2.0 Di - špatně startuje
- Reklama
Re: dotaz:)
Hlavně v pokecu už jeden takový topic s univerzálním názvem je
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: dotaz:)
APiK píše:sqělej název topicu
asi budu mit více dotazu a nevěděl jsem jak to nazvat..nechci tady zakládat víc témat:) Funkci HLEDAT používam ale všechno taky nenajdu:)
Re: dotaz:)
Tak pro příště https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=13939
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: dotaz:)
ok polepšim se:)AstraMan píše:Tak pro příště https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=13939
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 Di - špatně startuje
téma přejmenováno a přesunuto do sekce Diesel
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: 2.0 Di - špatně startuje
tak..všechny přepadové hadičky vyměněny, palivový filtr taky+těsníci kroužky pod vstřikama..Dnes cca po 16hodinách chci nastartovat a zase padlá nafta..Po ujetí asi 15km jsem odmontoval kryt motoru a pod vstřikama je opět mokro(nafta) Co je špatně?? to mi tam ty kroužky v servisu špatně dal??Jde to vubec??
Re: 2.0 Di - špatně startuje
A víš jistě, že je to tím těsněním nad vstřikama ?
Nedávno jsem řešil podobnou komplikaci ( tentokrát byla autobaterie plně nabitá )... Při výměně autobaterie jsem omylem zavadil o solenoidní ventil, který je vedle autobaterie ( přesněji jsou tam dva ) a u jednoho se mě celkem dost povytáhnula podtlaková hadička. Vůbec bych nečekal, že to udělá takovej bordel při startování ( startoval jsem na 2X, než se povedlo ).
Nedávno jsem řešil podobnou komplikaci ( tentokrát byla autobaterie plně nabitá )... Při výměně autobaterie jsem omylem zavadil o solenoidní ventil, který je vedle autobaterie ( přesněji jsou tam dva ) a u jednoho se mě celkem dost povytáhnula podtlaková hadička. Vůbec bych nečekal, že to udělá takovej bordel při startování ( startoval jsem na 2X, než se povedlo ).
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: 2.0 Di - špatně startuje
ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPUAstraMan píše:A víš jistě, že je to tím těsněním nad vstřikama ?
Nedávno jsem řešil podobnou komplikaci ( tentokrát byla autobaterie plně nabitá )... Při výměně autobaterie jsem omylem zavadil o solenoidní ventil, který je vedle autobaterie ( přesněji jsou tam dva ) a u jednoho se mě celkem dost povytáhnula podtlaková hadička. Vůbec bych nečekal, že to udělá takovej bordel při startování ( startoval jsem na 2X, než se povedlo ).
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Zkus dotáhnout převlečné matice od trubek ke vstřikům. A tečou všechny???
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Ty sundáváš ventilové víko, aby jsi viděl, že Ti tečou těsnění pod vstříky? Vstřik je totiž celý v hlavě motru a není z něj nic vidět. Chtělo by to přesnou lokalizaci místa, kde teče nafta a taky toho těsnění co Ti měnili.bidrs píše:ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPU
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: 2.0 Di - špatně startuje
RomanK píše:Ty sundáváš ventilové víko, aby jsi viděl, že Ti tečou těsnění pod vstříky? Vstřik je totiž celý v hlavě motru a není z něj nic vidět. Chtělo by to přesnou lokalizaci místa, kde teče nafta a taky toho těsnění co Ti měnili.bidrs píše:ale mě teče nafta kolem vstřiků po výměně těsnění pod vstřikama A TO PRÁVĚ NECHÁPU
když sundám plastovej kryt motoru tak jsou vidět převlečné matice ke vstřikum a u 2,3, a 4 vstřiku teče nafta kolem těla vstřiku a stéka do žlábku na sání..Zítra vyfotím
Re: 2.0 Di - špatně startuje
tady přikládám fotky..takle to teče po výměně kroužků pod vstřikama..nemuže to náhodou netěsnit kolem trubičky co jsou na nich nasazeny přepadové hadičky?? Díky za odpověd
Re: 2.0 Di - špatně startuje
Takže převlečnýma maticema to není. To co tam teče fakt vypadá na naftu, takže bych nechal pozdravovat mechanika
A psal jsi, že jsou měněné přepadové hadičky, ale na fotce jsou opletené. Opravte mě , jestli se pletu, ale ty , co tam máš , jsou původní. Dnes jsou k sehnání gumové, dvouplášťové se zesíleným středem (výpletem). Tak nevím, co kdo měnil a kde.
A psal jsi, že jsou měněné přepadové hadičky, ale na fotce jsou opletené. Opravte mě , jestli se pletu, ale ty , co tam máš , jsou původní. Dnes jsou k sehnání gumové, dvouplášťové se zesíleným středem (výpletem). Tak nevím, co kdo měnil a kde.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor