Příspěvek
od Marek Sládek » 20 srp 2017, 21:35
Ahoj.
Řekl bych že korekce kolem 0 nebo nula v součtu obou jsou špatně. Vezmu-li v úvahu nájezd kilometrů, teplotu nasávaného vzduchu, teplotu chladící kapaliny, lambdy, čidlo klepání, váhu vzduchu, tak mít 0 korekce je zázrak a náhoda které nevěřím, navíc počítám i s zátěži motoru nabíjením, ventilací či klimatizací.
Pouze na benzín s ohřátým motorem na volnoběhu mám +6, když mu naložím není problém dostat se na + 35 v konkrétní okamžik (možná už by si po 4 letech zasloužil vyměnit palivový filtr). Na LPG mám na ohřátém volnoběhu korekce v součtu obou +9, při naložení se dostanu na - 25. Auto jede, bere si tak 7,5L plynu. Těch Marťasových 7L mi přijde na to větší auto dost málo, bacha na chudou směs, ikdyž to pak ohlídají lambdy.
Seřídit LPG je věda, jsou tam nastavení teplotních korekcí od teploty reduktoru, od teploty plynu, pak samotná mapa časových přepočtů mezi délkou času vstřikování benzínu a plynu, lze slušně odečíst i správnost volby průměru trysek na vstřikovačích, lze upravit bohatost při akceleraci atd. Začíná se nejdříve nastavením tlaku plyny z reduktoru, což lze jednak odečíst a zároveň nastavit, řídí se podle toho strategie vstřikování. Tak mě napadá, k zástavbě LPG je tam určitě přidaný MAP senzor na tlak plynu a taky na podtlak z prostoru sání motoru, jsou tam hadičky, jsou Ok?
Když vypadnou, nebo tak, zblbnou celou instalaci.
Když by ale nebyl snímání tlak plynu, na LPG by to nepřišlo. Hadička od podtlaku z prostoru sání jde taky obvykle přímo k reduktoru plynu, jako zátěžový regulátor, taky koukni zda není vypadá.
Zatím, Mára
Opel Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE) - Sport, LPG + svíčky NGK Laser Line 1, vložka filtru sání KN, 15" Alu, elektrické střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepená odbočka EGR, Tempomat, Op-Com + LPG Elpigaz diagnostika, 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.