to jsem udelal jeste pred tim nez jsem jim to dal do servisu. Minuly tyden jsem skoro vse co se dalo povytahoval a prostrik. Nic, porad sviti mrska. Ale zkusim vse co najdu jeste jednou prostrikat.
Mě taky cukala,měl jsem toho víc. Jednak nějakej kontakt na RJ,pak AGR,svíčky,vyměnil všechny filtry,hlavně benzinovej. Pořád to pak ještě trošilinku dělalo a na to mě zabral Shell V power. Některým se to asi líbit nebude,ale nekecám,po vyjetí asi třech nádrží klid. Od té doby klid a už jezdím tankovat ke globusu. Ať ti to dobře dopadne. Měl jsem podobnej problém s bmw a nasypal do toho nehorázný peníze,nic nezabralo,tak sem to raději poslal do světa a od té doby bmw ne. Prostě ani nový kdybych na to měl. S oplama mám mnohem lepší zkušenosti. I když asi fakt platí,že záleží na jakej kus narazíš.
Zkusim tam dat tu starou skrtici klapku na zkousku a uvidim co to udela? A ten benzinovej filtr taky vymenim. Je pravda ze tankuju u nejlevnejsi pumpy a ten benzin tam moc kvalitni neni. Takze az to vymenim tak uz budu tankovat neco lepsiho. Dam vedet jak jsem postoupil ci ne.
Zase bacha. Nie je pumpa ako pumpa. Len zato, že je to značková čerpačka, neznamená, že má aj kvalitné, resp. čisté palivo. Je dobré dať buď na radu niekoho, kto už dlho tankuje na určitej čerpačke a nemá problém alebo tankovať vždy inde. Pred dvoma rokmi som natankoval na OMV v Chorvatsku a Astra F mi odvtedy horšie štartovala. Odvtedy radšej na tej ich INA aj keď práve toto leto som tam tankoval a stojan bol taký zasvinený, že som nevidel na displej. Takisto v SR mám nedôveru k určitým konkrétnym značkovým čerpačkám. Dobrá rada - skúsenosť, nad zlato.
To mas pravdu, Mel jsem diesela Ford orion natankoval jsem v praze v zime diesel alpin pry velmi kvalitni a ja myslel ze nedojedu domu, to byla hruza jak to cukalo. Modlil jsem se abych dojel do K.Varu zrovna mrzlo -10 a nekde po ceste to odstavit tak bych asi tam umrz.
Pico píše:Zase bacha. Nie je pumpa ako pumpa. Len zato, že je to značková čerpačka, neznamená, že má aj kvalitné, resp. čisté palivo. Je dobré dať buď na radu niekoho, kto už dlho tankuje na určitej čerpačke a nemá problém alebo tankovať vždy inde. Pred dvoma rokmi som natankoval na OMV v Chorvatsku a Astra F mi odvtedy horšie štartovala. Odvtedy radšej na tej ich INA aj keď práve toto leto som tam tankoval a stojan bol taký zasvinený, že som nevidel na displej. Takisto v SR mám nedôveru k určitým konkrétnym značkovým čerpačkám. Dobrá rada - skúsenosť, nad zlato.
No tak v Chorvátsku toho na výber veľa nemáš. INA vlastní väčšinu čerpacích staníc v HR a teraz ich kúpl maďarský MOL. Ja som tankoval v HR len na INE a bez problémov, ale musí sa brať ten drahší benzín (myslím že eurosuper). Ten lacnejší nespĺňa európsku normu alebo také niečo.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Veď práve preto som tam vtedy s radosťou zastavil na OMV. Lenže skúsenosť som napísal. Tam je to podľa mňa o tom, kto viac a kto menej pančuje. Inak pred pár rokmi do mňa na ich pumpe práskol kamión s prasatami - údajne ma nevidel. Takže dvojnásobné bacha.
Jezis, tak to jsi mel velkej pech, dnes jsem privezl auto ze servisu, zkusili mi tam dat tu starou skrtici klapku a nic! porad stejny. Takze vim na tuty ze klapkou to neni. pak jsem zkusil vytahnout EGR ze ho vycistim. Nepochopil jsem vubec co tam mam cistit nesloto vubec nijak otevri. Dal ze se podivam na krokac, dalsi zrada nenasel jsem ho vubec nevim kde je? vymenil jsem opet klapku za tu novou a porad jsem si myslel ze zen krokac ma byt nekde tam nebo je na klapce?? vsechny kabelovy spojky jsem prostikal. Ale nasel jsem neco co se mi nelibi a urcite to tak byt nema. V jedny ze zdirek_sachta jsem nasel olejna svicce ta sachta byla skoro do pulky svicky plna oleje. Odkud se tam bere???
Vieš presne číslo chybového kódu (kódov) ktoré sa pri prejavení závady ukladajú v pamäti riadiacej jednotky motora?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI. Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel. Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
No, muze se to stat.. valec vynechava.. cuka to, a pri visich otackach jako by te to nechtelo pustit a od vyfuku na volnobech jdou nepravidelne vydechy, cely auto se i trochu klepe... Kdyby to bylo tohle tak bud v klidu seridi tidici jednotku a ses v klidu, zkusil bych zajit na diagnostiku, tam se dozvish vic.. preju hodne stesti..
ked vynechava valec moze to byt kludne vadna sviecka alebo kabel k sviecke pripadne lišta,
to mi pripomenulo moje stare časy s filckou, ked zle startovala a volnobeh mala odporny ale akonahle sa dostala do otacok uz to bolo lepsie a uz ani necukala, a pritom mi prebijala jedna prasknuta sviecka alebo bol vadny kabel k sviecke (uz si presne nepamätam)
skus vybrat vsetky sviecky a zapojit ich do listy, potom takto prilozit ku kostre ked budes startovat (zo svieckami vonku) a tak skontroluj iskru, najlepsie sa to robi v tme
vela zdaru
Astra H caravan 1,9CDTI r.v.2005, môj sivý myšiak
Astra G caravan 1.6 16V X16XEL r.v.1999 - Béjvalka MULTI ENIM SUNT VOCATI, PAUCI VERO ELECTI. Moja ex