Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
gErda píše:jo s tou spotrebou to sedi, ja kdyz si pucim otcovo mondeo 2.2 diesel a davam tomu ve meste kotel tak se nad cca 7,3 plus minus nejaky drobny nedostanu, to kdyz davam kotel astre to je neco jinyho njn holt je to tak ale to mondeo prave taky to ma myslim 2200 a to je vzdycky uplne kopacka do zad
Presne tak jeto mazec asi naklonuji do G TDI jinak jeste mne napadlo daval jsem po havarce do G astry jinej plynovej pedal,a to z naftoveho combi.myslis zebyto mohlo mit nejakej vedlejsi efekt nato skubani?Nezdasemi EGR mam najeto 25.tis.ale na diagnostice mi smazaly vsechny data a jeto ok tak nevim
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
myslim ze by tohle na to skubani mit efekt nemelo, taky sem si furt do hlavy vnucoval ze to bude urcite plynovym pedalem ale neni chci si dat tu praci a mrknout na ten egr, sice 25tis. to jeste voni novotou ne to je vazne malo, ale ten ventil je fakt bolest toho auta a muze to tim klidne bejt, kdyz mi menili v aute vsechno na prohlidce a nechal sem si vycistit ventil, to potom byla jizda, bylo to vazne znat ale ted uz je zase zanesenej
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
gErda píše:myslim ze by tohle na to skubani mit efekt nemelo, taky sem si furt do hlavy vnucoval ze to bude urcite plynovym pedalem ale neni chci si dat tu praci a mrknout na ten egr, sice 25tis. to jeste voni novotou ne to je vazne malo, ale ten ventil je fakt bolest toho auta a muze to tim klidne bejt, kdyz mi menili v aute vsechno na prohlidce a nechal sem si vycistit ventil, to potom byla jizda, bylo to vazne znat ale ted uz je zase zanesenej
JJ jeste to voni novotou zda to budu prodavat tak ten kdoto koupi bude nejstastnejsi clovek,super vybava,serviska,defend,alarm,dokumentace jakto bylo kompletovano dohromady kdyzto bylo havarovane olej davanej za 2,500 kc do motoru,nove pneu letni zimni elektrony borbet + 5 elektron jako rezerva coz se nevidi jentak xenony podvozek seriovej + sport.5dv.stribrnomodra metla.proste pecka...no a kdyz seten ventil vynda tak??Pravdepodobne vytece voda co??Protejka vtom voda ze?A co kdyby setam nedal vubec?Budeti pak svitit kontrolka na diagnostiku?Asi jj tak bysetam dala zaslepka asi..bych teda rekl a co kdyby se odpojil odnej ten kabel jaktam vede??Tak se asi nic nezmneni co?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
1. na palubce nic nesviti, zadny problem s motorem ani s nicim jinym
2. skube to v rozmezi otacek od 1000 - 2000 +/- a skube to vicekrat, po zvyseni otacek na urcitou mez to nechci rict zmizi ale je to kazdopadne mene znatelne, jezdit se s tim da, ale je to neprijemny - zejmena pri odjezdech od semaforu si pripadam jako bych mel staryho favorita...
Vidim to na vyjmuti EGR a vycisteni, nasledny test, pokud to nezabere ci jenom castecne - zaslepeni... pak pripadne budu resit dal.
ma s tim nekdo zkusenosti? na co si dat pri demontazi EGR pozor? co pripadne jeste vycistit? co si pro jistotu pripravit dopredu? Tesneni? Vysokoteplotni silikon ci co? Cim cistit - tech benzin staci? - nebo nejakou specialitu? Zase aby ty pripravky nestaly vic jak novy EGR!
Cetl jsem dalsi debaty o EGR co sem tady nasel, reakce ruznorode. Predpokaldam ze EGR je funkcni, zadny problem na palubce nemam. Proto zkusim vycistit a uvidime. Dam pak vedet.
pokud by nekdo mel zajem tak sem par fotek sehnal, ale ve skutecnosti je to pouze o tech 2 sroubech + teda 2 srouby na krytu motoru, ale kazdiopadne kdyby byl zajem tak je sem dam, nejsou sice ode me ale autori by snad prominuli
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
jinak presne tak, ve vysich otackach ci se seslapnutym plynem auto krasne za nim jde, ale pri konstatnich otackach do 2500 to proste skube stale za sebou, je to proste egr no snad ve ctvrtek se na to vrhnu
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
gErda píše:jinak presne tak, ve vysich otackach ci se seslapnutym plynem auto krasne za nim jde, ale pri konstatnich otackach do 2500 to proste skube stale za sebou, je to proste egr no snad ve ctvrtek se na to vrhnu
Taky jsem si to myslel,ale nepomohlo mě to,jen hluché místo mezi kvaltama se stratilo.Teď zkusím lambdu,zetkové motory neškubou ale x-ka,skoro každé,zetkové motory mají dvě sondy,kdo ví proč tam tu druhou sondu cpaly ,já myslím že to bude kvůli tomu škubání
nekdo to tu uz psal, ale nikdo zatim neodpovedel, lze egr ventil odpojit od elektroniky a zkusit jet? bude neco svitit? bude se neco vubec dit? jde mi o to jestli lze takhle snadno zjistit jestli skubani je zbusobeno ventilem.
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Vycisti krokovy motorcek (ak ho mas rozoberatelny, ja nie) a tiez klapku, ktora je na neho napojena. Klapku a motorcek najdes na konci tej hrubej plastovej hadice ktora vedie od vzduchoveho filtra. Treba ju dat prec a uvidis klapku aj motorcek. Ja som ju cistil nedavno a bola riadne zasrana. Tiez skubalo pri nizkych otackach a uz je to viac-menej ok.
Ked odpojis EGR tak daleko nedojdes - ak mas dve lambda sondy (v tomto pripade to nejde. Jedna je pred EGR a druha je za nim). Ked mas jednu lambdu tak sa da v poho zaslepit EGR a jazdit bez neho.