PROSIM POMOOOOC

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
zvonik
Příspěvky: 3
Registrován: 28 pro 2007, 09:09

PROSIM POMOOOOC

Příspěvek od zvonik » 28 pro 2007, 09:13

Zdravim Vas,jsem plne vyrizen,mam opel astra karavan 2.0DTI 1998,minuly tyden sem daval novou baterii,vsechno ok dnes sem jel do prace,cca po 3km me zacala problikavat na palubce baterie,vzdy pri zrychleni nebo pridani plynu do vetsich otacek to prestalo blikat,ale neco drelo v motoru.Po dalsich asi 15km prestalo jit servo,nyni jsem v praci stojim na dvore a bojim se odjet i do servisu.Ma někdo zkušenost co by to mohlo byt???

Reklama
 

Uživatelský avatar
venda-100
Příspěvky: 26
Registrován: 29 led 2007, 13:48
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od venda-100 » 28 pro 2007, 09:38

tak to vím naprosto přesně co to je!!!!o prázninách se mě to stalo to samý,den před dovolenou.je to diodovej panel,na altíku v čoudu.vydělej altík a dej to někde spravit.nevým odkud jsi,ale já jsem z č.třebové,tak jsem to dal zpravit do opatovce(u svitav).do druhýho dne to měli hotový a platil jsem asi 2500kč.vyměnily mě ten diodovej panel,obě ložiska a celej ho stříkly,že vypadal jak novej.bacha,až ho budeš oddělávat a pak vracet spátky.hodně zdaru a čau

Uživatelský avatar
zvonik
Příspěvky: 3
Registrován: 28 pro 2007, 09:09

Příspěvek od zvonik » 28 pro 2007, 10:17

No tak to mam uprimnou radost ale na jednu stranu si myslim ze kdyby to byl altik tak by snad servo melo jit nebo ne?Cim tohle muze nastat?

Uživatelský avatar
venda-100
Příspěvky: 26
Registrován: 29 led 2007, 13:48
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od venda-100 » 28 pro 2007, 10:39

nevím,čím to je ,ale opravdu ti servo nepůjde.já na to koukal taky jako blázen,ale je to tak.mě začlo problikávat dobijení,pak zhaslo,pak se rozsvítilo,po 100metrech mě přestalo jít servo a po asi 11km se mě splašila rafika od otáčkoměru(málo proudu),tak jsem to chcípnul a už jsem to ani nenahodil.vybitá baterka.
ps:možná to maj udělaný tak,že když je málo proudu,tak aby jsi dojel co nejdál,tak se odpojí méně důležitý věci,jako je servo.nevím,abych nevypadal jako blbec,ale asi to je tak.čau

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 28 pro 2007, 10:48

venda-100 píše:když je málo proudu,tak aby jsi dojel co nejdál,tak se odpojí méně důležitý věci,jako je servo.nevím,abych nevypadal jako blbec,ale asi to je tak.čau
je to tak jak říkáš..

Uživatelský avatar
zdenda-H
Příspěvky: 74
Registrován: 06 lis 2007, 17:57
Bydliště: SU-OC

re

Příspěvek od zdenda-H » 28 pro 2007, 16:51

Do servisu ještě dojedeš.
Pořádně nabij baterku.Řízení nenech ženě, nezatočila by.
Připrav se, že to neudělaj hned.
Vymontují altík a pak ho odvez na repas.
Diodový můstek se musí objednat, takže další den.
Připrav si 2000 i s montáží.
Myslím , že se Ti ta závada začala projevovat mrkáním
světel. Ne?
Proto pokud někdo mrkáte-IHNED NA REPAS.
A nedejte na rady opravářů jako já, že to je
normální.
Z toho nebuď vedle. Je to úplná banalita-pokud stojíš
pouze v práci.
Y17DT Caravan 1,7DTI

5.35 l / 100Km

Jiříček
Příspěvky: 120
Registrován: 25 zář 2006, 19:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiříček » 28 pro 2007, 18:28

