Celorocni sviceni - uprava zapojeni

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Celorocni sviceni - uprava zapojeni

Příspěvek od vasekpetr1 » 18 led 2016, 22:03

Já to mám řešeno komparátorem od zvýšení napětí po najetí dobíjení (zvedne se napětí v síti = alternátor dobíjí) 8) . Jednoduché, spolehlivé, nepotřebuji napětí od tlaku oleje :D . Škoda, že ta firma (ZETRON Třebíč), co tento modul dělala, už zkrachovala :(.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Celorocni sviceni - uprava zapojeni

Příspěvek od Alzafir » 18 led 2016, 22:16

To je fakt, i ten 1V rozdílu se dá podchytit. No a já v té krabičce používám procesor s AD převodníkem, to by se dalo využít. Námět na příště :?:
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět