Cukani motoru - u me vyreseno
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Cukani motoru - u me vyreseno
Zdar, konecne se mi podarilo vyresit problem s cukanim motoru, proto tu chci napsat svoje poznatky treba to nekomu pomuze.
Muj problem byl vyresen vymenou Ventilu odvetrani palivove nadrze - blbost za 1200 Kc. A vlastni vymena na 10 minut.
Cukani motoru sem resil asi pres 1/2 roku, mezitim auto navstivilo 2 servisy, oba auto pripojili na diagnostiku a vse zhledali ze je OK - to znamena ze auto necuka, ale neumim poustet spojku.
Take probehlo vycisteni Krokac/klapka/EGR s lehkym zlepsenim.
Nakonec jsem po precteni diskuzi jako prvni vymenil AGR/EGR ventil, nicmene vse zustalo pri starem.
Takze jsem premyslel co dalsiho by to mohlo byt a na D-FENS sen nasel clanek "Za tri sta rynskych vergl" Kde popisuje problem kde fabia zere 10 litru na 100, diagnostika nehlasi nic a problem byl v hadicce vedouci k Ventilu odvetrani palivove nadrze. Tohle me nakoplo tim spravnym smerem.
Chovani meho auta:
1. Cukani motoru pouze pri rozjezdech a v nizskych otackach po prekroceni 2500 ot. motor jede jako hodiny, pripadne stacilo pred rozjezdem motor trochu na volno vytocit nad 2500 ot
2. Dlouhe startovani
3. Volnobeh pulzuje nedrzi konstantni otacky
4. Auto zere cca 9-10l / 100km at jezdim kde jezdim
5. Trochu me zmatlo ze kdyz bylo auto studeny tak bylo vse v poradku, po zahrati obvykla cukatura, dokonce se zdalo ze to nekdy dela a nekdy nedela...
Take jsem si vzpomnel ze pred 3/4 rokem me auto tzv. "cvakalo" pri pridani plynu, coz bylo prave zpusobeno tim ventilem (da se jednoduse zjistit odpojenim toho ventilu a nastartovanim). Nasledne cvakani z niceho nic zmizelo takze sem to prestal resit - CHYBA!!! . Take sem si dal dohromady ze tehdy nekdy auto zacalo vic zrat - prikladal sem to tomu ze musim davat vic plynu.
Takze pokud nekdo potka podobne cukatury, zkuste ventil odvetrani palivove nadrze... A verte ze v servisu vam nepomuzou (maximalne od penez - aspon ty v Brne)
Cukature Nezdar!
Muj problem byl vyresen vymenou Ventilu odvetrani palivove nadrze - blbost za 1200 Kc. A vlastni vymena na 10 minut.
Cukani motoru sem resil asi pres 1/2 roku, mezitim auto navstivilo 2 servisy, oba auto pripojili na diagnostiku a vse zhledali ze je OK - to znamena ze auto necuka, ale neumim poustet spojku.
Take probehlo vycisteni Krokac/klapka/EGR s lehkym zlepsenim.
Nakonec jsem po precteni diskuzi jako prvni vymenil AGR/EGR ventil, nicmene vse zustalo pri starem.
Takze jsem premyslel co dalsiho by to mohlo byt a na D-FENS sen nasel clanek "Za tri sta rynskych vergl" Kde popisuje problem kde fabia zere 10 litru na 100, diagnostika nehlasi nic a problem byl v hadicce vedouci k Ventilu odvetrani palivove nadrze. Tohle me nakoplo tim spravnym smerem.
Chovani meho auta:
1. Cukani motoru pouze pri rozjezdech a v nizskych otackach po prekroceni 2500 ot. motor jede jako hodiny, pripadne stacilo pred rozjezdem motor trochu na volno vytocit nad 2500 ot
2. Dlouhe startovani
3. Volnobeh pulzuje nedrzi konstantni otacky
4. Auto zere cca 9-10l / 100km at jezdim kde jezdim
5. Trochu me zmatlo ze kdyz bylo auto studeny tak bylo vse v poradku, po zahrati obvykla cukatura, dokonce se zdalo ze to nekdy dela a nekdy nedela...
Take jsem si vzpomnel ze pred 3/4 rokem me auto tzv. "cvakalo" pri pridani plynu, coz bylo prave zpusobeno tim ventilem (da se jednoduse zjistit odpojenim toho ventilu a nastartovanim). Nasledne cvakani z niceho nic zmizelo takze sem to prestal resit - CHYBA!!! . Take sem si dal dohromady ze tehdy nekdy auto zacalo vic zrat - prikladal sem to tomu ze musim davat vic plynu.
Takze pokud nekdo potka podobne cukatury, zkuste ventil odvetrani palivove nadrze... A verte ze v servisu vam nepomuzou (maximalne od penez - aspon ty v Brne)
Cukature Nezdar!
Astra Caravan 1.6 16V rv 2000 X16XEL
- Reklama
Mal by cvaknut aj ked iba zapnem klucik alebo sa musi stratovat?Ake hlasne je to cvakanie ked ho pocuje az do autaOkura píše:no vyzkoušet, když přivedeš napětí 12V a zem, tak ventil musí cvaknout, tudíš pustí výpary, a když vypneš napětí musí kontakt odpadnout a zastavit proudění
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t
Ja som uši naťahoval dokonca vonku pri otvorenej kapote a počul som iba cvakanie od vstrekovačov. Skúšal som pridávať a uberať plyn a nič. Ale auto mi už necuká. Cez víkend som vyčistil klapku a zaslepil AGR. Teraz je to úplná parádaGallo píše:Taky jsem špicloval uši jak rys a nic jsem neslyšel. Jen cvaknutí xenonů....
odpovedi + doplneni...
Cukature NeZdar!
To tappaja: ventil je uchycen primo na krytu vzduchoveho filtru - aspon u me (X16XEL), takze je to presne tam kde pises.
Myslim ze problemove cvakani se projevuje jinak nez u tebe. U me to bylo tak ze to jelo jak rehtacka - pri volnobehu nic, pri pridavani plynu zacalo pravidelne cvakani, ktere se s pridavanim plynu zrychluje. je to jak kdybys mel na kole jak zamlada dratek pres spajchny, cim vic jedes tim vic to cvakalo - desna frajerina
Kontrola jestli to dela ten ventil je jednoducha, odpojis ho od konektoru a nastartujes a pridas plyn... pokud nic necvaka je to on! Nicmene pokud je Kaput tak necvaka tak ani tak
Tady mate kod ventilu na motor X16XEL rv. 2000 u me: Kod: 0807476 - Název: Ventil - Cena bez DPH: 1020,-
Akorat davejte bacha, me poprve rekli ze je pouze jedna moznost na mym motoru, dodali ventil, vyjdu ven a rikam si radsi to zkontroluju, rozbalim ho a cumim do auta a rikam ze ten ventil je nakej divnej! Mno tak se otocim a rikam prodavaci, ze tohle neni ventil na muj motor, tak se koukne jeste jednou do toho jejich programu a zjistil ze tam jsou 2 moznosti... Tak ta druha byla spravne....
Prvni ventil byl kod: 5807468 - ten u me nepasuje!!!
To tappaja: ventil je uchycen primo na krytu vzduchoveho filtru - aspon u me (X16XEL), takze je to presne tam kde pises.
Myslim ze problemove cvakani se projevuje jinak nez u tebe. U me to bylo tak ze to jelo jak rehtacka - pri volnobehu nic, pri pridavani plynu zacalo pravidelne cvakani, ktere se s pridavanim plynu zrychluje. je to jak kdybys mel na kole jak zamlada dratek pres spajchny, cim vic jedes tim vic to cvakalo - desna frajerina
Kontrola jestli to dela ten ventil je jednoducha, odpojis ho od konektoru a nastartujes a pridas plyn... pokud nic necvaka je to on! Nicmene pokud je Kaput tak necvaka tak ani tak
Tady mate kod ventilu na motor X16XEL rv. 2000 u me: Kod: 0807476 - Název: Ventil - Cena bez DPH: 1020,-
Akorat davejte bacha, me poprve rekli ze je pouze jedna moznost na mym motoru, dodali ventil, vyjdu ven a rikam si radsi to zkontroluju, rozbalim ho a cumim do auta a rikam ze ten ventil je nakej divnej! Mno tak se otocim a rikam prodavaci, ze tohle neni ventil na muj motor, tak se koukne jeste jednou do toho jejich programu a zjistil ze tam jsou 2 moznosti... Tak ta druha byla spravne....
Prvni ventil byl kod: 5807468 - ten u me nepasuje!!!
Astra Caravan 1.6 16V rv 2000 X16XEL