Já to chci taky vyzkoušet kua:((Bukac píše:Díkas JokereJocker píše:Předem upozorňuji že v tomto příspěvku píšu subjektivní pocity a vypozorované fakta....ne všichni musí souhlasit .....
1. Jízda do kopce na Vinohrady v Brně směrem ze židenic (brňáci ví)
Tento kopec jezdím velice často, je tam 60ka....před chipem jsem se na aktuální spotřebě, kdy se znažím udržet konstantní rychlost, nedostal na 4.rs pod 10,8l (podle pal.pc)
Po chipu jezdím do kopce stále 60km/h ale auktuální spotřeba klesla na 9,5(podle pal.pc)
2. chod motru
nevím jak to vysvětlit ani se o to nepokouším....ale před chipem jsem měl pocit že po ránu, když jsem nastartoval auto měl motor takový hrubý chod (po zahřátí OK), teď se mi zdá že motor v této situaci ztichl a jeho chod se mi zdá více kultivovaný.
To samé platí při jízdě (přítulka říká že to auto je nějaké tišší).....
3. dálnice
Jízda po dálnici ve 4 lidech a plným kufrem je o hodně příjemnější, auto je živější snadněji lze udržet konstantních 130-140....
!!!!NIKOHO NEPŘESVĚČUJU ABY CHIPOVAL JSOU TO JENOM MOJE POZNATKY!!!!!
JSme rád že jsi spokojený.
Já lidem říkám při čipovaní atmosféru že spotřeba zůstává plus mínus stejná - je tak Jokere ?? A ostatní ?? Ovšem díky OPTIMALIZACI - na nizsí eisní limity z výroby docháyí k reálnému navýšení spotřeby - proto po CHIPU - kde se odstraní tato OPTIMALIZACE dojde opravdu při "normální" jízdě ke snížení spotřeby - třeba jen o .2 litry na sto -ale vem to z této stránky - lepší ízdní vlastnosti, potenciální nižší spotřeba versus horší jízdní vlastnosti a vyšší spotřeba...... volba jenakaždém jednotlivci
Ach jo...