Únik vody

Jirka
Příspěvky: 43
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Boskovice

Únik vody

Příspěvek od Jirka » 31 led 2006, 09:23

Nazdar,

před zimou,když jsem dolíval nemrznoucí směs do chladiče začala se mi ztrácet voda,nejprve to byli "o"kroužky u radiátoru,pak tesnění u motoru, celkem jsem odstranil tři úniky vody.Včera jsem dodělal poslední a zase mi visí kopky pod chladičem - někde to netěsní.Jak odstraním jednu netěsnost hned se objeví další.
Neřešili jste někdo podobnej problém?Čím by to mohlo být.
Motor 17TD.

Díky z rady.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Únik vody

Příspěvek od Vojta » 31 led 2006, 09:51

Jirka píše:Nazdar,

před zimou,když jsem dolíval nemrznoucí směs do chladiče začala se mi ztrácet voda,nejprve to byli "o"kroužky u radiátoru,pak tesnění u motoru, celkem jsem odstranil tři úniky vody.Včera jsem dodělal poslední a zase mi visí kopky pod chladičem - někde to netěsní.Jak odstraním jednu netěsnost hned se objeví další.
Neřešili jste někdo podobnej problém?Čím by to mohlo být.
Motor 17TD.

Díky z rady.
prasklá hlava a tlakuje ti to vodu a proto to dycky někde vylítne, ještě zkus víčko náržky na vodu jestli neni v prdeli ten přetlakovej ventil
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Jirka
Příspěvky: 43
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Boskovice

Únik vody

Příspěvek od Jirka » 31 led 2006, 10:40

Kdyby byla prasklá hlava tak by to nejenom tlakovalo,ale vylítla by i teplota vody,nebo by se to nějak hůř projevilo,ne??
Co stojí taková nová hlava?To je asi pálka,že?
A co ten přetlakovej ventil??Ten je přímo na víčku?Jak poznám že je v háji??

Díky.

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Únik vody

Příspěvek od Vojta » 31 led 2006, 12:13

Jirka píše:Kdyby byla prasklá hlava tak by to nejenom tlakovalo,ale vylítla by i teplota vody,nebo by se to nějak hůř projevilo,ne??
Co stojí taková nová hlava?To je asi pálka,že?
A co ten přetlakovej ventil??Ten je přímo na víčku?Jak poznám že je v háji??

Díky.
no tak tam může bejt jenom malá prasklinka nebo špatný těsnění pod hlavou nebo to víčko, zkus ho vyměnit
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Jirka
Příspěvky: 43
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Boskovice

Únik vody

Příspěvek od Jirka » 31 led 2006, 12:28

Dá se stým normálně jezdit,neudělá to něco???
Pasuje tam víčko z jinejch značek aut???

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Unik vody

Příspěvek od din » 31 led 2006, 14:20

Ja sa tiez priklanam k tomu tesneniu pod hlavou (ten lepsi pripad), ale v tom horsom pripade to bude hlava. Bude niekde prasknuta (vacsinou niekde v okoli voditka ventilov) alebo bude prehnuta - (mam skusenost-tiez to tlakovalo) - pomohla vymena hlavy - dost draha zalezitost :cry: BTW: teplota moze byt v normalu
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Jirka
Příspěvky: 43
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Boskovice

Únik vody

Příspěvek od Jirka » 31 led 2006, 14:57

Uvidíme,mě se nezdá že by to nějak tlakovalo.
Kolik Tě stála výměna hlavy?Doufám že to nebude prasklý. :(

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Ako to zistis?

Příspěvek od din » 31 led 2006, 22:36

Najlepsie to zistis, ked chytis tu hrubu hadicu, co ide od termostatu do chladica. Ak je po zohriati na prevadzkovu teplotu tazko stlacitelna, tak je to 100% hlava. Hlavu som zohnal od znameho. Neviem, ci budes mat take stastie :lol: Alebo je to astricka po buracke a kde-tu sa objavi nejaky priesak z chladica?.....popis, presne - kde, co a ako - mozno to pomoze pri identifikacii na dialku
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Jirka
Příspěvky: 43
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Boskovice

Únik vody

Příspěvek od Jirka » 01 úno 2006, 06:02

Díky za rady,
ale nevím kterou hadici myslíš,skusil jsem promačkat co jsem viděl a je pravda že jedna šla trošku hůre stlačit.
Když tak mi lépe popiš kterou hydici máš na mysly.Dík.
Je možný abych jezdil s prasklou hlavou půl roku???

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

hm...

