Kolísání otáček v závislosti na spotřebičích
Kolísání otáček v závislosti na spotřebičích
Ahoj, mám takový problém. Kolísaly mi otáčky během volnoběhu. V servisu mi pročistili škrtící klapku apod. a stav se zlepšil. Stále však trvá, že když zvýším spotřebu proudu (např. otočením volantu /počítám že posilovač si něco bere/ nebo stažením okének), tak mi začnou klesat otáčky. V momentě kdy přestanu, tak se otáčky zase vrátí zpátky a zase drží. Občas když se toho zapne hodně najednou (třeba ještě se stěračema), tak mi motor skoro zdechne. Nevíte někdo v čem by mohla být chybka? Napadl mě alternátor, ale ještě jsem ho nedával proměřit. Díky.
http://www.barcallery.ic.cz - Barcelona photogallery, hi-tech quality photos
- Reklama
Re: Kolísání otáček v závislosti na spotřebičích
Každý proudový náraz poznáš na volnoběhu. Nevím jak hodně to máš Ty, ale myslím si, že pokud po nastartování kroutím servem, zapnu dálkáče, vyhřívání a kdoví co ještě NARÁZ, tak by se mi to taky přinejmenším zakuckalo.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Jo to je mi jasný, že se odběr energie musí nějak projevit. Zapínání více spotřebičů najednou jsem dával spíš jako extrémní příklad. Co mě ale štve je opravdu třeba to kolísání otáček při servu. Klesá to v rozsahu i 200-300 r/min. Navíc při tom slábnou světla. Ani na jednom autě, který jsem dosud měl mi to nikdy nedělalo, tak jsem myslel, že je to opravdu spíš nějaká závada.
BTW hejbe se to někomu taky nakhle moc?
Díky
BTW hejbe se to někomu taky nakhle moc?
Díky
http://www.barcallery.ic.cz - Barcelona photogallery, hi-tech quality photos
A co si měl prosimtě za auta?
S těma světlama je to naprosto normální, naopak u většiny aut s servem je to běžné ( alespoň dle mého poznatku ), že když stojíš na místě a pootočíš volantem, tak zeslábne na moment svit žárovek v předních světlometech... Servo má šílený odběr energie Ale nikdy jsem si nevšimnul, že by mě klesly i otáčky v ten moment ( motor X20DTL )
Jediný případ, na který jsem narazil s i snížením otáček, byl u megmenova Renaulta 21 ( megmene myslím teď samozřejmě toho bílého ), který měl pravděpodobně v háji komplet elektro A Když si pustil blinkr a přidávál postupně na místě více a více plynu, tak ten blinkr čím dál rychleji a rychleji blikal
S těma světlama je to naprosto normální, naopak u většiny aut s servem je to běžné ( alespoň dle mého poznatku ), že když stojíš na místě a pootočíš volantem, tak zeslábne na moment svit žárovek v předních světlometech... Servo má šílený odběr energie Ale nikdy jsem si nevšimnul, že by mě klesly i otáčky v ten moment ( motor X20DTL )
Jediný případ, na který jsem narazil s i snížením otáček, byl u megmenova Renaulta 21 ( megmene myslím teď samozřejmě toho bílého ), který měl pravděpodobně v háji komplet elektro A Když si pustil blinkr a přidávál postupně na místě více a více plynu, tak ten blinkr čím dál rychleji a rychleji blikal
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Hele, mě to dělá taky. Je to normální. Přístrojovka mi trochu pohasne třeba i po proudovém nárazu ovládání el. oken. To mi dělá i u úplně novýho roomstera (servo ale ne). Baterie prostě není tak tvrdý zdroj.ritchey píše:kolísání otáček při servu. Klesá to v rozsahu i 200-300 r/min. Navíc při tom slábnou světla. Ani na jednom autě, který jsem dosud měl mi to nikdy nedělalo, tak jsem myslel, že je to opravdu spíš nějaká závada.
BTW hejbe se to někomu taky nakhle moc?
Díky
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka