Nový 1,6 16v.

Franta
Příspěvky: 30
Registrován: 26 dub 2006, 07:20

Nový 1,6 16v.

Příspěvek od Franta » 06 čer 2006, 10:31

Dobrý den
Chci se Vás jako znalců, zeptat. Jaký máte názor na 1,6 v novým gečku r.v.2006?
Moc se v tom nevyznám, jaké označení má ten motor?
Chlastá olej?
Dík Franta

Reklama
 

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 06 čer 2006, 10:39

G Astry jsou myslím bez problémů, co se oleje týká, na to trpěly F Astry 16V.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 06 čer 2006, 10:42

no to by ti mohli někteří majitelé 1.6 16V vyprávět jak géčka "nežerou" olej :wink:

jinak když se k tomu motoru budeš chovat slušně a měnit olej max po 15000 tak by problém bejt neměl, hlavně se nenech zblbnout longlife olejema na 30tis/2 roky....
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

pepca

Příspěvek od pepca » 06 čer 2006, 10:43

:cry: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 X16 XEL no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně. :cry:
Naposledy upravil(a) pepca dne 06 čer 2006, 10:44, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 06 čer 2006, 10:44

pepca píše::cry: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně. :cry:
Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDD
U těch X motorů to bylo způsobeno špatnou ovalitou pístů ... u Zkovejch se to vyřešilo a jsou bez problémů.
Naposledy upravil(a) Oťas dne 06 čer 2006, 10:46, celkem upraveno 1 x.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Franta
Příspěvky: 30
Registrován: 26 dub 2006, 07:20

Příspěvek od Franta » 06 čer 2006, 10:46

A jak je to s tím značením, toho motoru?
Franta

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 06 čer 2006, 10:48

Vojta píše:no to by ti mohli někteří majitelé 1.6 16V vyprávět jak géčka "nežerou" olej :wink:

jinak když se k tomu motoru budeš chovat slušně a měnit olej max po 15000 tak by problém bejt neměl, hlavně se nenech zblbnout longlife olejema na 30tis/2 roky....
Neznám nikoho, kdo by si na Z motor stěžoval.... :wink:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

pepca

Příspěvek od pepca » 06 čer 2006, 10:48

Oťas píše:
pepca píše::cry: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně. :cry:
Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDD
NECH TOHO,SRANDISTO,NEJEN JÁ,stačí se podívat do tecnických poznámek,uvidíš jakou tam uvádějí spotřebu oleje,raději to tam napsali,asi aby jsi se pak nedivil,nebo co. :cry:

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 06 čer 2006, 10:53

pepca píše:
Oťas píše:
pepca píše::cry: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně. :cry:
Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDD
NECH TOHO,SRANDISTO,NEJEN JÁ,stačí se podívat do tecnických poznámek,uvidíš jakou tam uvádějí spotřebu oleje,raději to tam napsali,asi aby jsi se pak nedivil,nebo co. :cry:
Já taky mluvím o Z motorech a nééé, který se dávaly do f Aster a zpočátku do Gček.... a s motorem rv 06 bych se toho vůbec nebál. Včas měnit a není co řešit.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 06 čer 2006, 18:32

V současných ASTRÁCH řady G se používají motory s označením Z16XEP, neboli TWINPORT. Motory jsou dobrý, výkon 77 kW. Mohu doporučit.

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 06 čer 2006, 20:02

Zdeněk Lbc píše:V současných ASTRÁCH řady G se používají motory s označením Z16XEP, neboli TWINPORT. Motory jsou dobrý, výkon 77 kW. Mohu doporučit.
zajimalo by me,od jakeho roku se davaly ty "lepsi" motory. Ja mam 5/99 a mam take 1,6 16V X...

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 06 čer 2006, 20:06

no nase stricka je 1,6 16 v a olej vubec nepapa ani nedolivam vzdy co tam naliju i po 12 000 km vyliju :wink: a max spokojenej slusna spotreba za slusnou muziku :twisted:
kdo vi jestli .......

pepca

Příspěvek od pepca » 06 čer 2006, 20:28

:wink: zdarec,tak to ti gratuluji,co máš vlastně za rok výroby?kolik naběháno?je to asi zázrak,já tu mojí koupil v době co měla nalítáno pouhých 44000km,ted pouhých 51000km no a papá olej,tedy až taková hrůza to není,na 6000km jsem dolíval litřík,ale do výměny by jistě hladina oleje nevydržela,vychází to tudíž dva litry dolívání na 12 tisíc kiláků,bohužel,ale to jsem ještě z těch štastnějších,nejvíc to je poznat při prvním startu,to je zza prdelí pěkný bleděmodrý kouř,pak to ihned ustane,no nic,blahopřeji ti,jen prozrad ten rok,schválně. :wink:

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 06 čer 2006, 20:36

no ten bledemodry kour byva vetsinou po vymene pistnich krouzku a tak...coz u tebe jiste neni.Nedavas tam moc oleje?

pepca

Příspěvek od pepca » 06 čer 2006, 20:53

TOMHAJ píše:no ten bledemodry kour byva vetsinou po vymene pistnich krouzku a tak...coz u tebe jiste neni.Nedavas tam moc oleje?
to né,olej nedávám ani k horní rysce,to píšou i v příručce,raději kousek pod,dolíval jsem puze dvakrát,zhruba po půl litru,ten kouř taky není pravidelně,jen někdy,není až tak bledý,prostě takový modrý,né jako ty škodárny,takhle to již pokuřovalo již po dotažení z němec,prostě mně to příde,že to steče po odstavení,pak to při prvním startu vyletí ven a je to dobrý,jen ale někdy,záhada. :(

Odpovědět