Bo servo je hnané elektricky a při špatném altíku se na něj nedostává.
Zafira 1.8 16V – 92 kw Elegance model 2002 super metla

Uživatelský avatar
duff74
Příspěvky: 127
Registrován: 10 říj 2007, 21:16
Bydliště: Holešov

Příspěvek od duff74 » 28 pro 2007, 19:21

Je to tak jak píše Jiříček, servo je poměrně náročné na elektriku, takže pokud z jakéhokoliv důvodu odejde alternátor, tak první co klekne je bohužel servo.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK » 30 pro 2007, 19:35

ŘJ serva je napojena na kontrolku dobíjení. Pokud alternátor nedobíjí, svítí kontrolka a ŘJ serva odstaví motor serva. Teče přes něj vysoký proud (běžně 20A), a ten by rychle vybil baterii. Proto když nedobíjí alternátor, nejede servo.

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 01 led 2008, 18:53

Chlapi, dám sem jeden postřeh altík versus servo, Když mi začlo při volnoběhu mrkat osvětlení, servo jelo v poho, v servisu mi měnili ten diod. blok na alternátoru, sice mi to už nemrká, ale někdy se stane, že po nastartování mi tak cca 3-10 sec nejde servo, nedělá to vždy, jen někdy, ale dělá to až po té výměně, tudíž kdy by alternátor měl dobíjet normálně.
Pokud se stím někdo setkal, budu rád, pokud poradíte jak to odstranit. Díky
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
zvonik
Příspěvky: 3
Registrován: 28 pro 2007, 09:09

Příspěvek od zvonik » 02 led 2008, 13:43

Tak sem chlapi do servisu dojel,zapomnel sem napsat ze asi tri dny predtim nez se mi tohle stalo sem menil novou baterii,napadlo me jestli by to nemohlo byt tim,ale asi zrejme ne,do servisu sem dojel asi prave i proto ze sem mel tu fungl novou baterii,cestou do servisu nejen ze vynechalo servo,ale prestal jit i posilovac brzd a zacala svitit i kontrolka motoru a zacalo neco chroupat v motoru proste KO.Ted mi volal kamarad ze servisu,koukal na to a ze se mi utrhl napinak na nejaky kladce kdesi v motoru,prej jediny stesti ze ma jeden ten samej nahradni motor ve stodole na vyhozeni vezme to z nej a ma u me prej lahvinku metaxy,tak sem z toho vybruslil pomerne lacino.

astra 1,6
Příspěvky: 2
Registrován: 05 črc 2007, 21:05

Příspěvek od astra 1,6 » 07 led 2008, 23:15

Zdravim Vas...Kupil som si nedavno Astru G a momentalne v zimnom obdobi mi stale pri starte preblikuje nejaka kontrolka.Ani neviem co znamena...Vyzera ako znak motora no vo vnutri je blesk...Po preturovani motora to vsak prestane blikat...Neviete co to je...???

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 08 led 2008, 11:54

myslím si , že při nastartování a po nastartování je v palubní síti nízké napětí, proto Ti to ohlási chybu, jakmile zvedneš otáčky motoru, altík dobijí víc. Už se to tu někde psalo, jakmile je během startu i během jízdy nízké napětí přestanou fungovat různé části, servo, čerpadlo, atd... Já se pojistil před zimou a dal jsem baterku na nabíječku, ať mám jistotu, že nebudu mít se starty problém.
Mimochodem dostal jsem od Ježíška takový teploměr s voltmetrem do auta, to je věc k nezaplacení, ukazuje to napětí jak baterie, tak za jízdy alternátoru, a při tom startu a pár sekund po nastartování je markantní jak to napětí spadne někde na cca 11,5 V. A zvlášť při zimních měsících to může způsobovat uvedené problémy u Tebe s problikáváním kontrolky, u jiných se startem.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Odpovědět