Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
Re: Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
nazdárek hoši. No, tak toto zapojenie bude asi len pre Zafiru a nie "nejen pro Zafiru". Vôbec to nefunguje aj keď som prehodil droty. Tak som to skusil zapojiť ako som už vyššie napísal. Ale pre istotu.
Toto funguje na 100% na Astre G teda aspoň na mojej
Jestli chceš programovatelný cyklovač,
tak musíš udělat tohle -
1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíš se podívat
na http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF tam je to popsané
2. původní relé vytáhneš, opíšeš si označení kontaktů
3. sundáš kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače
4. vyndáš páčku i s konektorem, vyndáš páčku z konektoru
5. u kontaktů na páčce najdeš jejich označení
6. u páčky jsou důležité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduše si
zkoušečkou můžeš "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )
7. Teď propojíš nové relé takto -
a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru
Poznámka: Pôvodné relé je v poistkovej skrinke cca v strede. (neviem to inak popísať)
Po vybraní nefunguje origo cyklovač - tak zistíš či je to TO relé
8. Toť vše, nové relé můžeš uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přerušovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.
Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno
Toto funguje na 100% na Astre G teda aspoň na mojej
Jestli chceš programovatelný cyklovač,
tak musíš udělat tohle -
1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíš se podívat
na http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF tam je to popsané
2. původní relé vytáhneš, opíšeš si označení kontaktů
3. sundáš kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače
4. vyndáš páčku i s konektorem, vyndáš páčku z konektoru
5. u kontaktů na páčce najdeš jejich označení
6. u páčky jsou důležité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduše si
zkoušečkou můžeš "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )
7. Teď propojíš nové relé takto -
a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru
Poznámka: Pôvodné relé je v poistkovej skrinke cca v strede. (neviem to inak popísať)
Po vybraní nefunguje origo cyklovač - tak zistíš či je to TO relé
8. Toť vše, nové relé můžeš uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přerušovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.
Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno
Naposledy upravil(a) kukajz dne 17 bře 2009, 18:27, celkem upraveno 2 x.
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
- Reklama
Re: Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
To je škoda. Na ten cyklovač som sa tešil... Nemá na G-čku nikto cyklovač zo zachovaním ostreku aj zotretím?
Re: Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
Však ten návod čo som písal vyššie je aj s ostrekom. Poriadne si o prečítaj
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
Veď áno, ale píšeš že funguje len pre zafiru. Pochopil som to tak, že na astru to nefunguje ani po prehodení drôtov. Alebo ti to funguje?
Re: Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
Aha. Zle som sa vyjadril Na tejto stránke hore je ten návod čo funguje.
Nefunguje mi ten návod čo je na prvej stránke od kamarka.
Nefunguje mi ten návod čo je na prvej stránke od kamarka.
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
Tak to je super. Môžeš mi ešte povedať kde si zohnal ten cyklovač?
Re: Cyklovač nejen pro Zafiru-využití multimetru
v obyčajnej mototechne. Tam kde predávaju škodovácke veci. Je to AEV 2062 do škody felície. Stál ma 11€ Pozeral som ho aj v inej predajni a tam ho mali za 18€!
Tak nech sa ti darí.
Tak nech sa ti darí.
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM