lamda sonda

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

lamda sonda

Příspěvek od Hbitý Panter » 12 srp 2007, 16:27

Ahoj všem,mám problém nemužu povolit lamda sondu ze starých svodu,které mi praskli.Máte prosím návod jak ji povolit?Díky všem za odpovědi,jestli by někdo chtěl ty svody prodat mužeme se nějak domluvit.Opel AstraG 1.6 16v X16XEL

Reklama
 

Uživatelský avatar
milode
Příspěvky: 472
Registrován: 03 dub 2006, 21:22
Bydliště:

Příspěvek od milode » 12 srp 2007, 16:35

Můžeš mi prosím tě napsat,jak se chová motor při prasklých svodech???Je to znát akusticky???Díky
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...

Má Astra G

Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

Příspěvek od Hbitý Panter » 12 srp 2007, 16:40

za studena to prostě slyšíš až během jizdy se prasklina teplotou zatáhne a už to tak nejde slyšet.Šáhnul jsem si tam rukou k těm svodum a prostě jsem cítil ofuky tak už jsem šel na jisto.Jenom ta lamda sonda nejde povolit

Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

Příspěvek od Hbitý Panter » 12 srp 2007, 16:42

Během jizdy se nic zvláštniho nedělo,jenom když je motor studeny tak jsou vysoké otačky,ale ty pak spadnou,ale to je asi normalní,jinak jsem si ničeho nevšimnul během jizdy

Uživatelský avatar
milode
Příspěvky: 472
Registrován: 03 dub 2006, 21:22
Bydliště:

Příspěvek od milode » 12 srp 2007, 16:59

díky za info....když jedu z kopce třeba na 3,tak mi jde nějaký pazvuk jako do řadičky....jde to z motoru,ale cítím to na páce.....to vše se děje zpravidla při 2000 otáčkách,pak to pomine.Hledal jsem jen souvislost.Tak díky
Opel Astra G 3Dv.edition 100, 1.6 X16SZR,Polar-Sea Blue
Chytrý člověk dělá nové chyby,hloupý stále stejné...

Má Astra G

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 12 srp 2007, 18:20

No vyndat starou lambdu bývá někdy problém. Zkoušej odrezovače, penetrační oleje, ale pravděpodobně ji naonec stejně utrhneš. Já když jsem měnil lambu tak mi nakonec taky ulítla a musel jsem nechat zbytek ze svodů vyjiskřit....
END

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 12 srp 2007, 19:42

Trdlo píše:No vyndat starou lambdu bývá někdy problém. Zkoušej odrezovače, penetrační oleje, ale pravděpodobně ji naonec stejně utrhneš. Já když jsem měnil lambu tak mi nakonec taky ulítla a musel jsem nechat zbytek ze svodů vyjiskřit....
souhlas, nekdy stací coca cola, potom kolem závitu zahrívat tak, aby závit sondy byl chladnejsí,
a pritom povolovat, ale né medvedí silou, pokud nepoleví, rozhodnout co zlikvidovat a to rozbrousit.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: lamda sonda

Příspěvek od Luboš X17DTL » 12 srp 2007, 21:02

Hbitý Panter píše:Ahoj všem,mám problém nemužu povolit lamda sondu ze starých svodu,které mi praskli.Máte prosím návod jak ji povolit?Díky všem za odpovědi,jestli by někdo chtěl ty svody prodat mužeme se nějak domluvit.Opel AstraG 1.6 16v X16XEL
Pokud je máš venku, což předpokládám, nahřej autogenem tu navařenou matici kolem sondy a povol. Snaž se to nahřát co nejrychleji, ať se ti nenahřeje i závit sondy, to by pak nešlo. Pokud nepůjde napoprvé, zkus přitáhnout a pak povolit. Hlavně musíš škubnout. Jinak, co nejde silou, jde ještě větší silou. Na srazu Oplů v Milovicích jsem to nahříval dokonce propanbutanovým vařičem.

Hbitý Panter
Příspěvky: 21
Registrován: 05 čer 2007, 16:12

Příspěvek od Hbitý Panter » 13 srp 2007, 09:56

Díky všem za odpovědi,stavím se u kamaráda a zkusíme to nahřát a uvidíme

Jiří Pávek
Příspěvky: 125
Registrován: 11 čer 2007, 21:24
Bydliště: RK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiří Pávek » 28 srp 2007, 21:21

Mám nyní stejný problém. Nereguluje mi lambda ve volnobězích a tak jsem sehnal novou a nyní se snažil povolit. Povolovač šroubů nic. Zahřátí horkovzduškou na cca 600 st. nic. Takže ještě jeden pokus a pak plamen. Jinak to nevidím. Co vy na to? A to se mi ještě utrh spodní M6 šroubek na ten Al kryt svodů. :cry: Když se daří, tak se daří.

Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót » 28 srp 2007, 21:33

Jiří Pávek píše:Mám nyní stejný problém. Nereguluje mi lambda ve volnobězích a tak jsem sehnal novou a nyní se snažil povolit. Povolovač šroubů nic. Zahřátí horkovzduškou na cca 600 st. nic. Takže ještě jeden pokus a pak plamen. Jinak to nevidím. Co vy na to? A to se mi ještě utrh spodní M6 šroubek na ten Al kryt svodů. :cry: Když se daří, tak se daří.
Skus brzdovou kapalinu,když si nevím rady tak mě vždycky pomůže :roll:

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 28 srp 2007, 21:40

červená brzdovka...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Příspěvek od Luboš X17DTL » 28 srp 2007, 21:59

Nahřát kolem závitu, ne sondu a škubnout. Co nejde silou, jde ještě větší silou.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
Schumak
Příspěvky: 785
Registrován: 07 dub 2006, 14:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schumak » 28 srp 2007, 22:27

hm tak jak to tady ctu tak mam v haji svody... :( muzete nekdo napsat kolik to tak zhruba stoji? Mam uplne stejne priznaky,po ranu to je slyset hodne a jak trochu proslapnu plyn (volnobeh je kolem 1300ot/min) nad 2tis ot/min. tak spadne volnobeh do normalnich otacek kolem 800 a motor ztichne...
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...

Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 29 srp 2007, 01:08

No kluci nejsem automechanik a ani žádnej domácí kutil, ale dovolím si s touhle teorií nesouhlasit. Asi by to vše mělo logiku, že se ty prasklý svody po ohřátí zatáhnou, ale jak mi potom vysvětlíte, že to nedělá při nižších venkovních teplotách, kdy jsou svody chladnější, a to tak že vůbec ? :roll:
Mobil : 602318645

Zamčeno