Předělání na Plyn
Předělání na Plyn
Ahoj všichni G, tak si kamarád koupil G 14i 16V a má ho na plyn a nyní láme i mě, že je to super jízda a spotřeba. No jel jsem s tím a je to líné cuká to a musí se to více točit. Teda osobně nevím spíš asi ne, ale zajímá mě kdo jel s autem předěláným na plyn.
Díky za odpovědi
Díky za odpovědi
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Jezdil jsem nějakej čas s Espacem a škublo to jen při přepnutí....jinak plynule.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Plyn není špatnej, ale nepředělával bych to.....moc vysoký náklady na předělávku, to radši vrazit do béňa.....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Jj...to je další zápor.Princ William píše:a k tomu jeste ten malej kufr.......Zigi píše:Tak s timto musim souhlasit!Uz treba jen taky proto,ze plyn neni na kazde pumpe a pak trosku havarujes a hups?Jen oblak dymu
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
a v opel servisu tě s plynem kopnou do prdele že to dělat nebudou ...a i ve spoustě jinejch protože se toho prostě bojej....a další věc, nesmíš parkovat v podzemních garážích
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Takze se podelim o sve zkusenosti s LPG, mel jsem pred par roky Felicii a nechal jsem si do ni dat plyn, protoze docela jezdim a naklady na benzin me uz docela stvali. Nechal jsem si dat variantu s toroidni nadrzi, takze velikost kufru zustala temer zachvana. Nedostatkem te nadrze bylo, ze jsem musel casto jezdil tankovat a melo to akci radius jen cca 350km.
Misto originalni rezervy jsem vozil tu nouzovou od VW, sice to asi nebylo nejlepsi reseni, ale s policii jsem problem nemel. Spotreba na LPG byla vyssi, a to 1-2litry, takze neco kolem 9litru. Problemy se startovanim jsem nemel a to ani v zime. Jen bylo znat ze to ma na plyn nizsi vykon, ale to bylo tim, ze jsem mel ten nejslabsi mozny motor, u vykonejsich motoru asi rozdil tak nebude. Docela to bylo nachylne na serizovani, cca kazdyho 0,5 rok jsem musel chodit za svym technikem na serizeni, protoze to mene tahlo a vice zralo. Dalsi trochu mene znama vec je, ze nadrz musi mit po 10letech revizi a zatim to nikdo tady nedela, takze je treba ji vymenit. To je rizko pokud si nekdo koupi starsi auto, ktere to jiz ma dlouhou dobu namontovane. Jo malem bych zapomnel, kazdy rok si to muselo nechat kontrolovat kvuli tesnosti.
Za tech 47t Kc za prestavbu bych to ani nahodou nedelal, to se Ti nemuze vratit. Osobne se uz zpet k LPG nehodlam vracet.
Misto originalni rezervy jsem vozil tu nouzovou od VW, sice to asi nebylo nejlepsi reseni, ale s policii jsem problem nemel. Spotreba na LPG byla vyssi, a to 1-2litry, takze neco kolem 9litru. Problemy se startovanim jsem nemel a to ani v zime. Jen bylo znat ze to ma na plyn nizsi vykon, ale to bylo tim, ze jsem mel ten nejslabsi mozny motor, u vykonejsich motoru asi rozdil tak nebude. Docela to bylo nachylne na serizovani, cca kazdyho 0,5 rok jsem musel chodit za svym technikem na serizeni, protoze to mene tahlo a vice zralo. Dalsi trochu mene znama vec je, ze nadrz musi mit po 10letech revizi a zatim to nikdo tady nedela, takze je treba ji vymenit. To je rizko pokud si nekdo koupi starsi auto, ktere to jiz ma dlouhou dobu namontovane. Jo malem bych zapomnel, kazdy rok si to muselo nechat kontrolovat kvuli tesnosti.
Za tech 47t Kc za prestavbu bych to ani nahodou nedelal, to se Ti nemuze vratit. Osobne se uz zpet k LPG nehodlam vracet.
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko