Zkušenosti s čipem ?

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět

vyplatí se čipovat motor 1.6 55kW?

ano
5
16%
ne
26
84%
 
Celkem hlasů: 31

Uživatelský avatar
shadow
Příspěvky: 222
Registrován: 07 bře 2006, 13:11
Bydliště: SEVERNÍ ČECHY

Zkušenosti s čipem ?

Příspěvek od shadow » 07 bře 2006, 13:22

Předně Vás tu všechny zdravím, jsem zde mezi Vámi nový a tak se musím ještě trochu porozhídnout co a jak. nevím jestlitohle téma někde neproběhlo, takže pokud ano omlouvám se předem.
Čipování, Power Boxy a podobné názvy - jednoduše zvýšení výkonu motoru. Máte zkušenosti? Obecně lze asi říct, že tahle úprava se nejspíš vyplácí u diesových motorů, ale jak je to s benzínem - má podle vás význam podobným způsobem navyšovat výkon motoru o 1.6 55 kW , nebo je lepší rovnou pořídit motor 1.6 74 kW.

manli2-přesunuto...... na vaše dopručení ;) a přidána anketka :)

Reklama
 

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 07 bře 2006, 14:16

jestli ti de o výkon tak koupit rovnou tu silnější pač u atmosférickýho motoru nemá cenu čip bez jinech úprav (setrvák, filtry, výfuk, hlava, atd) a když pak sečteš náklady a dosaženej nárůst výkonu tak 10 koní za 20t kč tak to tě vyjde na stejno nebo i levnějc koupit rovnou to silnějš :wink:
Naposledy upravil(a) manli2 dne 07 bře 2006, 14:33, celkem upraveno 1 x.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2006, 14:32

hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani :D :D
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 07 bře 2006, 14:34

jarda píše:hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani :D :D
a měl si tu 55kW na brzdě?......ona má něco kolem 60 kW...... :wink: v základu..... :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 07 bře 2006, 14:38

manli2 píše:jestli ti de o výkon tak koupit rovnou tu silnější pač u atmosférickýho motoru nemá cenu čip bez jinech úprav (setrvák, filtry, výfuk, hlava, atd) a když pak sečteš náklady a dosaženej nárůst výkonu tak 10 koní za 20t kč tak to tě vyjde na stejno nebo i levnějc koupit rovnou to silnějš :wink:
Taky bych to tak videl. Autu bez turba moc chip nepomuze, je to par koniku.
BTW: Manli2, nechces to presunout spis do sekce tunning? Tam by se to hodilo asi vic.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2006, 14:39

manli2 píše:
jarda píše:hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani :D :D
a měl si tu 55kW na brzdě?......ona má něco kolem 60 kW...... :wink: v základu..... :wink:
no ja ji nemel protoze 1,6 nemam. teda pokud to bylo na me. :?: :?:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 07 bře 2006, 14:40

jarda píše:
manli2 píše:
jarda píše:hlavne kdyz se podivas tak 55kW se da cipnout na 63kW coz nema future. motor 74kW se da cipnout az na 87kW coz uz je celkem slusny. jinak do motoru bych se nesr.... jedine cip, filtr, a vejfuk ale zadny rozebirani :D :D
a měl si tu 55kW na brzdě?......ona má něco kolem 60 kW...... :wink: v základu..... :wink:
no ja ji nemel protoze 1,6 nemam. teda pokud to bylo na me. :?: :?:
tim sem chtěl říct že ten čip nemá cenu ;) :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 07 bře 2006, 14:45

na 55kW 1,6 urcite ne
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
shadow
Příspěvky: 222
Registrován: 07 bře 2006, 13:11
Bydliště: SEVERNÍ ČECHY

Příspěvek od shadow » 07 bře 2006, 15:27

OK, díky za Vaše postřehy, rady atd. V současnosti mám astru F 1.6 SZR právě se stejným výkonem 55 kW. Brzy hodám jít do Gčka a nejspíš bych chtěl něco silnějšího. Z tohoto důvodu jsem se ptal jestli má cenu jít do stejného výkonu motoru a ten zvýšit nebo rovnou jít do silnějšího motoru ( výkonově). Ona sama o sobě ta astra 55 kW není tak slabá, ale plně naložená v kopcích je opravdu jak šnek.
Díky ještě jednou za odpovědi.

xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 07 bře 2006, 19:56

shadow píše:OK, díky za Vaše postřehy, rady atd. V současnosti mám astru F 1.6 SZR právě se stejným výkonem 55 kW. Brzy hodám jít do Gčka a nejspíš bych chtěl něco silnějšího. Z tohoto důvodu jsem se ptal jestli má cenu jít do stejného výkonu motoru a ten zvýšit nebo rovnou jít do silnějšího motoru ( výkonově). Ona sama o sobě ta astra 55 kW není tak slabá, ale plně naložená v kopcích je opravdu jak šnek.
Díky ještě jednou za odpovědi.
njo tak ono kdyz stehujes tak nesmis potom chtit zavodit :lol:
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 07 bře 2006, 22:56

shadow píše:OK, díky za Vaše postřehy, rady atd. V současnosti mám astru F 1.6 SZR právě se stejným výkonem 55 kW. Brzy hodám jít do Gčka a nejspíš bych chtěl něco silnějšího. Z tohoto důvodu jsem se ptal jestli má cenu jít do stejného výkonu motoru a ten zvýšit nebo rovnou jít do silnějšího motoru ( výkonově). Ona sama o sobě ta astra 55 kW není tak slabá, ale plně naložená v kopcích je opravdu jak šnek.
Díky ještě jednou za odpovědi.
:D no já měl kadet 1.6 8 ventil a skočil sem do gečka 1.8 16v stejný ručení a znatelnej výkon vono 55kw a 85 kw už je znát :wink:
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 08 bře 2006, 09:02

jeste aby ne!!!! :D :D
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Medved
Příspěvky: 63
Registrován: 20 črc 2006, 21:06
Bydliště: Louny

Příspěvek od Medved » 24 črc 2006, 08:19

Cus ja si myslím že je jednodušší koupit rovnou silnejší motor a pak ho popřípadě trošku poladit, ja mel corsu 1,4 po par upravach jsem tam mel 75 koni , teď na jaře jsem ji prodal chvíli jsem byl chodec a teď jsem koupil Astru g . A musi uznat že je to uplně jiný svezení, taky už mam naplánovany nejaký změny ale myslím že mi ten motor bude uplně vyhovovat. nac tam cpát třeba 2,5 V6 omegy :lol: :lol: :lol: :lol:
Opel Astra G kombi 1,6 16V 74KW sport X16XEL gsm - 604912407 nebo sebek.3@seznam.cz

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 27 led 2008, 19:28

I takto se muze "delat" chip tuning :roll: .
http://www.vectra.wz.cz/afera.pdf

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 27 led 2008, 20:33

Fajna věc.... potom tak jedině vidličkou do oka... :roll:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Odpovědět