nejde nastartovat 2.0 Di

Odpovědět
jules
Příspěvky: 15
Registrován: 27 bře 2007, 20:59
Bydliště: Praha

nejde nastartovat 2.0 Di

Příspěvek od jules » 03 říj 2008, 19:00

Zrdavim,potřeboval bych pomoc od nějakého odborníka z Prahy nejlépe s diagnostikou,nebo aspoň poradit. Nedaří se mi nastartovat 2.0 Di r.v. 99 Měnil jsem těsnšní na sání+palivový filtr,po několika hodinách odvzdušňování se mi podařilo nastartovat.Pak to jelo bez problému. Za 2 dny jsem ráno nastartoval asi na třetí pokus (jezdím každý den) pak zas 2-3dny klid a zase to nešlo. Někdy to chytne a hned zas chcípne-jako kdyby tam nešlo palivo-možná ucpane síto v nádrži? Když se mi podaří nastartovat,tak to jede bez problému-tím bych vyloučil čerpadlo. Dnes jsem jel do práce busem :-( nechci to moc točit na prázdno-kvůli čerpadlu. Měnil jsem i přepadové hadičky. Dík za rady,doporučení na servis apod.

Reklama
 

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 03 říj 2008, 19:04

Čistě teoreticky to může mít hodně příčin... Mě se jednoho dne stalo že jsem přišel k Astře a vůbec jsem nenastartoval ( předtím skoro žádný náznak )... Jako první, co diagnostika v mém případě vypsala, bylo vadné čidlo teploty motoru. Z ničeho nic si řeklo DOST :lol: Pak ještě vypsala EGR ventil, ale o tom jsem věděl :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

jules
Příspěvky: 15
Registrován: 27 bře 2007, 20:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od jules » 03 říj 2008, 19:15

Čidlo teploty jsem zkoušel odpojit,aby se to chovalo jako v zimě při mrazech a stejně nešlo nastartovat-takže čidlem by to taky nemělo být..

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2263
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAX - CZ » 03 říj 2008, 19:27

Já mam sice 2,0 DTI, ale měl jsem podobný problém. Nemohl jsem nastartovat, nechal jsem to chvilku odpočinout a najednou to jelo a takto se mi to stávalo vždy jednou za 2-3 dny a mezitím nic.
Nakonec jsem přišel na to, že to je unaveným akumulátorem. Sice to točilo, ale asi míň než by bylo třeba.
Když vám to bude zase dělat, tak zkuste nastartovat přes kabely pomocí druhého auta, pokud to pojede, tak fakt vyměňte akumulátor.
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

jules
Příspěvky: 15
Registrován: 27 bře 2007, 20:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od jules » 03 říj 2008, 19:33

Baterka je nabitá-točí dobře. Nestartuje to pouze,když to stojí delší dobu-aspoň cca 8 hod. A nejhorší na tom je,že ne vždy-jednou to jde,jindy ne..

Uživatelský avatar
MAX - CZ
Příspěvky: 2263
Registrován: 21 zář 2008, 11:35
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAX - CZ » 03 říj 2008, 20:22

To nevadí, že je nabitá, mě se to dokonce poprvé stalo, potom, co jsem měl baterii na nabíječce a od té doby jsem měl problémy, baterie byla stará pouze 2 a půl roku!!! (značková, kapacita 72 Ah). A to jsem ještě tu starou baterii přehodil do naftové Fábie a tam vesele slouží. :?:
Sám jsem na to nepřišel, dokonce, jsem zpočátku tuto závadu vylučoval, ale nechal jsem se přesvědčit. Nahodil jsem to přes kabely a druhý den jsem dával novou baterii a od té doby mam naprostá klid.
Za zkoušku to rozhodně stojí, hlavně to nic nestojí. A je to jednodušší a levnější než hned měnit čidla.:lol:
Prostě jak to nepůjde natočit, tak to zkuste takto a uvidíte. Jinak fakt nevím, sám mam Zafču teprve krátkou dobu. :wink:
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

jules
Příspěvky: 15
Registrován: 27 bře 2007, 20:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od jules » 03 říj 2008, 21:00

už jsem to zkoušel přes kabely a nepomohlo :-( ale stejně dík,v tomto případě každá rada dobrá

