Pyropatrona řidiče

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
bizzarre
Příspěvky: 4
Registrován: 05 bře 2009, 15:36

Pyropatrona řidiče

Příspěvek od bizzarre » 05 bře 2009, 16:08

Nazdar chlapi.. Nevíte si někdo rady s pyropatronou řidiče? Koukal jsem tady na forum, ale všichni to vyřešili jen kontakty pod sedačkou řidiče. Už jsem vyzkoušel snad všechno a nevím kde hledat. Na diagnostice mi to píše Okruh pyropatrony řidiče 31 - odpor příliš velký.
Taky když rozpojím kontakt pod sedačkou, píše mi to chybu okruhu napínače pásů. Jaký je rozdíl mezi napínačem pásů a pyropatronou..
díky 8)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Fogino
Příspěvky: 117
Registrován: 21 lis 2008, 19:44
Bydliště: Trnava

Re: Pyropatrona řidiče

Příspěvek od Fogino » 18 črc 2009, 22:00

Jaký je rozdíl mezi napínačem pásů a pyropatronou..

žiadny

pyro patróna ( je to taka kovová tyčka medzi sedadlom a stredovým panelom ako je ručná brzda tam ako sa zapína pás)

pyro patróna je ten napínač pasov ona vystreli pri aktivácii airbagov a trhne pas dole čim sa ten zaisti hore v stĺpiku v podstate predbehne tvoje telo a zablokuje pas skôr ako ty poletíš dopredu k oknu
Astra G 1.7 DTI 16 V caravan Y17DT 2000

bizzarre
Příspěvky: 4
Registrován: 05 bře 2009, 15:36

Re: Pyropatrona řidiče

Příspěvek od bizzarre » 08 srp 2009, 11:09

Jo tak :-)
takže kde je chyba se asi nedozvím. píše to příliš velký odpor. a změna pyropatrony nepomohla, takže bude asi chyba v kabeláži.

Uživatelský avatar
Fogino
Příspěvky: 117
Registrován: 21 lis 2008, 19:44
Bydliště: Trnava

Re: Pyropatrona řidiče

Příspěvek od Fogino » 07 lis 2009, 21:10

Aj ja mam taky isty problem . . . ako si to vyriesil ???

Odpovědět