1,6 benzín 8ventil 55kW(146000 tis. km)

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

1,6 benzín 8ventil 55kW(146000 tis. km)

Příspěvek od Pavel V. » 21 pro 2007, 09:55

Pořád řeším to stejné:
škubání motoru, zpravidla při vyšších otáčkách 3-4,5 tis.
AGR je nový, svíčky taky, kabely OK
když to začne cukat tak po ubrání nebo přidání plynu to přestane. Objevuje se to dost nepravidelně, teď byl tak měsíc klid.
Máte někdo nějaký nápad?
Samozřejmě kromě výměny vozu :wink:

Reklama
 

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 21 pro 2007, 10:03

pokud sou svicky ok a egr urcite taky, tak zkusit vycistit skrtici klapku a potom krokovej motorek, a pak dej vedet co to dela ;)
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Příspěvek od Pavel V. » 21 pro 2007, 10:33

No je pravda že na volnoběh rafička na otáčkoměru moc nepostojí, je pořád v pohybu. Taky se stává že po jizdě ve vyšších otáčkách zůstane viset třeba na 2000, i když jedu na neutrál z kopce. Mohlo by to mít souvislost?

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 21 pro 2007, 12:31

urcite, klapku mas vycistenou za 10 minut i s odmontovanim to jew rychlovka ;) a krokovej bohuzel nevim, ten sem jeste necistil, ale vliv to bude mit dost zasadni na to, doporucuju to udelat co nejdriv a budes mit klid, neni to nic slozityho
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
Red_Dragon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
Bydliště: kousek od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Red_Dragon » 21 pro 2007, 17:21

cau, mel jsem astru s timhle motorem a jestli se ti stava, ze zustanou viset otacky, tak je to urcite krokovej moturek. Me to delalo taky. Chceto vyndat, vycistit a rozhejbat.
No a s tim cukanim....menil jsi uz palivovej filtr?
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Příspěvek od Pavel V. » 22 pro 2007, 08:59

Dík za rady, ještě poznámka: před tím jsem měl Fko 1,6 52 kW a spotřebu po městě kolem 8 l(na štrece hravě pod 7 l). Tady s tím jsem měl na posled 8,9 (po Brně), je fakt že jezdím 10 km do práce a zpět, celkem rychle(jsem out of points system), ale pořád se s tím nějak nedokážu srovnat. Máte k tomu nějaké poznatky?

Uživatelský avatar
Red_Dragon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 kvě 2007, 13:19
Bydliště: kousek od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Red_Dragon » 22 pro 2007, 10:38

Jestli jezdis do prace 10km a dost rychle, tak 8,9l je docela v poho. Velkou cast cesty jedes za studena a to to tam tece jinak.
Astra G 5dv, 1.8 16V Z18XE, r.v.2002

peteralfa1
Příspěvky: 3
Registrován: 04 lis 2007, 00:46
Bydliště: MICHALOVCE

1,6 55kw

Příspěvek od peteralfa1 » 30 pro 2007, 22:45

Mam ten samý problém. Mam ASTRU G a občas sa mi stáva ze motor cuká. Auto je po velkom servise (rozvody,filtre,olej.termostat) a sledujem ze postupne viac a viac zere a stráca vykon. Poradte prosím lebo uz zacínam byt zufaly! Spotreba teraz v zime 10l a viac!!! Mozu to robit aj sviečky???

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 30 pro 2007, 22:59

Tipnul bych to na EGR.... kukni na něj...
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 30 pro 2007, 23:58

Měl jsem podobný případ.
Auto žralo jak prase, cukalo a nejelo.
V Opelu v Olmiku to píchly na diagnostiku a byl to katalyzátor.
Tak jsem ho nechal vyměnit a bylo to ok.
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 01 led 2008, 17:08

U motoru 8V je škrtící klapka čištěna vstřikovaným benzínem, tam bych problém nehledal, ale v krokovém motorku ano. Ještě by mohlo být načnuté těsnění pod vstřikovacím ventilem a přisávat si falešný vzduch.

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Příspěvek od Pavel V. » 01 led 2008, 17:59

takže je po cukání, stačilo vyměnit palivový filtr. Originál Opel za 360,-Kč.
teď jsem jel delší trasu a spotřeba naložený a opět nad rychlostní limity(po dálnici i mimo) 8l/100 km. Když jsem měl v ruce starý a nový filtr, divil jsem se že auto vůbec jelo. Starý fitr byl o hodně těžší než nový.
Rada: nekupovat originál od Opla, protože ho nedodávají s náhradními rychlospojkami. (Fram je lacinější a s náhradními rychlospojkami) -bylo celkem napínavé sundat ho a neulomit plastové rychlospojky.

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 01 led 2008, 19:10

Ukaz prosimte jak ten filtr vypada?
Vymnena jednoducha?Jen vytece zbytek benzinu a to je vse jo?Nevytece cela nadrz namne? :) a kolik muze stat ten farm filtr?
Dik zitra du totiz mnenit
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 01 led 2008, 20:28

chtěl bych se optat zda má někdo zkušenosti z čištěním škrtící klapky nebo krokového motorku..nebo všeho s čím souvisí tyto problémy(ale nejen tyto - třeba dále zhoupnutí otáček) tak nedal by sem někdo zkušenější návod jak si to doma vyčistit...docela by se mi to hodilo :wink:

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 01 led 2008, 20:37

rychlyradim píše:chtěl bych se optat zda má někdo zkušenosti z čištěním škrtící klapky nebo krokového motorku..nebo všeho s čím souvisí tyto problémy(ale nejen tyto - třeba dále zhoupnutí otáček) tak nedal by sem někdo zkušenější návod jak si to doma vyčistit...docela by se mi to hodilo :wink:
Ja mam akorat zkusenost z klapkou protoze krokovej motorek nemam. :) cisteni probihalo z hadrikem kterej byl namocenej do tech.benzinu,vubec se neboj tu klapku otevrit,de totiz ztuha.Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Odpovědět