Gofe
Příspěvky: 50
Registrován: 09 dub 2007, 11:53

Příspěvek od Gofe » 04 říj 2008, 12:03

Vypadá to že se ti to zavzdušňuje.Zkontroluj, přepadové hadičky i ty téčka na nich( rádi prasknou). Co při výměně pal. filtru použil si nové těsnění???, Sedí víčko pal filtru jak má, není málo dotažené??? Projdi vše co jsi měl rozebrané, jestli to nedělalo před tím bude zakopaný pes v tom.

jules
Příspěvky: 15
Registrován: 27 bře 2007, 20:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od jules » 04 říj 2008, 14:39

přepadové hadičky vyměněné,těsnění na filtru taky,vše sedí a je dotažené.. Ještě bych mohl vyměnit těsnění na vstupu a výstupu z palivového filtru. Nevíte někdo jestli se dají běžně koupit? Údajně se špatně shání..

jules
Příspěvky: 15
Registrován: 27 bře 2007, 20:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od jules » 14 říj 2008, 20:17

Tak byly to těsnění u trysek. Víko dolů + vačka musí ven.. dělali mi to v servisu 2700,- ( 1000,- těsnění,zbytk práce..)

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 14 říj 2008, 20:22

pal filtr se nesmí moc utáhnout jinak praskne to vplastový víčko a pak se to zavzdušňuje
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

LosPetykos
Příspěvky: 2
Registrován: 18 lis 2008, 15:44

2.0Dti nestartuje

Příspěvek od LosPetykos » 18 lis 2008, 15:53

Ahoj, sam se dovolim privitat v klubu lidi co jim s prichodem zimy prestala startovat Astra s motorem 2.0Dti. :lol: Vcera jsem stal hodinu v zime, auto stacilo prochladnout a az po asi 5 minutach toceni to naskocilo, pak to jelo vsechno v pohode. Dnes rano to sice napoprve naskocilo, ale melo to male otacky a nereagovalo to na plyn, po 5 sekundach to chciplo, pak jsem to jeste chvilku trapil a zacla dochazet baterka, takze jsem ted bez auta. Podle predchozich topicu si myslim,ze chyba bude asi v tech prepadovych hadickach. Rad bych si to nechal nekde v Brne opravit,ale s mistnimi servisy popravde nemam dobre zkusenosti, muzete neco doporucit? jeste doplnujici otazka, pokud by se mi to nepodarilo nastartovat, jak je to s tazenim na lane bez posilovace? Diky 8)
Naposledy upravil(a) LosPetykos dne 18 lis 2008, 18:14, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pico » 18 lis 2008, 16:09

Bez posilovača sa to dá. Je to ako na starom žiguláku, možno trochu ťažšie ale pri rozťahovaní bacha, aby nepreskočil remeň.
Astra II

Uživatelský avatar
glemo
Příspěvky: 261
Registrován: 05 úno 2008, 15:23
Bydliště: Medzi CA-ZA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od glemo » 18 lis 2008, 16:15

Pico píše:Bez posilovača sa to dá. Je to ako na starom žiguláku, možno trochu ťažšie ale pri rozťahovaní bacha, aby nepreskočil remeň.
Neboj sa ani toho,že by Ti preskočil remň pretože tam máš reťaz.Skôr ako prepadové hadičky by som premeral žhaviče. 8) Už je zima a treba žhaviť takže môžu byť v pr....i.

LosPetykos
Příspěvky: 2
Registrován: 18 lis 2008, 15:44

Příspěvek od LosPetykos » 18 lis 2008, 17:52

Diky, roztahovat to nebudu, necham se odtahnout az do servisu.

Odpovědět