tak joVojta píše:ok tak jdu do toho a až se mi vysere motor tak za to můžeš ty Jardo
P.S. doufam ze Vojta uz bude mit brzo to novy auto
Neurážej můj motůrek, joVojta píše: pozor bavíme se o turbo motoru v naftě a ne o usmolený 1.4 v benzínu tam je jasný že se nedostaneš víc jak na 10% nárůst!
no to víš že to nejdu dělat někde kde někoho neznám....z toho už sem dávno vyrost musíš si nadělat známý všude a pak je to pohodaM&R píše:Ale jo princi, nehádám se, že to nejde. Ale přeprogramování + chip, to není otázka bůra. Ty woe, ty by jsi si s tím za ty prachy půl dne hrál??
No jestli jsem si to nemyslel.Vojta píše:
no to víš že to nejdu dělat někde kde někoho neznám....z toho už sem dávno vyrost musíš si nadělat známý všude a pak je to pohoda
ABC vychazi na pomer cena/vykon nejlepe. zeptej se marry ten ma chipnuto vod ABC jaky ma zkusenosti. Ale nema ten tvuj motor. UR je zbytecne drahyJardaB píše:ABC Tuning - levnější a výkonnější. Ti chtějí jenom 15 tis.
Zase info před/po: 92/119 a 280/369. Otázka je, jak se to auto bude tvářit potom na brzdě. A jak se to bude chovat. Už jsem pár motorů vyměnil, tenhle měnit opravdu nechci.
Podla mna ma ten motor riadnu rezervu....ved to nieje mozne, aby 2 liter mal len 60 kW..... Co sa tyka toho chipu, tak si to treba rozmysliet asi nasledovne: Ak mas vybehany motor, tak chip rozhodne nedavaj robit. Ak si myslis, ze je motor v dobrej kondicii, tak chod do toho. Dalsia vec - ak tam mas znamych, tak hod rec s nimi - urcite ti povedia viac, ako chalani z fora. Skratka skusenosti robia svoje. Moj nazor je asi takyto: ak by som mal volit medzi tzv. hruskou a chipom, tak by som asi isiel do toho chipu. - je to len zmena fabrickeho nastavenia RJ. - rozne rezimy.Vojta píše:no to víš že to nejdu dělat někde kde někoho neznám....z toho už sem dávno vyrost musíš si nadělat známý všude a pak je to pohodaM&R píše:Ale jo princi, nehádám se, že to nejde. Ale přeprogramování + chip, to není otázka bůra. Ty woe, ty by jsi si s tím za ty prachy půl dne hrál??
BOCO seš uplně mimo, já to nebudu dávat do abc a zadruhý X20DTL nemá s 1,7 isuzu společnýho vůbec nic, je to uplně jinej motorBoco píše:VOJTO!!!
pred tym nez to das cipovat do ABC, rozhodne si precitaj toto (hlavne druhu polovicu):
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7963&st=0
myslim ze mozes pekne naletiet...
apropo, moj nazor - zvysenie vykonu z 60kW na 81kW je u X20DTL cisty nezmysel, pokial viem ten motor vychadza z 1,7TD (od ISUZU) co mala AstraF, strasny motor...to turbo tam takmer vobec nebolo citit...Som presvedceny o tom, ze bez upravy (zmeny) turba to je nemozne...
V kazdom pripade som zvedavy ako dopadnes ked do toho pojdes.
1,7TD neni isuzu, ale opel, isuzu je 1,7 TDS takze si nejsem jisty, ze jsi v tom aute isuzu mel. Jestli jsi ho mel a temer necitil, ze tahne tak jsi mel problem asi nekde jinde. Pri stejnem pocitu, ze mi turbo nejak nejede se nakonec zjistilo, ze je spatna hadice a nasava to falesny vzduch. Po vymene to zase tahlo velmi dobre, takze nemohu s tebou souhlasit, ze by to byl spatny motor.Boco píše: 1,7TD (od ISUZU) co mala AstraF, strasny motor...to turbo tam takmer vobec nebolo citit
Tak sa potom ospravedlnujem - pochopil som ze sa tu hovori o ABS tuning..Vojta píše:BOCO seš uplně mimo, já to nebudu dávat do abc a zadruhý X20DTL nemá s 1,7 isuzu společnýho vůbec nic, je to uplně jinej motorBoco píše:VOJTO!!!
pred tym nez to das cipovat do ABC, rozhodne si precitaj toto (hlavne druhu polovicu):
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7963&st=0
myslim ze mozes pekne naletiet...
apropo, moj nazor - zvysenie vykonu z 60kW na 81kW je u X20DTL cisty nezmysel, pokial viem ten motor vychadza z 1,7TD (od ISUZU) co mala AstraF, strasny motor...to turbo tam takmer vobec nebolo citit...Som presvedceny o tom, ze bez upravy (zmeny) turba to je nemozne...
V kazdom pripade som zvedavy ako dopadnes ked do toho pojdes.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |