Zdravičko. omlouvam se jestli zakladam znova Debatu ktera už takdy někde je.
Stala semi takova neprijemnost cely den mi auto startovalo super na prvni šup. pak jsem večer jel do Ostrava a tam jsem auto už nenastartoval. pri poloze kličku start zhasly kontrolky. kamoš mě stahnul domu na laně, a doma sem dal druhou baterku a už opět zvesela astra startuje. ale rešim pričinu čim se to stalo abys se mi to někde jak budu dal od baraku nestalo znova. Chtěl bych vědět kolik ma dobijet alternator na 1.8 16v sport 85Kw. jak změrit kolik je odběr z baterky když auto stoji a nic neni zapla. a dale bych chtěl vědět jestli je na zavadu když voltmetrem pri napojeni + na kostru motoru a na kostru Karoserie jsem naměril 0,06V. Diky za odpovědě. Preji hezky zbytek dne
Elektrika
- Reklama
Re: Elektrika
Ano, máš pravdu, všechno už tu mockrát je . A je tu i tlačítko HLEDAT
Ale pro info, dobíjecí proud alternátoru závisí od okamžité spotřeby auta, stavu vybití akumulátoru. Tady nemáš co měřit. Jediná důležitá hodnota je palubní napětí, a to je do 14V. Při nastartovaném motoru změříš na baterce.
Odběr z baterky na stojícím autě změříš ampérmetrem. Zjisti si kod na radio a cd, ať tu nepíšeš potom zas. Jak změřit proud to už je skutečně vyšší dívčí .
Měření mezi kostrou a kostrou není nijak zajímavé, ale mezi kostrou a minusem baterky...tak to by byla jiná .
Ale pro info, dobíjecí proud alternátoru závisí od okamžité spotřeby auta, stavu vybití akumulátoru. Tady nemáš co měřit. Jediná důležitá hodnota je palubní napětí, a to je do 14V. Při nastartovaném motoru změříš na baterce.
Odběr z baterky na stojícím autě změříš ampérmetrem. Zjisti si kod na radio a cd, ať tu nepíšeš potom zas. Jak změřit proud to už je skutečně vyšší dívčí .
Měření mezi kostrou a kostrou není nijak zajímavé, ale mezi kostrou a minusem baterky...tak to by byla jiná .
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor