taky.

Jinak já to napsal špatně - chtěl jsem tím říci, že po opravě výfuku jsem měnil ŘJ, ale nevím, zda tato závada souvisela se svařováním, neboť v sevisu mi říkali, že si svody vyndali a vařili vedle.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..

Uživatelský avatar
Jeena
Příspěvky: 834
Registrován: 13 srp 2009, 14:55
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaření svodů, jak na to?

Příspěvek od Jeena » 14 říj 2010, 12:49

K vaření litiny je ještě jedno malý doplnění - JEDNA elektroda na litinu stojí u nás bratru pade, a musí se to umět, předehřev krátká housenka, zaklepat klaadívkem, další krátká, zase zaklepat a pomalu nechat chladnout. I když znám lidi, kteří by to zavařili a asi i dobře, stejně bych si to koupil na vrakáči, bo to výjde na ranec. Svářeč z levnějšího kraje si bere tři kilča na hodinu, takže dohormady to stejně nevýjde o moc levnějc a sundávat se to bude muset stopro.
ASTRA G Caravan 1.4 16V (X14XE) Edition 2000
Obrázek

Odpovědět