Plivové čerpadlo

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
vaclavsilha
Příspěvky: 3
Registrován: 19 kvě 2008, 21:00

Plivové čerpadlo

Příspěvek od vaclavsilha » 19 kvě 2008, 21:32

Mam nasledujici problem nechce mi nastartovat auto, motor pri startovani normalne otaci ale nechytne ani neskytne. Poslechem jsem kontroloval jestli se pri startovani otaci palivove cerpadlo(mel sem na nem ucho a kamarad mi startoval) ale nebylo nic slyset.I kdyz si nejsem jisty jestli by melo byt slyset.Svicky jsou suche.Rele cerpadla umistene v krabicce v motorovem prostoru cvaka i spina (meril sem ho).Pri startovani se na jednom z kontaktu cerpadla obevuje napeti.Zrejme mi odeslo cerpadlo a budu ho muset vymenit ale pokud vas neco napadne co bych mel jeste vyskouset tak dik za radu.

Reklama
 

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 19 kvě 2008, 21:37

Mám stejný problém... Točim, točim, ale nedotočim... V mém případě bych to typoval na IMOBILIZER nebo čerpadlo u nádrže, protože baterie je nová a nabitá + startér to rozhodně není a pojistky jsou OK :idea:

Problém však je, že auto stojí před panelákem a já nemám potřebné nářadí na prozkoumání kudy jde a nejde napětí, takže jediná možnost je se na tažném laně dopravit do servisu OPEL :roll:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

vaclavsilha
Příspěvky: 3
Registrován: 19 kvě 2008, 21:00

Příspěvek od vaclavsilha » 19 kvě 2008, 21:49

Pojistky sem uz taky kontroloval vse je OK.Ten imobilizer me taky uz napadl ale tem sned neblokuje palivove cerpadlo nebo jo??

datlik
Příspěvky: 94
Registrován: 27 bře 2008, 23:13
Bydliště: Brno

Re: Plivové čerpadlo

Příspěvek od datlik » 19 kvě 2008, 22:17

vaclavsilha píše:Mam nasledujici problem nechce mi nastartovat auto, motor pri startovani normalne otaci ale nechytne ani neskytne. Poslechem jsem kontroloval jestli se pri startovani otaci palivove cerpadlo(mel sem na nem ucho a kamarad mi startoval) ale nebylo nic slyset.I kdyz si nejsem jisty jestli by melo byt slyset.Svicky jsou suche.Rele cerpadla umistene v krabicce v motorovem prostoru cvaka i spina (meril sem ho).Pri startovani se na jednom z kontaktu cerpadla obevuje napeti.Zrejme mi odeslo cerpadlo a budu ho muset vymenit ale pokud vas neco napadne co bych mel jeste vyskouset tak dik za radu.
Na jednom kontaktu se objevuje napětí a co kostra na druhém pólu.A taky je to napětí dost silné na roztočení čerpadla (myslím tím korozi na kontaktech).Nejlépe zkus přímo na čerpadlo napojit žárovku (aspoň 10W) zda se rozsvítí.

vaclavsilha
Příspěvky: 3
Registrován: 19 kvě 2008, 21:00

Příspěvek od vaclavsilha » 22 kvě 2008, 06:47

Tak uz to frci :D . byl to spatny kontakt v konektoru na cerpadle. Zjistil sem to az na podruhe.Kdyz sem to meril poprve tak tam napeti bylo.

martinvalus
Příspěvky: 2
Registrován: 24 kvě 2008, 07:51

Příspěvek od martinvalus » 24 kvě 2008, 08:05

Caute vsetci mam asi problem s palivovym cerpadlom poradte
Naposledy upravil(a) martinvalus dne 12 led 2009, 16:57, celkem upraveno 1 x.

datlik
Příspěvky: 94
Registrován: 27 bře 2008, 23:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od datlik » 24 kvě 2008, 22:38

martinvalus píše:Caute pomoze mi niekto astra mi zdochla v meste nechal som sa odtiahnut na diagnostiku tam mi povedaly ze porucha je v primarnom obvode palivoveho cerpadla vytiahol som som rele palivoveho cerpadla prekontroloval som ho a je ok ked som prepojil kontakty 30 a 87cerpadlo ide a astra startuje ok na spinanie rele dostanem 12 volt na spinaci kontakt 86 ale na kontakt 85 nic mala by tam byt zem /spina to riadiaca jednotka/ tak som ten kontakt odpojil a zapojil tam drot z minus polu baterie teraz mi cerpadlo bezi po pretoceni klucom tak neviem ci to mozem nechat tak nech bezi v kuse pripadne poradte ako to opravit ak mate podobnu skusenost.
Já bych zkontroloval konektor X57 (je dál od předku vozidla) umístěný na řídící jednotce.V konektoru je pin 57 na ovládání relé-může tam být koroze.Vše dělat při odpojené baterce!


Astra G Hatchback 1998 1.8 16V X18XE1

martinvalus
Příspěvky: 2
Registrován: 24 kvě 2008, 07:51

Příspěvek od martinvalus » 26 kvě 2008, 11:56

Tak som to premeral a kabel od riadiacej k rele je dobry mam skor podozrenie na riadiacu jednotku...
Ked mi to zdochlo skusal som pohybat kablovym zvezkom od riadiacej k rele ale ajtak nic este je mozne ze je studeny spoj v riadiacej jednotke alebo treba napruzit pin na konektore k riadiacej jednotke.

Este sa s tym skusim pohrat a dam vediet zatial dakujem....

Odpovědět