max 150? 2.0dtl

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 25 pro 2007, 15:22

az takhle malo jo :shock: hmmmto je dosti malo tedy, kolik to jede na petku v tech 4500 ?
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 25 pro 2007, 15:26

2.0 DTL asi moc rychle ne, u me to je cca 220km/h (tacho).

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 25 pro 2007, 15:30

jo, tak aspon ze tak, to je v poho
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
maxim
Příspěvky: 259
Registrován: 31 led 2006, 08:48
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od maxim » 25 pro 2007, 15:49

myslim ze x20dtl ma maximalku 160 ne ? pri cca 3000ot. mam 130km/h tusim; jel jsem i tech 150-160 ale uz jsem mel pocit ze to trapim :roll:
ASTRA G 2.0Di Caravan ; X20DTL ; Z282 ; Mio A701
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4549
Obrázek

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Příspěvek od Luboš X17DTL » 25 pro 2007, 20:41

Zkuste si někdy se zahřátým motorem na neutrál dát plný plyn klidně na takových 5 vteřin. Je to to samé jako na emisích, motoru to neuškodí. Od toho můžete odvodit maximální teoretickou rychlost. Píšu teoretickou, protože existuje něco jako odpor vzduchu, valivý odpor kol atd. Já sám mám zkušenost, že s mým motorem nedosáhnu větší trvalé rychlosti než 160 km/h. Ale teď bych kecal, při kolika otáčkách.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 2289
Registrován: 24 říj 2007, 22:46
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od genius0011 » 25 pro 2007, 23:05

Moc bych s tím plným plynem neriskoval pokud nevíš v jakým stavu je rozvoďák, nejvíc prasklejch řemenů je právě na neutrál :?
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Příspěvek od Luboš X17DTL » 26 pro 2007, 08:52

genius0011 píše:Moc bych s tím plným plynem neriskoval pokud nevíš v jakým stavu je rozvoďák, nejvíc prasklejch řemenů je právě na neutrál :?
Na to ti tak na emisích budou dávat majzla. :lol: Jak jinak by je dělali, tak to prostě u Diesela je.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
rodel99
Příspěvky: 323
Registrován: 16 pro 2007, 08:32
Bydliště: svk,cadca

Příspěvek od rodel99 » 26 pro 2007, 08:54

a neni tam retaz?

A.P.
Příspěvky: 249
Registrován: 20 kvě 2006, 07:08
Bydliště: Havířov

Příspěvek od A.P. » 26 pro 2007, 09:02

TO JSOU TY DIESELY TAK LENIVÉ? ZLATEJ BENZÍN . MOJE OBSTAROŽNÍ 1,6 FIČÍ SPOLEHLIVĚ 180 A ŠLA BY I NA VÍC (ALE NA TO NEJSOU CESTY)
OPEL ASTRA 1,6 16v 3dv.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 26 pro 2007, 09:38

A.P. píše:TO JSOU TY DIESELY TAK LENIVÉ? ZLATEJ BENZÍN . MOJE OBSTAROŽNÍ 1,6 FIČÍ SPOLEHLIVĚ 180 A ŠLA BY I NA VÍC (ALE NA TO NEJSOU CESTY)
Asi jo vetsinou, kdyz nahodou dojedu najaky skrab, tak cekam az pojedeme z kopce abych ho moht predjel :lol: . Fak to si myslis :shock:.

Uživatelský avatar
Troodon
Příspěvky: 626
Registrován: 07 srp 2007, 10:06
Bydliště: Nitra, SR

2DI

Příspěvek od Troodon » 26 pro 2007, 11:34

no ten diesel si urcite clovek nekupuje koli maximalke ale spotrebe a fajnsmeker koli krutiacemu.. 2.2DTI samozrejeme maju uplne ine vykony, dnesne turbo diesle sa v normalnych prevedeniach takmer vykonovo rovnaju benzinom v rovnakom objeme.. samozrejme benzin tazi z otacok a diesel z krutiaceho momentu..
inak X20DTL sa kombinoval s prevodovkami ktore maju kratke stupne takze aj ked mu zabezpecite chip na cca 80kW na maximalke mu to neprida lebo ho otacky nepustia.. no v kazdom pripade 150km/h je problem,v pohode by s tym vykonom 60kW a najkratsou prevodovkou mal dat cca 175km/h ..
Astra G - sportive, X20DTL, 1999, 3dv, spotreba 3,5-5 l/100km leto , 4,5-6 l/100km zima

Uživatelský avatar
rodel99
Příspěvky: 323
Registrován: 16 pro 2007, 08:32
Bydliště: svk,cadca

Příspěvek od rodel99 » 26 pro 2007, 12:37

jj nieco tam bude, zatial urcite viem ze mam zaneseny egr ventil to citim v nizsich otackach, podla toho co som zistil ale na maximalku vplyv nema , niekto spominal vahu vzduchu, tu mi predajca hovoril, ze je nova aj tak vypada,,,,skusim pozicat od kamosa a vymenit,,,,kazdopadne ked opravim ten egr tak pojdem na diagnostiku a uvidim kde je problem

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 26 pro 2007, 21:33

Mam Y20DTH teda DTI a v styroch ludoch, plny kufor Caravan to islo slosne 160-170 samozrejme bola este patricna rezerva. Tych 190-200 je moznych. Este som to ale neskusal. V januari mam ist dialnicou do BA len v jednej osobe, skusim o to povie.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 26 pro 2007, 22:47

rodel99 píše:jj nieco tam bude, zatial urcite viem ze mam zaneseny egr ventil to citim v nizsich otackach, podla toho co som zistil ale na maximalku vplyv nema ,
Neztracej nadeji - brachovi odesel EGR ventil na dieselu (ne Opel) a krom problemu v nizkejch otackach to celkove melo nizsi vykon a moc se to na dalnici nerozjelo.

Odpovědět