tak jak píše Fritol,ale svítit ti to bude,protože tím ampérmetrem to dáš jako na tvrdo a místo pojistky máš ten měřák!Na tom multimetru si nastav Ampéry,začni na tej největší hodnotě a pak postupně přepínej do menší hodnoty dokud ti to neukáže přesnou hodnotu,zobrazuje se tam i desetiná čárka,tak at tě to nemate!Já si myslím,že víc jak 2A to brát nebude,ledky nežerou, jedna ledka bere pár mA a když jich je tam víc,tak se jich nusí sejít víc aby to hodilo 1A(záleží kolik žere ta řídící jednotka pro ně!A ty strobáče berou taky pár mA!
Jinak k nastavení toho měřáku černej kábl je mínus(kostra) ten má poze jednu zdířku na měřáku kam se dá zapíchnout a plusovej kábl(červenej) má víc zdířek,aspon já to tak mám,v jedné se dá měřit dám příklad napětí,propípat zda kabal nabo vedení není poruženo nebo má kontakt,měřit odpory a další zdářka na měření ampér,tranzistorů a kondenzátorů!Tak to dej do té zdířky u který budu značka A (amper) jinak bys to nezměři a můžeš si ho poničit!Jinak ty měřáky jsou jen do určitého zatížení Ampér,já ho mám pro 15A ale jen max 10sec. pak mi schoří!Až budeš měřit,tak si to taky nastav já mám bud střídavý nebo stejnosměrný ampéry!!!AC (střídavý proud nebo napětí)DC stenosměrný prod nebo napětí a ty máš v autě stejnosměrný,střídavý je třeba v domácím rozvodu!
Jinak do té krabyčky to není špatnej nápad,už jsem viděl pár kpřípadů že je tam měli a bylo to pěkný!Jájich tam mam tolik a relátek,že by se mi to tam nevešlo a mam svazek u baterky!