Příspěvek od din » 01 úno 2006, 08:06

Neviem, ci by si mal na to nervy jazdit s tym pol roka :lol: Poslal by som ti aj foto danej problematiky, pretoze mame rovnake motory, len neviem, ako ti to sem supnem. Dnes to pojdem sfotit a dam ti to na mail, co?....Inak, ked sa postavis pred auto - pozri sa na termostat, ktory je umiestneny na lavej strane v predu od chladica. Je to taky pol-obluk a nan je nasunuta hadica. Ta ide potom do chladica.
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Jirka
Příspěvky: 43
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Boskovice

Únik vody

Příspěvek od Jirka » 01 úno 2006, 08:16

Díííky za rady,
půjdu to skusit a tady je můj e-mail. jiristourac@seznam.cz
Když by to šlo tak mi tu fotku pošli.Ale myslím že hlava bude v pořádku,teda spíš doufám. :shock:

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

upload jpg

Příspěvek od din » 01 úno 2006, 09:07

dufam, ze sa mi to sem podari dat. Ja netvrdim na 1000 % , ze je to hlava, ale ja som ti povedal ako to zistis :lol: Musis vylucit mozne a nemozne, pretoze vymena hlavy len tak, (na skusku) nie je sranda.Je to dost nakladne 8)
http://img68.imageshack.us/img68/8089/termostat8nw.jpg
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

Jirka
Příspěvky: 43
Registrován: 24 led 2006, 10:37
Bydliště: Boskovice

Únik vody

Příspěvek od Jirka » 01 úno 2006, 09:39

Jo,tak tu hadici jsem skoušel a zmáčknu ji lehce,bez větší síly.
Uvidím snad to bude v pohodě.Jak se mi zdá,voda kapat nějak přestala,možná to bylo jen potečený když se vyměňoval ten O-kroužek.Každopádně to nějakou dobu budu hlídat.
Před zimou tam žádnej fridex nebyl,tak možná teď rozpouští kdejakej bordel co tam je.

Teď se zeptám něco mimo téma:

máš stejnej motor jako já,pár lidí po něm plivalo a zrazovalo od něj,jak dlouho s ním jezdíš,a jak jsi spokojen.Spořeba,starty a tak celkově????

din
Příspěvky: 216
Registrován: 25 led 2006, 13:07
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Ako mi to jazdi?

Příspěvek od din » 01 úno 2006, 09:56

Astricka ma najazdene uz 190 000km. Sice je to 8 ventil, ale ja sa nemozem stazovat. Motor ma kludny chod, startuje to i vo velkych mrazoch (-24). Co sa tyka toho motoru, vsetky nahradne diely (ako zhavice atd) su ovela lacnejsie ako na ECOTEC (16 V). Jedine co som na tom menil bol maly tesniaci kruzok, ktory je medzi blokom a prirubov na medzichladic oleja. Tadial mi trocha slzol olej popod filter. Tesnenie stalo 35 Sk a vymenil som si to sam :lol: Samozrejme su tam uz nove zhavice a vstrekovace.
Co sa tyka spotreby - je to velmi usporne auticko.Teraz v zime jazdim na nejakych 6 l, ale v lete som to dal na 100 km (kludny rezim-dlha vzdialenost) 4,35 l.Co k tomu dodat??
Ak by ma chcel niekto odhovorit od toho motoru, tak si s nim asi vymenim nazor.Vsak co je dnes dolezite - jazdit vela za malo, nie? :-) Foto kukni na fore - auta clenov....vela zdaru
ASTRA-G-caravan (X17DTL)

alex
Příspěvky: 56
Registrován: 04 úno 2006, 09:19
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od alex » 10 úno 2006, 21:33

Tak som si to tu precital od vrchu a silne mi ta tvoja porucha pripomina moju, ktoru som popisoval na starom webe, tu to nie je. Najprv mi mizla voda a boli to tie tesniace gumicky na radiatore, az som to odstranil tak mi vodu vyhadzovalo z nadobky, nie vela, auto jazdilo normalne, olej cisty, voda tiez, je mozne ze ti pretlakovy ventil nefunguje dobre, v tej nadobke som mal stale tlak. Potom sa to prejavilo tak ze pri nizkych otackach motora neslo topenie a to som sa uz nasral, zasiel som do servisu a tam mi zmerali CO2 vo vode a bolo tam toho dost, tak som kupil tesnenie a minuly tyzden som to vymenil doma v garazi , praca cca na 12hodin, ak mas vsetko potrebne. Na prvom valci mi doslova chybal asi 2cm kus tesnenia a smerovalo to do vodneho priestoru a dokonca aj do oleja.

Odpovědět